Komt goed. Rijp voor een ban.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:45 schreef BlaZ het volgende:
hopelijk nu weer ontopic zonder pizzageit
quote:
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Toivonen speelt nu wel constant.
Had het niet in hem gezien.
Hele seizoen alquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste tijd ook geen rare maniertjes meer gezien.
Het was nogal zoeken wat er altijd gedaan werd. Ik kan niet zeggen dat ik hem smeriger vind dan de gemiddelde prof eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)
Nou ja opgeblazen.. In de voetbalprogramma's kwam dat gewoon veel aan bod, want het begon gewoon op te vallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maniertjes vielen ook best mee, werd heel erg opgeblazen. (Misdroeg zich wel dat ontken ik niet)
Je kan bij bijna elke voetbalprof een zelfde verhaal houden. Ik was echt stomverbaasd dat er bij hem over elke scheet zo'n ophef gemaakt werdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja opgeblazen.. In de voetbalprogramma's kwam dat gewoon veel aan bod, want het begon gewoon op te vallen.
Daar ben ik het niet mee eens. Hij was echt fucked bezig vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan bij bijna elke voetbalprof een zelfde verhaal houden. Ik was echt stomverbaasd dat er bij hem over elke scheet zo'n ophef gemaakt werd.
Precies, raar ventje.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij was echt fucked bezig vind ik.
Noem mij 5 incidenten?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onzin, zoiets als wat Hernandez flikte vandaag heeft ie nooit gedaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij echt zo erg was kon je makkelijk zeggen en ook gelijk video compilatie laten zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeee dat moet je mij niet vragen.
Elleboog.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onzin, zoiets als wat Hernandez flikte vandaag heeft ie nooit gedaan bijvoorbeeld.
Ik vond ons vorige week beter ballen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben FC Subsidie vandaag met de schrik laten vrijkomen. Jammer.
Nee, maar wel andere dingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onzin, zoiets als wat Hernandez flikte vandaag heeft ie nooit gedaan bijvoorbeeld.
Het is ook wel een tijd terug dat hij iets gedaan heeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij echt zo erg was kon je makkelijk zeggen en ook gelijk video compilatie laten zien.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef truedestiny het volgende:
Voor de 1-0 maakte Toivonen wel weer 1 van zijn "slimme" overtredingen waardoor een of andere Feyenoord speler hem niet meer kon verdedigen.
Haasje over bij een al liggende Clasie toch? Aan de andere kant dan moet hij daar maar niet liggen. Als hij eromheen had moeten lopen was hij waarschijnlijk te laat voor het doel gestaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef truedestiny het volgende:
Voor de 1-0 maakte Toivonen wel weer 1 van zijn "slimme" overtredingen waardoor een of andere Feyenoord speler hem niet meer kon verdedigen.
Nee feitelijk waar juist omdat het snel achter elkaar gebeurde.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
2x elleboog, 1x speler omver duwen in de 16, spelers aan arm trekken om voor sprong te hebben, op de tenen staan van tegenstander.. en nog wat.
Het gebeurde vlak achter elkaar en dat was makkelijk scoren voor de media.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik nog speciaal naar gekeken, maar dat was gewoon Clasies eigen schuld. Geen overtreding.
Het is gewoon een vies mannetje, dat weet iedereen, jij ook...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij echt zo erg was kon je makkelijk zeggen en ook gelijk video compilatie laten zien.
Is en blijft een vies mannetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
We gingen van, goed bezig Toivonen.. je bent verbeterd naar.. kom laten we alle beelden uit het verleden erbij halen om hem weer zwart te maken
Ja ik merk het. Was niet mijn bedoeling hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
We gingen van, goed bezig Toivonen.. je bent verbeterd naar.. kom laten we alle beelden uit het verleden erbij halen om hem weer zwart te maken
Hij doet het prima hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vond die keeper van jullie trouwens wel erg matig. Zo onzeker man.
Kun je niet beter die Zoet terughalen?
Komt ook onzeker over, maar voor de rest prima keeper.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij doet het prima hoor
Beetje pech wel met die 2e bal van Fernandez. Voorzetten zijn niet zijn ding echter.
Dat komt wel door jou ontkennen terwijl het gewoon overduidelijk is dat hij een misselijkmakende periode heeft doorgemaakt waar hij nog dacht ermee weg te kunnen komen ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk niet dat Issakson vandaag een bal klemvast heeft gehad neequote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
Het is en blijft ook een flapdrol, hij heeft af en toe zeer goede (reflexen) reddingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
Had een vieze periode, maar hij is veranderd. Met 13 competitie doelpunten en paar bij de uefa cup is het gewoon een goede/bruikbare speler voor PSV.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt wel door jou ontkennen terwijl het gewoon overduidelijk is dat hij een misselijkmakende periode heeft doorgemaakt waar hij dacht ermee weg te kunnen kopen.
Hij is niet veranderd ... zulke spelers zullen ook nooit veranderen. Als het even tegen zit gaat hij raar doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had een vieze periode, maar hij is veranderd. Met 13 competitie doelpunten en paar bij de uefa cup is het gewoon een goede/bruikbare speler voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |