Komt goed. Rijp voor een ban.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:45 schreef BlaZ het volgende:
hopelijk nu weer ontopic zonder pizzageit
quote:
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Toivonen speelt nu wel constant.
Had het niet in hem gezien.
Hele seizoen alquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.
Het was nogal zoeken wat er altijd gedaan werd. Ik kan niet zeggen dat ik hem smeriger vind dan de gemiddelde prof eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)
Nou ja opgeblazen.. In de voetbalprogramma's kwam dat gewoon veel aan bod, want het begon gewoon op te vallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)
Je kan bij bijna elke voetbalprof een zelfde verhaal houden. Ik was echt stomverbaasd dat er bij hem over elke scheet zo'n ophef gemaakt werdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja opgeblazen.. In de voetbalprogramma's kwam dat gewoon veel aan bod, want het begon gewoon op te vallen.
Daar ben ik het niet mee eens. Hij was echt fucked bezig vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan bij bijna elke voetbalprof een zelfde verhaal houden. Ik was echt stomverbaasd dat er bij hem over elke scheet zo'n ophef gemaakt werd.
Precies, raar ventje.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij was echt fucked bezig vind ik.
Noem mij 5 incidenten?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onzin, zoiets als wat Hernandez flikte vandaag heeft ie nooit gedaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |