Vanochtend al gevoetbald in de zaal 2 uur lang.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga dan hardlopen ipv je stofwisseling omlaag te halen.
Maar als Paul om een foto vraagt Pm je hem wel direct.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeIk ben niet dik ofzo hoor. BMI is prima, maar wil ik iets lager hebben.
Heel dun zal ik nooit worden hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AUB nee.
Heel dun is niet knap meiske
Naakt op de weegschaal ipv met kleding+schoenen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeIk ben niet dik ofzo hoor. BMI is prima, maar wil ik iets lager hebben.
Dan mag je toch gewoon lekker wat eten zeker?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanochtend al gevoetbald in de zaal 2 uur lang.
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als Paul om een foto vraagt Pm je hem wel direct.
Ik heb ze wel teruggedist dat er veel meer sfeer is in een gemiddelde voetbalstadionquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAdden die debielen je mooi te pakken!!
Nog zoiets.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzo
Naakt doe ik al.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt op de weegschaal ipv met kleding+schoenen?
Sauna?
Even naar de wc?
Anale seks?
Opties genoeg.
Ik heb de facebook van Paul ook.. dus als ik goed tussen z'n vrienden kijk vind ik jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzo
Juist niet, anders verpest ik het weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan mag je toch gewoon lekker wat eten zeker?
Pics of ik geloof het niet over je kont.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorHeb altijd een bolle kont gehad en stevige bovenbenen
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb de facebook van Paul ook.. dus als ik goed tussen z'n vrienden kijk vind ik jou?
Dus die gaan volgende week naar een voetbalstadion?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel teruggedist dat er veel meer sfeer is in een gemiddelde voetbalstadion
Ben je gek. Gewoon meer sporten en hetzelfde blijven eten. Je porties kleiner maken ipv je eetmomenten terugbrengen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist niet, anders verpest ik het weer.
Niets mis mee/.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorHeb altijd een bolle kont gehad en stevige bovenbenen
Hoop van wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus die gaan volgende week naar een voetbalstadion?
Prima.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.quote:
Wat jij wil. Ik zou altijd meer sporten en ietsjes minder eten tijdens je normale eetmomenten. Dan heb je 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.
Pak een naald en ram het er uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ingegroeide haartjes kunnen toch zo verdomd veel pijn doen he. Echt ongelofelijk dat je van zo iets kleins volledig door de grond kan gaan van de pijn.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
Nooit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
Ik kan het niet zien. Het zit in m'n bakkebaard ergens bovenop m'n kaakgewricht.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pak een naald en ram het er uit.
Hoeren mogen altijd door.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je dat Latte Chocolate (Melkchocolade) door wou laten gaan?
Volgende TT:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Eurovisie Songfestival
Even de zooi daar getrolled![]()
Beugel is weg dus niet echt doen alleen iets anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
Nee, geen excuus mogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even de mensen het serieus duidelijk maken dat het echt beschamend is.
Jojoortje die net loopt te doen alsof ze er ook verstand van heeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zingt heel goed hoor, maar het is geen Songfestivalnummer.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje die net loopt te doen alsof ze er ook verstand van heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
De Tros maakt sowieso misselijkmakende shows maar dit slaat echt alles
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Zelfs Vincerusso volgt het, dit moet niet erger worden...
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Allemaal verplicht met de ouders meekijken.
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDSquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Om de TT nog ESFassocierend te houden heb ik deze:
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Waarom sturen we iemand?
Eerst pics en dan ga ik erover beslissen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Neem me zoals ik ben.
Oke vuige hoer.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDS
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Kill it with fire
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Valse verkleedpartijen
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDS
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Kill it with fire
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Valse verkleedpartijen
Ultra GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?
Iemand een tip voor de 8e?
Wat quote je nou net flappie.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?
Iemand een tip voor de 8e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |