quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Geen spoiler tags, moet je maar opletten wanneer een event is..
Omdat er een paar users zijn die hier maar 1x per week komen, tja.. jammer dan.. niet te vergeten ook daar hebben de meeste van gestemd om geen spoilers te gebruiken..
je bedoelt het "little man's complex" ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]volgende keer doe ik een jajong impressie waar ik iedereen uitscheld en heel aggresief doe.
Junie Browning complex?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt het "little man's complex" ?
Ik weet niet hoeveel jij van Jajong hebt gezien.. dus je kan misschien naar iets anders refereren maar zo ver ik weet is hij best groot(lang, lichaam).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik ben het grootst en sterkst van iedereen in dit topic lolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Spoilers gebruiken hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben het grootst en sterkst van iedereen in dit topic lol
Nee, niet gelezen. Lees niet zo vaak op Sherdog omdat ik het maar een irritant forum vind.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ja Rogan was echt way off met Boetschhij zei dat zelf ook daarna..
En trouwens dat gelezen op Sherdog over AlphaBrain? Blijkbaar is de chemicus/Dr daar achter de moeder van zijn zakenpartner die nogal een shady verleden heeft e.d.
LoLquote:
Is geen DMT/mushrooms, zijn nootropics.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. Lees niet zo vaak op Sherdog omdat ik het maar een irritant forum vind.
Met dat AlphaBrain word je echt doodgegooid in zijn podcasts.
Lucid dreams man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |