misschien is het warm in de studio, ze zijn de boel aan het afbreken terwijl zij nog lekker luchtig rondlooptquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap niet waarom raffaela een uur na haar optreden nog in haar ondergoed loopt
Jan heeft dat het liefst.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap niet waarom raffaela een uur na haar optreden nog in haar ondergoed loopt
Tuurlijk wel. Ze ziet er maf uit maar het gaat ook allang niet meer om de muziek maar om de act erdoorheen. In dat opzicht maakt ze van de de 3 de beste kans.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf?Dat wordt dus sowieso niks met dat voorkomen.
Dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
Laat haar lekker met die tooi op haar hoofd lopen als dat ons naar de overwinning gaat brengen!
![]()
![]()
Ze heeft speren.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen we niet hetzelfde doen als Georgië vorig jaar?
De zangeres inruilen voor een andere die wel mooi kan zingen?
Het liedje zelf is wel goed namelijk.
Iemand heeft hier mee zitten lezen.twitter:gerardekdom twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:33Nou, tooi, tooi, tooi Joan! #nsf reageer retweet
Is maar 10x eerder gepost.quote:
WELK NE- HET !!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk net kijken jullie nu naar
en ik dklikte weer op topicreport i.p.v. op kwoot
NEGEREN AUB !!!!!!!!!!!!
ik postte de link, was sterren.nl maar het is net afgelopen dus doe geen moeite.quote:
Nee, gaat 'm echt niet worden dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze ziet er maf uit maar het gaat ook allang niet meer om de muziek maar om de act erdoorheen. In dat opzicht maakt ze van de de 3 de beste kans.
ow...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sterren24, maar daar is het ook afgelopen nu.
De achtergrond zangeressen waren de reden dat ik het einde van het liedtje gehaald heb zonder in slap te vallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef ranja het volgende:
Die achtergrondzangeres mag ook wel wat minder trouwens. Of helemaal weg of veel meer op de achtergrond.
Nee, de vraag is of we met nul punten of toch iets mee naar huis gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, gaat 'm echt niet worden dit.Wat ik je brom.
Zet daar gewoon een lekker sexy wijf neer met een emotionele act en klaar.
Nu komen de mensen die zeggen dat ze niet kijken, maar dat stiekem toch doen tevoorschijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |