Nou doe die 5e er ook bij danquote:Op maandag 27 februari 2012 09:29 schreef RanTheMan het volgende:
dude ik heb t net gelezen![]()
Film, regie, kostuum, acteur en de 5e bewaar ik ff
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:33 schreef RanTheMan het volgende:
kennelijk is er hier nog niemand wakker, dus ga ik voor make-up
Je bron zegt al genoegquote:Op maandag 27 februari 2012 09:46 schreef RanTheMan het volgende:
lol ik heb t ff opgezocht, maar ik las dit artikel vanmorgen:
http://www.telegraaf.nl/f(...)bij_de_Oscars__.html
The Artist won de beeldjes voor beste film, beste regie (Michel Hazanavicius), beste acteur (Jean Dujardin), beste kostuums en beste make-up. Ook de jeugdfilm Hugo, over een Frans jongetje dat rond 1930 op zoek gaat naar filmpionier Georges Méliès, won 5 Oscars. Maar dit waren vooral prijzen in technische categorieën. Hugo won beeldjes voor onder meer beste camerawerk, art direction en speciale effecten.
tsja dat klopt, maar goed, je moet wat als blanke tokkie hequote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsja dat klopt, maar goed, je moet wat als blanke tokkie he
Intre +1quote:Op maandag 27 februari 2012 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, dan doe ik Best Score er nog bij.
Dan gok ik op: Let's talk about Kevin ?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef DragonFodder het volgende:
-edit- ik wordt net gebeld voor een spoedje, dus laat maar
Dopekoe +1quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Crap... volgens mij heb ik hem niet eens goed onthouden
Kan ook zijn: we need to talk about kevin![]()
Nog 1 filmquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Billy Crystal
City Slickers
City Slickers II
When Harry Met Sally
Analyze This
Analyze That
quote:
DHP = David Hyde Pierce ?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Initialen, welke film hoort erbij?
DHP
TA
CC
CB
Toevallig gisteravond een paar Frasier afleveringen gekekenquote:
Anders had ik 'm fout gerekend inderdaadquote:
CC Charisma Carpenter?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Initialen, welke film hoort erbij?
DHP
TA
CC
CB
dragon+1 alleen hoort het The natuurlijk vooraanquote:
nope, wel iets soortgelijks maar veel nieuwer. Recent zelfs. Met een slechte acteur en ex-stripper in de hoofdrol.quote:
foutquote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Enige film die ik ken die iets met Dito Montiel te maken heeft is A Guide to Recognizing Your Saints, maar daar lijkt dit totaal niet op.
kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Baszh het volgende:
Ik zie Ziggy (The Wire) / gast uit Generation Kill daar, maar films met hem weet ik niet
die zit in ieder geval in de filmquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Dopekoe het volgende:
Die 2e foto heeft wel wat weg van Ray Liotta....
jaquote:
Al PAcino speelt er ook in, maar de naam komt me nog niet te binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja
maar de grootste namen missen nog, film uit 2011
dat klopt en een andere grote naam is Katie Holmesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Al PAcino speelt er ook in, maar de naam komt me nog niet te binnen
ik zei ook lijktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:21 schreef Gillingham het volgende:
Is wel het verkeerde been, overigens.
dat is correct: gil+1quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef Dopekoe het volgende:
Doe me denken aan Thirteen (die cell shaded game)....
Het zijn dan ook twee films.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:36 schreef dyonvbaal het volgende:
de tekenstijl doet me een beetje aan persepolis denken of hoe die ook heet. Maar daar past het 2de plaatje niet bij
quote:
Tekenfilm is Chico y Rita.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tyrannosaur, tekenfilm ken ik niet.
Als ik de wanhoop nabij ben als vraagsteller weet ik wat ik moet doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Let's Scare Jessica to Death
En Raquel Welch.
Ik ga vanaf nu alleen nog maar antwoorden op verzoek.
huh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:01 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft dat te maken met die satanische moord op 3 kinderen ?
Daar wordt een film over gemaakt dit jaar met Colin Firth en Reese Witherspoon, weet alleen niet de titel daarvan....quote:
West Memphis Three?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, hij was een willekeurige dude die (samen met 2 anderen) door een gebeurtenis in hun leven plots in de aandacht kwam en ondertussen al het onderwerp was van 4 docu's en binnenkort dus ook een film.
Er zijn ook al verschillende songs/CD's gemaakt waarbij de opbrengsten voor het trio waren.
Stand februari 2012:quote:
Dat is van Disneyquote:
Ik ging teveel van de vroem vroem van ran uitquote:
quote:A garden snail with dreams of becoming the fastest snail in the world experiences a freak accident that might just allow him to realize his goal.
Daar heb ik wel eens wat over gelezen...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef picodealion het volgende:
Wel o.a. stemmen van een fragiele man Samuel Jackson?, een nerveuze wijnkenner Paul Giammat?, een groene superheld Edward Norton? en een bokschick.
Ryan Reynolds?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef picodealion het volgende:
Geen Tim Allen.
Wel o.a. stemmen van een fragiele man, een nerveuze wijnkenner, een groene superheld en een bokschick.
Samuel L Jackson, Paul Giamatti, Ryan Reynolds en Michelle Rodriguez. De film heet Turbo.quote:
Crap, dat was mijn 2e optie na HIllary Swank...quote:
dacht ook aan swank, maar kwam niet op d'r naamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, dat was mijn 2e optie na HIllary Swank...
The muppetsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Simpele, doe mij maar 6 films met Jason Segel:
2 goed en hoe leuk ik HIMYM ook begin te vinden, das geen film natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The muppets
Slackers
How I met you mother
5quote:
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijnquote:
Ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijn
bijna goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
Gullivers Island zat ie ook in volgens mij....
Ik dacht toch echt dat ie Gullivers Island heette....quote:
nog 5:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Gullivers travels (Andere films)mars attack
be kind rewind
Nog 1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef picodealion het volgende:
High Fidelity
King Kong
School of Rock
The Pick of Destiny
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef picodealion het volgende:
Pff, zo'n stomme romcom. No Strings Attached? Music & Lyrics?
ik heb maar even gegoogled en lijkt erop dat je gelijk hebt net te laatquote:
Excuses.quote:
Ik reken het goed.quote:
quote:
Dat dacht ik ook al, naar aanleiding van de reacties in FMT.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Gillingham het volgende:
Heb de nummers niet eens beluisterd, maar dat is echt zo'n 'liedjes'-films. Net zoals Garden State.
Stand februari 2012:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, naar aanleiding van de reacties in FMT.
Mar Adentro?
quote:
Pico +1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef picodealion het volgende:
Ja, dat is Shallow Hal. Vraag komt zo, eerst even rennen voor de bus.
hintje?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
DF zie de hint, ken de film niet, maar durf mn pink er om te verwedden dat het good deeds is
Ik dacht dat ik de hint juist gezien had, ken de film ook helemaal nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
DF zie de hint, ken de film niet, maar durf mn pink er om te verwedden dat het good deeds is
Russelbrand is goed, remake lijtk me uiterst onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:02 schreef picodealion het volgende:
Die tweede is die remake over zo'n verwende gozert, dat is Russell Brand toch? Ik moet denken aan Hesher maar dat is die andere film. Kan er ff niet opkomen.
Je titels zijn goed, je link nog niet, altans de link die ik graag zou willen zien nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef DragonFodder het volgende:
1e 40 year-old virgin?
2e is Forgetting Sarah Marshall
3e is Superbad
ik zoek geen acteur of crewmemberquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zoek geen acteur of crewmember
Dat zei ik al. Inmiddels al 3 connecties tussen de 3 films. Ran, kun je dan aangeven in welke richting je het wél zoekt?quote:
jahwel, dat zou ik best kunnen........quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Inmiddels al 3 connecties tussen de 3 films. Ran, kun je dan aangeven in welke richting je het wél zoekt?
ik zoek een film die ik dit weekend na 9,30 minuten heb uitgezet...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
In alle drie muziek van een bepaalde band te horen? om maar heel random te gaan doen
2 girls one cup? Waarom zou je die twee keer kijken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zoek een film die ik dit weekend na 9,30 minuten heb uitgezet...
nee het is een soort van "vampire sucks" dan weet je genoeg toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
2 girls one cup? Waarom zou je die twee keer kijken?
Er mist eigenlijk nog maar 1 film in de titel die voor de grap dacht te postenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef RanTheMan het volgende:
man ik wilde het net goed rekenen, jeetje wat zit je dicht bij
volgens mij zitten ze er alle 3 in, de 4e heb ik niet als screen geplaatstquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er mist eigenlijk nog maar 1 film in de titel die voor de grap dacht te posten
mwoah die heeft al genoeg puntenquote:
Crap, vergeten hitlijstjes uit te sluiten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
top 250 - citizen kane - orson... veel te makkelijk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ok, nieuwe spelvariant. Ga naar de IMDB frontpage, en via alleen muisklikken moet je uitkomen bij het imdb profiel van Orson Welles.
Ik moet het kunnen reproduceren, dus het heeft geen zin om te starten met "recommended for you" of "recently viewed". De eerste die hier een route van benodigde muiskliks post heeft het punt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou het wel willen proberen, maar weet niet wie bill pullman is![]()
Journey 2 staat in de Box Office Top 10quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok... heb ik dan toch nog iets dynamisch over het hoofd gezien? Want beide films zie ik niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |