huh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:01 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft dat te maken met die satanische moord op 3 kinderen ?
Daar wordt een film over gemaakt dit jaar met Colin Firth en Reese Witherspoon, weet alleen niet de titel daarvan....quote:
West Memphis Three?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, hij was een willekeurige dude die (samen met 2 anderen) door een gebeurtenis in hun leven plots in de aandacht kwam en ondertussen al het onderwerp was van 4 docu's en binnenkort dus ook een film.
Er zijn ook al verschillende songs/CD's gemaakt waarbij de opbrengsten voor het trio waren.
Stand februari 2012:quote:
Dat is van Disneyquote:
Ik ging teveel van de vroem vroem van ran uitquote:
quote:A garden snail with dreams of becoming the fastest snail in the world experiences a freak accident that might just allow him to realize his goal.
Daar heb ik wel eens wat over gelezen...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef picodealion het volgende:
Wel o.a. stemmen van een fragiele man Samuel Jackson?, een nerveuze wijnkenner Paul Giammat?, een groene superheld Edward Norton? en een bokschick.
Ryan Reynolds?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef picodealion het volgende:
Geen Tim Allen.
Wel o.a. stemmen van een fragiele man, een nerveuze wijnkenner, een groene superheld en een bokschick.
Samuel L Jackson, Paul Giamatti, Ryan Reynolds en Michelle Rodriguez. De film heet Turbo.quote:
Crap, dat was mijn 2e optie na HIllary Swank...quote:
dacht ook aan swank, maar kwam niet op d'r naamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, dat was mijn 2e optie na HIllary Swank...
The muppetsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Simpele, doe mij maar 6 films met Jason Segel:
2 goed en hoe leuk ik HIMYM ook begin te vinden, das geen film natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The muppets
Slackers
How I met you mother
5quote:
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijnquote:
Ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik omschrijf die film liever als "met Kristen Bell en Mila Kunis" om eerlijk te zijn
bijna goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
Gullivers Island zat ie ook in volgens mij....
Ik dacht toch echt dat ie Gullivers Island heette....quote:
nog 5:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Gullivers travels (Andere films)mars attack
be kind rewind
Nog 1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef picodealion het volgende:
High Fidelity
King Kong
School of Rock
The Pick of Destiny
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef picodealion het volgende:
Pff, zo'n stomme romcom. No Strings Attached? Music & Lyrics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |