Prima.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorHeb altijd een bolle kont gehad en stevige bovenbenen
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.quote:
Wat jij wil. Ik zou altijd meer sporten en ietsjes minder eten tijdens je normale eetmomenten. Dan heb je 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.
Pak een naald en ram het er uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ingegroeide haartjes kunnen toch zo verdomd veel pijn doen he. Echt ongelofelijk dat je van zo iets kleins volledig door de grond kan gaan van de pijn.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
Nooit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
Ik kan het niet zien. Het zit in m'n bakkebaard ergens bovenop m'n kaakgewricht.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pak een naald en ram het er uit.
Hoeren mogen altijd door.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je dat Latte Chocolate (Melkchocolade) door wou laten gaan?
Volgende TT:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Eurovisie Songfestival
Even de zooi daar getrolled![]()
Beugel is weg dus niet echt doen alleen iets anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |