Met die kippen haar maar dan extra wax en hoog.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met die kippen haar maar dan extra wax en hoog.
Ken jij Burial, Tindersticks, Arcade Fire, The National, Cowboy Junkies, The Roots, Israel Nash Gripka?quote:
Tsja, in dat topic zei ik al: Waarom sturen we er nog iemand heen, we winnen toch niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
En dit moet ons vertegenwoordigen in het buitenland?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, in dat topic zei ik al: Waarom sturen we er nog iemand heen, we winnen toch niet.
Iedereen gelijk![]()
![]()
ga dat voetbal kijken van je.
Je komt echt als een 13 jarige jongen over die net een grap heeft uitgehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, in dat topic zei ik al: Waarom sturen we er nog iemand heen, we winnen toch niet.
Iedereen gelijk![]()
![]()
Stiekem heb je wel gelijk natuurlijk, maar dat is wel hetzelfde als een Nederlandse club naar de CL sturen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gelijk![]()
![]()
Andere landen zijn even erg.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit land op dit moment.
Precies. Daarbij is het niet origineel, want een of ander Scandinavisch land heeft al eens iets met lelijke monsters gedaan.quote:
Maar wie boeit nou fucking gezang. Met voetbal is er veel meer vermaak, kwaliteit etcquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem heb je wel gelijk natuurlijk, maar dat is wel hetzelfde als een Nederlandse club naar de CL sturen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat haar tieten er uit vliegen
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat haar tieten er uit vliegen
Wtf?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook niet. Zie je 1,99 wijn.
Ga proeven kut.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook niet. Zie je 1,99 wijn.
Je wilt stiekem gewoon overheen.quote:
Ik kijk zo:quote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Latte Chocolatte....! Ik lig hier gewoon echt te klappen op het bureau van het lachen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik noem I'm a scatman muziek.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken jij Burial, Tindersticks, Arcade Fire, The National, Cowboy Junkies, The Roots, Israel Nash Gripka?
Dat noem ik muziek.
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Deze is beter dan dat indianennummer.
Jij vindt Beyonce dan ook een goede artiest. Ik zie en hoor wel gelijkenissen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Deze is beter dan dat indianennummer.
Alleen de videoclips zijn interessant, verder niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt Beyonce dan ook een goede artiest. Ik zie en hoor wel gelijkenissen.
[LIVE] Nationaal Songfestival #4 / The village people troll lekker mee. je bent welkomquote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand een link van de ESF topic?
even trollen
Ze zingt live zo prachtig.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt Beyonce dan ook een goede artiest. Ik zie en hoor wel gelijkenissen.
Niet doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand een link van de ESF topic?
even trollen
True, maar ik kan hier het oproepen tot trollen wel bestraffen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt daar niks over te zeggen buiten VBL.
Da's nou net het probleem, zulke zangeressen moeten live strippen, daar betaal je (als bezoeker) voor!quote:
Gast. Dat hele Nationaal Songfestival is één grote troll.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar ik kan hier het oproepen tot trollen wel bestraffen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #4 / The village people troll lekker mee. je bent welkom
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Wat een paupers , DIT KAN TOCH NIET? DIT KUN JE TOCH NIEt MENEN????? GODVERDOMME TOMME FRED!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt wel een gemiddelde voetbaltribune.
Was muzikaal best leuk om te horen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Die hippie kan toch niet winnen, in haar pakje
HAHAHAAHAHAdden die debielen je mooi te pakken!!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik postte:
Wat een bijeenkomst van zwakbegaafden daar.
en wat krijg je als quote
[..]
Nee gewoon even veel hersen inhoud als Fernandesquote:
AUB nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeIk ben niet dik ofzo hoor. BMI is prima, maar wil ik iets lager hebben.
Vanochtend al gevoetbald in de zaal 2 uur lang.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga dan hardlopen ipv je stofwisseling omlaag te halen.
Maar als Paul om een foto vraagt Pm je hem wel direct.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AUB nee.
Heel dun is niet knap meiske
Naakt op de weegschaal ipv met kleding+schoenen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan mag je toch gewoon lekker wat eten zeker?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanochtend al gevoetbald in de zaal 2 uur lang.
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als Paul om een foto vraagt Pm je hem wel direct.
Ik heb ze wel teruggedist dat er veel meer sfeer is in een gemiddelde voetbalstadionquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAdden die debielen je mooi te pakken!!
Nog zoiets.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzo
Naakt doe ik al.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Naakt op de weegschaal ipv met kleding+schoenen?
Sauna?
Even naar de wc?
Anale seks?
Opties genoeg.
Ik heb de facebook van Paul ook.. dus als ik goed tussen z'n vrienden kijk vind ik jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar Paul heb ik ook op Facebook enzo
Juist niet, anders verpest ik het weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan mag je toch gewoon lekker wat eten zeker?
Pics of ik geloof het niet over je kont.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorHeb altijd een bolle kont gehad en stevige bovenbenen
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb de facebook van Paul ook.. dus als ik goed tussen z'n vrienden kijk vind ik jou?
Dus die gaan volgende week naar een voetbalstadion?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel teruggedist dat er veel meer sfeer is in een gemiddelde voetbalstadion
Ben je gek. Gewoon meer sporten en hetzelfde blijven eten. Je porties kleiner maken ipv je eetmomenten terugbrengen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist niet, anders verpest ik het weer.
Niets mis mee/.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel dun zal ik nooit worden hoorHeb altijd een bolle kont gehad en stevige bovenbenen
Hoop van wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus die gaan volgende week naar een voetbalstadion?
Prima.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.quote:
Wat jij wil. Ik zou altijd meer sporten en ietsjes minder eten tijdens je normale eetmomenten. Dan heb je 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joahwel, maar er zitten nog feestdagenkilo's er op, die moeten er ff af. Even een paar weekjes streng zijn en dan is het klaar.
Pak een naald en ram het er uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ingegroeide haartjes kunnen toch zo verdomd veel pijn doen he. Echt ongelofelijk dat je van zo iets kleins volledig door de grond kan gaan van de pijn.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOANNNNNNNNN
Nooit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
Ik kan het niet zien. Het zit in m'n bakkebaard ergens bovenop m'n kaakgewricht.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pak een naald en ram het er uit.
Hoeren mogen altijd door.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je wilt toch niet zeggen dat je dat Latte Chocolate (Melkchocolade) door wou laten gaan?
Volgende TT:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Eurovisie Songfestival
Even de zooi daar getrolled![]()
Beugel is weg dus niet echt doen alleen iets anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Die negert moet winnen, wie zou kim doen?
Nee, geen excuus mogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even de mensen het serieus duidelijk maken dat het echt beschamend is.
Jojoortje die net loopt te doen alsof ze er ook verstand van heeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ze zingt heel goed hoor, maar het is geen Songfestivalnummer.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje die net loopt te doen alsof ze er ook verstand van heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
De Tros maakt sowieso misselijkmakende shows maar dit slaat echt alles
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Zelfs Vincerusso volgt het, dit moet niet erger worden...
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Allemaal verplicht met de ouders meekijken.
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDSquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Om de TT nog ESFassocierend te houden heb ik deze:
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Waarom sturen we iemand?
Eerst pics en dan ga ik erover beslissen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Neem me zoals ik ben.
Oke vuige hoer.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDS
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Kill it with fire
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Valse verkleedpartijen
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Instant Ear-AIDS
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Kill it with fire
[LIVE] Nationaal Songfestival #7 Valse verkleedpartijen
Ultra GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?
Iemand een tip voor de 8e?
Wat quote je nou net flappie.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezet: waarom sturen we iemand?
Iemand een tip voor de 8e?
Goed idee, Echt serieus. Ik wil ze echt duidelijk maken dat dit gewoon nutteloos is om nog mee te doen aan dat kutESFquote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[/autist-mode]
Verander het cijfertje Ajacied422!
Betraptquote:
Hij heeft een stijvequote:
Baas.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
3 topics op een rij in dat livetopic van ESF
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Jij hebt echt geen leven hè Ajacied?!
quote:
quote:
Ik ws zo snel als ik kon, maar je was me weer voorquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een jaar ben ik zo schnell schnellquote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ws zo snel als ik kon, maar je was me weer voor
Helpmefok niet gezien sinds vanmiddag.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
'Heb m'n vriendin net gebeld dat ik m'n rijbewijs kwijt ben'
'Wat zei ze?'
'Dat ik een kankerlul ben'
Agent: 'bemoedigend'
Motorrijder op sms6, helpmefok?
pak hem zo weer man, gewoon doorgaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan het zo spelen, tt's wijzigen. Dan hou ik het op topichunten.
Zit er dik in.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
'Wat zei ze?'
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
'Wat zei ze?'
Baas. Respect voor jou.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan het zo spelen, tt's wijzigen. Dan hou ik het op topichunten.
Blijft leuk al die haatreacties. Ze weten natuurlijk niet dat ik gewoon meelees. Lekker popcorn eten achter de PC.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
pak hem zo weer man, gewoon doorgaan.
Lijkt me stug, hij heeft al een aantal dagen een ban.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok niet gezien sinds vanmiddag.
Ik DM met 'm hé.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me stug, hij heeft al een aantal dagen een ban.
Alleen op VBL volgens mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ze maken alleen in VBL ruzie.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, zie hem ook in het wedtopic waar dekromme oo kveel komt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ze maken alleen in VBL ruzie.
Gaat over 't algemeen prima toch.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen in VBL moeten eens wat aardiger doen tegen elkaar.
Wat erg...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ben even Alberto Stegeman aan het kijken. Spullen en diensten in ruil voor sex.
Als ze zich normaal zou kleden, zou afvallen, zou ze er niet eens zo slecht uit zien.quote:
Onbegrijpelijk. Nederland associeert negers automatisch met soul, muzikaliteit en geweldige stemmen. Terwijl hier overduidelijk het tegendeel wordt bewezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, het lijkt erop dat Joan niet gaat winnen.
dat huilen van hun is best leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Je moet wel een TT erbij doen Ajacied422.
Hulk had een one night stand met haar.quote:
Met haar moeder bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hulk had een one night stand met haar.
Nee cumshot op haar haar.quote:
Van Lenny Kuhr.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat was dat nummer net met lailailaillai?
Als je 14 wordt dan weet je wel waar ik het over heb.quote:
heb wel een of andere spanjaard die zit te joelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen stream meer van Barca op Sopcast?
DSC2 aldus dat pcstreams programma. Haal gewoon Sport 1 mang.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen stream meer van Barca op Sopcast?
Ik heb je in topic 9 ook nog verdedigd.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel handig dat het topic er direct is. Wat maakt het nou uit wie hem opent?
Had ik gezien ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je in topic 9 ook nog verdedigd.
[..]
Zit op kamers, heb een tv van 20 jaar oud dus vind 't niet echt nodig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DSC2 aldus dat pcstreams programma. Haal gewoon Sport 1 mang. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |