De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me sterkquote:
Nee het is heerlijke club muziek met een lekkere beat en volume lekke hoog zodat de glazen in de kast mee dansenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat je geen opera muziek draait... dan is de kans behoorlijk groot dat de hele boel aanbrand =p
Ik zou kijkenquote:
ik ook, kijk graag mensjes!quote:
Danny ideetje voor Fok!TVquote:
waarom in gods naam?quote:
Ja ik ook, maar naar mij kijken is niet zo spannend.quote:
Omdat ik geen leven hebquote:
gewoon omdat t leuk is...!quote:
Genoeg soap series op de tv om te kijkenquote:
wat, ben ik leuk?quote:
RL soaps is veel leukerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg soap series op de tv om te kijken
[..]
wat, ben ik leuk?
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerkenquote:
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij meequote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
en dan geven we ongevraagd tipsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
nou vind je het heel erg als ik dat niet doetquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
haha is een idee maar nee doe maar niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Die lees ik toch niet, want ik ben dan veel te druk met me zelfquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
muziek staat hard, dus hoor ik dat nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
muziek staat hard, dus hoor ik dat niet
Of er moet nog zout bijquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
BRAND!!!! BRAND!!! hahahquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...quote:
aaaahw das lief.. tozzo!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BRAND!!!! BRAND!!! hahah
Maar ik ben effe weg, ik moet effe een zakje m&M s naar me zusje brengen. Ze is me en heeft geen zin om de deur uit te gaan. En haar lieve lieve broer wilt dat vast wel doen.
Dus daar gaat ik dan maar.....
tot zo
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
voel je je weer eens buiten gesloten...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
JAquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel je je weer eens buiten gesloten...?
je kan toch ook gezellig meekletsen..?quote:
Wil je er over praten?quote:
Nationaal songfestivalquote:
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeftquote:
Hahaha dat moet jij weten...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeft
Ik ga Nikita kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha dat moet jij weten...
Ik ben diehard Songfestival fanDus ik kijk
Originele serie van Nikita is ook erg gaafquote:
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Originele serie van Nikita is ook erg gaaf
heeej ik dacht dat jij lief wasquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
heb zo mijn momentenquote:
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.quote:
Volgens mij wel ja. Ik volg het de laatste tijd op Foxlivequote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeej ik dacht dat jij lief was
[..]
heb zo mijn momenten
[..]
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?
[..]
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.
veel plezier!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Have fun. Thee drinken is dat code taalquote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Het is zelfs een theetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun. Thee drinken is dat code taal
Vluggertje dusquote:
nee, dat was t pas geweest als hij hd gezegd "goede" vriendin...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lachte veel en veel te hard.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Alle keren dat c_a vertelde dat ze zelf thee ging drinken krijgen nu een hele andere wending.
Marsepein, smaakt het echt zo c_a?
Dat kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, dat was t pas geweest als hij hd gezegd "goede" vriendin...
mensen gaan overbodige detais geven als ze iets willen verbergen, niemand gaat bij een slechte vriendin thee drinken... dan zouden ze zeggen "iemand"ipv vriendin
ghehehe gluipert =pquote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Alle keren dat c_a vertelde dat ze zelf thee ging drinken krijgen nu een hele andere wending.
En nu boze buren?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte veel en veel te hard.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Nee, mijn buren zijn lief. Ik geloof dat ik gister mijn linker beneden buren zag verhuizen. Ben benieuwd wie daar voor terugkomt.quote:
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn buren zijn lief. Ik geloof dat ik gister mijn linker beneden buren zag verhuizen. Ben benieuwd wie daar voor terugkomt.
Alleen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik drink nu thee... Marsepein-Rum
Spuit je zo veel danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan de seks tussen jou en CA? Zeker.
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =pquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan de seks tussen jou en CA? Zeker.
Uitrokenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht.
Stacey Rookhuizen.
Einde klacht.
ik munt jamjamquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik drink nu thee... Marsepein-Rum
Plassen en seks kunnen ook samen gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =p
Mijn rechter beneden buurvrouw is een lieve vrouw met kat. Maar ze heeft een vriend die regelmatig in het buitenland werkt, dus ze is vaak alleen. En ze speelt fluit. Mijn beneden buurman is een aardige kerel die vaak vrienden over de vloer heeft en wiet rookt.quote:
Hoi, waar is ze opgedoken danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht.
Stacey Rookhuizen.
Einde klacht.
Beter?quote:Hoi, leuk dat je hier even komt kijken!
Ik ben dus Ronald, en als ik niet aan het werk ben vind ik het leuk om te poolen in competitie en toernooiverband, en als het goed waait kun je me op het water vinden met een plank en een vlieger.
Verder ga ik zeker een keer per maand naar een optreden of een klein festival, en dan voornamelijk ambient, post-rock en experimentele muziek. Het kan mij niet extreem genoeg, en het kan me ook niet rustig genoeg.
En dan vind ik het nog leuk om met toertochten en clubmeetings mee te gaan met de auto. Wees niet bang, ik ben wel gek op m'n auto maar niet verliefd.
Verliefd zijn hoop ik nog te worden.
Leuke jonge dame zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn rechter beneden buurvrouw is een lieve vrouw met kat. Maar ze heeft een vriend die regelmatig in het buitenland werkt, dus ze is vaak alleen. En ze speelt fluit. Mijn beneden buurman is een aardige kerel die vaak vrienden over de vloer heeft en wiet rookt.
quote:
Nee, geen plas.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =p
Geen idee dat houd ik nooit volquote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar dagen niet aan jezelf zitten en je kunt er in verdrinken.
ghehehe muziek kan me niet wild genoeg zijn, maar ook niet rustig genoeg =Dquote:
nee die vergelijking met zn auto vind ik juist leuk!!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Beter ja! Al zou ik de verliefd-zijn dingetjes schrappen
Juist niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Echt? Het leek me wel soort van schattig toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik luister echt tussen extremen inquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe muziek kan me niet wild genoeg zijn, maar ook niet rustig genoeg =D
Je vertelt alleen maar wat je doet, niet wat voor persoon je bent.quote:
Ik lig alleen in bed ja, NSF te kijken...quote:
Slechtquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fax. Hoe ging je toernooi?
maar dit vond ik klinken alsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik luister echt tussen extremen in
YMCA anno 2012quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig alleen in bed ja, NSF te kijken...
Naar een Indiaan en een Hoer! Ja we gaan echt winnen dit jaar
Nederland 1quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi, waar is ze opgedoken dan
Jammer kerel. Geen leuke meiden gezien daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht2 Keer verloren...
Kon niet inspelen, en maakte daardoor wat inschattingsfoutjes op cruciale momenten...
Jammer want verder zat ik echt goed te spelen...
zeggen dat je beetje onzeker raakt..? dat je het contact heel gezellig vind, maar klein beetje wil weten of zij dat wel net zo leuk vindquote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Pff als we dan toch bezig zijn met tips geven kan ik ook wel wat tips gebruiken.![]()
Paar weken leuk contact met een meisje. Nu de laatste week niet echt contact meer en het contact komt ook altijd van mij uit. Wat zou ik doen?
Wat een leuke profiel, nu nog de vrouw achter dit verhaal leren kennenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dit vond ik klinken als
ik hou van drukke weekenden, maar rustog op de bank vind ik ook leuk
ik hou van eten, maar ook van vasten
ik hou van wakker zijn en van slapen
ben jij mn laatste puzzelstukje..?
Jaja een datingsitequote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer kerel. Geen leuke meiden gezien daar?
En waarvoor is het stukje dat je hier boven postte?
Doen Rinus en Jordy van Loon mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik proberen. Alleen ik vind dit soort dingen lastigquote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zeggen dat je beetje onzeker raakt..? dat je het contact heel gezellig vind, maar klein beetje wil weten of zij dat wel net zo leuk vind
Nouja op die site zitten ook wat alternatievere types.... hiermee geef ik toch wel aan dat ik niet bepaald naar top40 luister.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dit vond ik klinken als
ik hou van drukke weekenden, maar rustog op de bank vind ik ook leuk
ik hou van eten, maar ook van vasten
ik hou van wakker zijn en van slapen
ben jij mn laatste puzzelstukje..?
Dat zei ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doen Rinus en Jordy van Loon mee?
Welke site?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja op die site zitten ook wat alternatievere types.... hiermee geef ik toch wel aan dat ik niet bepaald naar top40 luister.
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.quote:
Alto meisjes? Link pls.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja op die site zitten ook wat alternatievere types.... hiermee geef ik toch wel aan dat ik niet bepaald naar top40 luister.
mja, zou gewoon zo open mogelijk zijn... maar niet wanhopig dat ze bang van je wordt =pquote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik proberen. Alleen ik vind dit soort dingen lastigGeen idee wat ik nu moet zeggen. Ben bang om iets verkeerds te zeggen en het daardoor te verpesten
Alternatiefdaten.nlquote:
Goed planquote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, zou gewoon zo open mogelijk zijn... maar niet wanhopig dat ze bang van je wordt =p
en ij datzelfde berichtje ook gewoon leuk stukje schrijven natuurlijk... vragen wat ze gedaan heeft t weekend en leuk verhaaltje schrijven over iets wat je zelf hebt meegemaakt, dan is die vraag over het contact een beetje "tussen de lippen door" en valt hij niet zo zwaar
Dat hoop ik ook....quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.
Mensen kunnen nu zien waar je van houdt en dat je een actieve kerel bent. Denk je dat dit genoeg is voor vrouwen op datingsites? Ik zou niet weten wat ze willen weten eigenlijk.
Ik ga eens checkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alternatiefdaten.nl
'k Ga nog wel wat meerdere sites proberen denk ik...
Probleem is dat ik nogal een lastige smaak heb.... ik vind heel veel vrouwen oppervlakkig overkomen op de sites die ik wel eens geprobeerd heb...relatieplanet, paiq en nogenewaarikdenaamvanvergetenben...
Die brunette zeker? Leuke meid wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
Ik had in Leiden wel iets te lang oogcontact met de barmeid, inclusief glimlachen enzo....
Maarja druk druk druk....
ik gister bij de ikea met de jongen achter de kassa... was vrij ongemakkelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
Ik had in Leiden wel iets te lang oogcontact met de barmeid, inclusief glimlachen enzo....
Nee blond steil haarquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die brunette zeker? Leuke meid wel.
Wat is nu belangrijkerquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het meestal ook maar vreemd.... komt beetje door het idee dat ik mezelf gegeven heb in de jaren dat vrouwen nou eenmaal niet op me vallen....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik gister bij de ikea met de jongen achter de kassa... was vrij ongemakkelijk.
vriendinnetje zei ook toen ik t bonnetje aannam "kusje...??"
blehg... ongemakkelijk pubertje achter de kassa
Zij had het drukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu belangrijkerPoolen of flirten
Je had een date moeten bestellenquote:
Hm even onthouden.... klinkt wel grappigquote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had een date moeten bestellen
Wat jij ook al?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Die ken ik nog niet. Even kennis maken morgen.
Ik woon op 300 meter ofzo van t'dijkje. Twi een paar kilometer verder. Ik ben er eerder.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat jij ook al?Twi ook al
Hehe, vraag naar FaxDat was de naam op het bonnetje
Echt joh?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon op 300 meter ofzo van t'dijkje. Twi een paar kilometer verder. Ik ben er eerder.
Wat voor mensen komen daar nu eigenlijk? Wat is het verschil met bijv. paiq?quote:
tenzij twi morgen vrijneemt van werk en al heel vroeg voor de deur gaat wachten tot ze aan komt gelopen!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon op 300 meter ofzo van t'dijkje. Twi een paar kilometer verder. Ik ben er eerder.
deze mensen zijn alternatief =pquote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat voor mensen komen daar nu eigenlijk? Wat is het verschil met bijv. paiq?
Haha daaromquote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm even onthouden.... klinkt wel grappig
Bij Paiq komen voornamelijk sufkutten die allemaal in de bossen wandelen, of de lekker gekke gezellige spontane pittige kapsels.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat voor mensen komen daar nu eigenlijk? Wat is het verschil met bijv. paiq?
Negatiief of positief?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een keer meegekeken met een vriendin op Paiq.
(en de rest van die datingssites) Maar Paiq vond ik er wel bovenuit springen hoor
We hebben toen een heel avondje lol gehadquote:
Mooi zo. Een in bossen wandelen typetje is wel wat ik zoekquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben toen een heel avondje lol gehad
En ze is nu al een jaartje samen met de jongen die ze daar ontmoet heeft
Positief dus
Op relatieplanet ofzo... kreeg ze allemaal oude kerels achter haar aan van in de 40
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen hebben toch al meer kans op zo'n site....
Je weet zelf.quote:
Twi hoeft niet naar werk, werkt thuis. Maar ik geloof dat ze maandag ochtend niet open zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tenzij twi morgen vrijneemt van werk en al heel vroeg voor de deur gaat wachten tot ze aan komt gelopen!
Ik vertoef regelmatig in Leiden de laatste dagen, dus ik kan wel even langs rijden en 't Dijkje stalkenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
twi hoeft niet naar werk, werkt thuis. Maar ik geloof dat ze maandag ochtend niet open zijn.
Morgen vanaf 2 uur open kerel. Doe je ding!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vertoef regelmatig in Leiden de laatste dagen, dus ik kan wel even langs rijden en 't Dijkje stalken
Ach iedere site heeft zo zijn voor en nadelenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen hebben toch al meer kans op zo'n site....
Hosselwedstrijdje doen!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen vanaf 2 uur open kerel. Doe je ding!
Ik ben er om half 4 denk ik.
hm.. dat zou ze misschien zelfs zo schattig vinden dat ze alsnog met de berichtgever op stap wilquote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
Zou wel heel tof zijn als daar opeens mensen binnenkomen die bij die meid een goed woordje doen over Faxie natuurlijk![]()
En natuurlijk even z'n facebook doorgeven enzo -vindt ie vast niet erg-
Even resumeren. Faxie houdt van extreme muziek, kitesurfen en zijn auto. Hij ziet er stoer uit. Hij heeft een piemel die dik genoeg is voor de "Ah's" en lang genoeg voor de "Oh's" en hij buigt iets omhoog zodat de G-spot goed gestimuleerd wordt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
Zou wel heel tof zijn als daar opeens mensen binnenkomen die bij die meid een goed woordje doen over Faxie natuurlijk![]()
Hu-hu-hu-hu-hu-hu-hoi ik ben tw-euh-buh-buh-bart en uh-uh gisteren uh....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen vanaf 2 uur open kerel. Doe je ding!
Ik ben er om half 4 denk ik.
ghehehehehehehehehehehe =Dquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even resumeren. Faxie houdt van extreme muziek, kitesurfen en zijn auto. Hij ziet er stoer uit. Hij heeft een piemel die dik genoeg is voor de "Ah's" en lang genoeg voor de "Oh's" en hij buigt iets omhoog zodat de G-spot goed gestimuleerd wordt.
Nog iets vergeten?
Nouja ambient is niet echt extreemquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even resumeren. Faxie houdt van extreme muziek, kitesurfen en zijn auto. Hij ziet er stoer uit. Hij heeft een piemel die dik genoeg is voor de "Ah's" en lang genoeg voor de "Oh's" en hij buigt iets omhoog zodat de G-spot goed gestimuleerd wordt.
Nog iets vergeten?
en gister hadden we het over je op een forum en we doen nu een wedstrijd wie jou kan versieren... hosselen noemen de dat...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hu-hu-hu-hu-hu-hu-hoi ik ben tw-euh-buh-buh-bart en uh-uh gisteren uh....
...en eigenlijk val ik op brunettes, maar om Faxie te narren probeer ik het eens op jou. Werkt het al een beetje? Uhuh?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en gister hadden we het over je op een forum en we doen nu een wedstrijd wie jou kan versieren... hosselen noemen de dat...eerst wilden we die brunette versieren maar toen verstelde faxie (die met die dikke, lange gekromde piemel) dat er een nieuwe blonde werkte en nu ben jij dus ultiem..!
ghehehe denk dat ze als een blok valt voor je eerlijkheid hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
...en eigenlijk val ik op brunettes, maar om Faxie te narren probeer ik het eens op jou. Werkt het al een beetje? Uhuh?
jah, maar wat is alternatief in deze???quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
deze mensen zijn alternatief =p
Dat wil ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
De voorraad is beperkt. Op=Op.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef Faxie het volgende:
Foksters krijgen voorang uiteraard![]()
Maar wees wel snel aub
2 halen 1 betalen..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De voorraad is beperkt. Op=Op.
Running to the railroad track.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef twi het volgende:
I DON'T CARE WHO YOU ARE, WHERE YOU'RE FROM, DON'T CARE WHAT YOU DID, AS LONG AS YOU LOVE MEEEEEEEEE!
Koop Fax, krijg twi er gratis bij. Voor de dp dames.quote:
Geen vrouw die dit weerstaanquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Running to the railroad track.
[..]
Koop Fax, krijg twi er gratis bij. Voor de dp dames.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Basispakket Real Madrid - Real Sporting de Gijon (15 apr 2012) 399,00 Excursie Stadionrondleiding 20,00 Hotel Upgrade 2 Extra hotel overnachting(en) 100,00 Ontbijt Ontbijtbuffet 40,00 Reisroute Retourvlucht Amsterdam-Madrid -10,00 Totaal per persoon 549,00 Bagage Bagage inchecken 34,00 Boekingskosten Eenmalig 15,00 Totaalprijs voor 2 personen (geen BTW verschuldigd) 1147,00 |
Voor Real tegen fuckin' Sporting Gijon? Doe het dan goed en ga naar Real - Barça of op z'n minst Valencia/Sevilla.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzzzz wil zo graagMaar best veel geld
[ code verwijderd ]
Ik ga het voorzichtig overleggen hier.... morgen ofzo
Valt best meequote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is de goedkoopstequote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Voor Real tegen fuckin' Sporting Gijon? Doe het dan goed en ga naar Real - Barça of op z'n minst Valencia/Sevilla.
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[ code verwijderd ]
ik heb wel 2 extra dagen toegevoegdquote:
Nog duurderquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Ik ga eens kijken hoeveel een arrangementje Newcastle kost.
Ja maar kan je zomaar kaarten kopen??quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Tsja, zijn die georganiseerde reizen wel het voordeligste? Volgens mij kun je net zo goed zelf afreizen, kaartje kopen, hotel scoren.
Dat is echt veel. Ik vind 50 euro voor een concert al veelquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb wel 2 extra dagen toegevoegd
Als we 5 dagen real madrid zouden doen kwamen we op 750 euro totaal
Maar dan geen rondleiding en een wedstrijd. Maar eigenlijk betaal je dan 450 euro voor 2 kaartjes
Hangt er van af. Bij Barca gebeurd het wel eens dat je gewoon buiten een kaartje kunt kopen van de mensen die daar rondlopen. Waarschijnlijk niet geheel legaal, maar toch.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kan je zomaar kaarten kopen??
Geen idee hoe dat werkt in het buitenland
Nee joh, ten eerste hoef ik niet met vliegtuig maar met de ferry.quote:
ow ik dacht via die sitequote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ten eerste hoef ik niet met vliegtuig maar met de ferry.
Ik ben wel eens met de boot geweest. Leuk tripje wel. Al is Newcastle een redelijk treurige stad.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ten eerste hoef ik niet met vliegtuig maar met de ferry.
Ik ga vooral voor de plaatselijke FC.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de boot geweest. Leuk tripje wel. Al is Newcastle een redelijk treurige stad.
Ik ben al zo vaak naar Newcastle geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de boot geweest. Leuk tripje wel. Al is Newcastle een redelijk treurige stad.
De halve stad is een winkelcentrum ja. En verder grauw en grijs. En overal gokken. Gokken en snacks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak naar Newcastle geweest![]()
Ik ken de stad echt uit me hoofd
Heerlijk winkelen daar
Je was er nog nooit geweest toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor de plaatselijke FC.
Newcastle United
Nope, al een jarenlange droom van mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was er nog nooit geweest toch?
Het grootste overdekte winkelcentrum van europa gemist zekerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De halve stad is een winkelcentrum ja. En verder grauw en grijs. En overal gokken. Gokken en snacks.
[..]
Je was er nog nooit geweest toch?
Vertel?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
Ik zit in de meest gênante situatie aller tijden nu.
Weet je al hoe je kaartje kunt kopen?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, al een jarenlange droom van mij.
Nee hoor, daarom zeg ik dat de halve stad een winkelcentrum is. Er kwam geen einde aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het grootste overdekte winkelcentrum van europa gemist zeker
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
Ik zit in de meest gênante situatie aller tijden nu.
Maar dat overdekte winkelcentrum was een kwartier met de trein aan de rand van Newcastlequote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al hoe je kaartje kunt kopen?
[..]
Nee hoor, daarom zeg ik dat de halve stad een winkelcentrum is. Er kwam geen einde aan.![]()
Heb daar toen een cdtje gekocht.
Wat, heeft ze liggen batsen op tv? Morgen even terugkijken dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
Stel je voor, je doet er de hele avond alles aan om de TV niet op Nederland 3 te krijgen.
Vervolgens wil je moeder per se naar Spuiten en Slikken kijken.
Vervolgens kijk je met je moeder naar de seksscene van het meisje waarvan je moeder weet dat je haar als wachtwoord hebt van je PC en zelfs speciaal voor jou blaadjes meeneemt waar zij op de cover staat.
Mezelf verder wegstoppen in de hoek van bank kan niet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
Stel je voor, je doet er de hele avond alles aan om de TV niet op Nederland 3 te krijgen.
Vervolgens wil je moeder per se naar Spuiten en Slikken kijken.
Vervolgens kijk je met je moeder naar de seksscene van het meisje waarvan je moeder weet dat je haar als wachtwoord hebt van je PC en zelfs speciaal voor jou blaadjes meeneemt waar zij op de cover staat.
Mezelf verder wegstoppen in de hoek van bank kan niet.
Softpornoscene opgenomen ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, heeft ze liggen batsen op tv? Morgen even terugkijken dan.
Wat snap je niet?quote:
Dat je moeder die dingen weetquote:
Ik weet nog steeds niet hoe.quote:
Tsssk natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je kristen stewart als wachtwoord?
Wat is precies soft porno?quote:
Je lult te veelquote:
Ik zeg nooit wat tegen haar, behalve die ene keer toen ik liefdesverdriet had.quote:
Ja gewoon doen alsof, heel veel gekreun, beweging maar geen actie.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is precies soft porno?
Moet wel hilarisch zijn geweest om jullie 2 gezien te hebben op de bank.
Ze leest stiekem mee hierquote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg nooit wat tegen haar, behalve die ene keer toen ik liefdesverdriet had.
Hahahaha. Subtiel. Beter ga je het niet meer kijken met je moeder.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
Maar ik had het wel onder controle hoor.
Ik kroop weg in de bank en deed alsof ik heel druk bezig was met mijn PC.
Dit was de bedoeling ook niet, ik las het vanmiddag op TV gids ik denk "oh shit dit moet ik ontwijken"quote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Subtiel. Beter ga je het niet meer kijken met je moeder.
oh, die ken ik niet en doet mijn niet zoveelquote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werd anders wel verliefd op de blonde versie.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ze perfect voor heloef.
Dit is nog wel rood uit een potjequote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd anders wel verliefd op de blonde versie.
Hmm of je heel lief bent weet ik nog niet, wie weet komt dat nogquote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
veel plezier!
en eh.. ik ben heel lief, maak alleen graag gemene grapjes
Wil je een eerlijk antwoordquote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wees blij dat hij er mee speelt en dod gemaakt heeft ipv dat de spin nog leefde en in je bed kruipt.....quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
ieuw.... mn hond lag met "iets" te spelen, dus ik ging kijken, was het een grote _inmiddels dode_ spin... te smerig gewoon!
spinnen komen nooit alleen... dus ben beetje huiverig waar zn vriendje is...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wees blij dat hij er mee speelt en dod gemaakt heeft ipv dat de spin nog leefde en in je bed kruipt.....
Hoezo was het een marokkaanse spin?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spinnen komen nooit alleen... dus ben beetje huiverig waar zn vriendje is...
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo was het een marokkaanse spin?
Moet je luisteren, als je hey psst meisje heej hoort is het de spin :p
ghehehe... als ik wordt "ge-pssst meisje" kijk ik nooit... maar als daar een pratende spin op mn voeteneind ligt... ga ik toch wel zwaar hyperventileren denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo was het een marokkaanse spin?
Moet je luisteren, als je hey psst meisje heej hoort is het de spin :p
Als je er bijna op staat hoor je.. Hey wallah wat doe jij phoe! Bitch kijk uit tss wallah wie denk je dat je bent. Maak je kapot!! Je weet zelf!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... als ik wordt "ge-pssst meisje" kijk ik nooit... maar als daar een pratende spin op mn voeteneind ligt... ga ik toch wel zwaar hyperventileren denk ik
ghehe ok dan zou ik toch wel lachen om zn ego en hem kapot trappen en daarna gilend rondrennen omdak t stiekem heel erg eng vondquote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je er bijna op staat hoor je.. Hey wallah wat doe jij phoe! Bitch kijk uit tss wallah wie denk je dat je bent. Maak je kapot!! Je weet zelf!
Hoor je hem zo lekker kraken, en dan zie ik je al rennen, nou ja half springend door de kamer heen stuiteren, hond blaffen want die snapt het niet. En 2min zit je om je eigen debiele reactie te lachenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ok dan zou ik toch wel lachen om zn ego en hem kapot trappen en daarna gilend rondrennen omdak t stiekem heel erg eng vond
nou vind t echt eng hoor... die dode spin vond ik al eng zat, heb hem geplet met mn schoen (en gehoopt dat hij er niet af zou vallen) en toen mn schoen buiten schoongeklopt... vind spinnen zo verschrikkelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoor je hem zo lekker kraken, en dan zie ik je al rennen, nou ja half springend door de kamer heen stuiteren, hond blaffen want die snapt het niet. En 2min zit je om je eigen debiele reactie te lachen
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou vind t echt eng hoor... die dode spin vond ik al eng zat, heb hem geplet met mn schoen (en gehoopt dat hij er niet af zou vallen) en toen mn schoen buiten schoongeklopt... vind spinnen zo verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dandurf niet te klikken... bang dak schrik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ben jij zo iemand die dan van af de veilige bank een schoen op de spin gooid?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou vind t echt eng hoor... die dode spin vond ik al eng zat, heb hem geplet met mn schoen (en gehoopt dat hij er niet af zou vallen) en toen mn schoen buiten schoongeklopt... vind spinnen zo verschrikkelijk
hahaha, ok als je een spin kan horen lopen... dan heb je alle recht om iemand uit de kroeg te bellen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die dan van af de veilige bank een schoen op de spin gooid?
Mijn zusje heeft me wel eens gebeld toen ik in de kroeg stond wegens een spin.
Nu komt het... Ze hoorde hem lopen
Je moet er een vuurtje bij houden, dat scheelt netto met het deo verbruikquote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha, ok als je een spin kan horen lopen... dan heb je alle recht om iemand uit de kroeg te bellen.
Ik gooi geen schoen naar spinnen veel te bang dat die spin schrikt en wegrent (of op me valt als hij op de muur zit) ben meer van t deo spuiten tot hij bewusteloos is.. in de hoop hij dan minder snel reageert =p en dan doodslaan met een schoen
ja dag... weet je hoe dicht je dan bij moet.. of hoe gevaarlijke steekvlam je moet make..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er een vuurtje bij houden, dat scheelt netto met het deo verbruik
Echt soms spoort ze niet. Ik heb dubbel gelegen met haar, ja maar echt ik hoor hem lopen!! Hij loopt op en neer!!! En het serieus menen hequote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha, ok als je een spin kan horen lopen... dan heb je alle recht om iemand uit de kroeg te bellen.
Ik gooi geen schoen naar spinnen veel te bang dat die spin schrikt en wegrent (of op me valt als hij op de muur zit) ben meer van t deo spuiten tot hij bewusteloos is.. in de hoop hij dan minder snel reageert =p en dan doodslaan met een schoen
Misschien vreet ie je wel op!!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef marbasnarf het volgende:
getver straks kruipt hij ertussendoor.....!!! of erlangsheen omhoog... zo mn mouw in
ghehehe... nou ben gewoon geen held =pquote:
Lijkt me echt een feestje die site.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
Ik heb me trouwens maar weer eens op Paiq aangemeld. Eerste speeddate uitgezeten tot we elkaar toevoegden. Toen werden de foto's zichtbaar en ben ik verwijderd
nahja zegquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
Ik heb me trouwens maar weer eens op Paiq aangemeld. Eerste speeddate uitgezeten tot we elkaar toevoegden. Toen werden de foto's zichtbaar en ben ik verwijderd
Ik moet meteen aan die snoep reclame denken waar de man even stoer de spin weg gaat halen... En hij vervolgens de hele kamer word door geslingerdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef twi het volgende:
Ik ben ook bang voor spinnen.
Dag alpha-male reputatie.
ik heb een keer daar gewoon een gekke foto geplaatst, een koe of foto van michael jackson ofzo =pquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
Joh, zo gaat het daar altijd. Wild chatten totdat de foto's te zien zijn, en dan floep, weg.
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
Joh, zo gaat het daar altijd. Wild chatten totdat de foto's te zien zijn, en dan floep, weg.
Gelukkig krijg je 9 van de 10 keer ook de floep neiging bij de vrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
Heb er enig tijd geleden daar eens een profiel gemaakt, omdat ik wilde weten wAar iedereen over prate op dat moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, het zal dan wel aan mij liggen, want het komt verdacht vaak voor
Ja, zo gaat het heel vaak. En dan net doen of ze gewoon even weg moeten en je bent geblokkeerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef twi het volgende:
Wat boeit de reden nou? Ik snap dat nooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het heel vaak. En dan net doen of ze gewoon even weg moeten en je bent geblokkeerd.
Wat ik erger vind is als ze je verwijderen zonder dat je het snapt, dat het al weken goed ging en ze je ineens verwijderen.
Als iemand dat doet, dan ben je toch gelijk je interesse verloren? Dus dan boeit het inderdaad niet meer zo waarom.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het heel vaak. En dan net doen of ze gewoon even weg moeten en je bent geblokkeerd.
Wat ik erger vind is als ze je verwijderen zonder dat je het snapt, dat het al weken goed ging en ze je ineens verwijderen.
Wie weet rennen ze dan ook wel hard weg zodra ze me zienquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan ze dus beter IRL ontmoeten?
Ik heb tot nu toe al m'n toenmalige partners IRL ontmoet. Ik vond dit zeker wel een voordeel, omdat ik dan ook de tijd had ze rustig aan te leren kennen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet rennen ze dan ook wel hard weg zodra ze me zien
Welke site is dit? Paiq?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef twi het volgende:
En nu, wederom gelinked aan iemand met een passie voor kinderen
Waarom vul ik in zo'n profiel eigenlijk in dat ik niet vak kinderen hou
An gebeuren, ik heb wel eens gezegt tijdens een date, sorry maar dit gaat niks worden. Ik gaat zo aar huis.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet rennen ze dan ook wel hard weg zodra ze me zien
An gebeurenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
An gebeuren, ik heb wel eens gezegt tijdens een date, sorry maar dit gaat niks worden. Ik gaat zo aar huis.
Ja daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.quote:
Aan dates? Waarom heb je ze dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Aan dates die hij niet aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan dates? Waarom heb je ze dan?
Ow zo. An gebeuren, an ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Aan dates die hij niet aantrekkelijk vindt.
Wanneer het een dodelijk saaie date isquote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan dates? Waarom heb je ze dan?
Waarom moet iemand als jij eigenlijk gaan daten? Dacht dat je vrij makkelijk aan de vrouw kon komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer het een dodelijk saaie date is
Voor jou ja, want jij komt zo ook wel aan de datesquote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt niet op een datingsite, heeft net zoveel zin als meedoen aan een schoonheidswedstrijd. Namelijk geen.
Ja wat versta jij onder daten? Je wilt elkaar vind ik op een andere manier leren kennen. Zonder vrienden enz er bij. Dus tijdens een etentje. Dat is dan toch daten?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom moet iemand als jij eigenlijk gaan daten? Dacht dat je vrij makkelijk aan de vrouw kon komen.
Trouwens, heb je dan geen vriendin nu?
Edit:Je hoeft niet te antwoorden hoor, als je dat niet wilt
Je kan de lol er toch van inzien?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt niet op een datingsite, heeft net zoveel zin als meedoen aan een schoonheidswedstrijd. Namelijk geen.
Ja incidenteel.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor jou ja, want jij komt zo ook wel aan de dates
Jouw vlees is anders wel voldoende geweest voor het krijgen van een date, in je schoot geworpen!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja incidenteel.
Maar het is allemaal een grote vleeskeuring en ik moet het van wat anders hebben dan mijn vlees.
nou ja... niet zo lelijk over jezelf.. er zitten zo (belachelijk) veel mensen op datingsites... hoezo zou gene ven hen jou leuk genoeg vinden..?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ja dat zeg ik dus, incidenteel daar koop je niet zoveel voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw vlees is anders wel voldoende geweest voor het krijgen van een date, in je schoot geworpen!
Genoeg mannen hier die zelfs niet eens incidenteel aan een date komen. Jij komt er een stuk makkelijker aan. Het is al vaker gezegd maar heloef....wees niet zo'n verzuurde zeurkousquote:Op maandag 27 februari 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus, incidenteel daar koop je niet zoveel voor.
Oh vast wel maar niet zo heel veel, jezelf een vleeskeuring doorbanen heeft vind ik niet zoveel zin als het simpel weg niet je sterke punt is.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ja... niet zo lelijk over jezelf.. er zitten zo (belachelijk) veel mensen op datingsites... hoezo zou gene ven hen jou leuk genoeg vinden..?
ik vind een datingsite vaak nog wel ff lekekr voor je ego als je een berichtje krijgt,
op een foto kun je t toch ook van je persoonlijkheid hebben... dan plaats je een lekker gekke foto, niemand verwacht dat je in je strakke spido poseerd =pquote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel maar niet zo heel veel, jezelf een vleeskeuring doorbanen heeft vind ik niet zoveel zin als het simpel weg niet je sterke punt is.
Dus omdat ik een keer versierd ben moet ik doen alsof alles geweldig gaat ja?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Genoeg mannen hier die zelfs niet eens incidenteel aan een date komen. Jij komt er een stuk makkelijker aan. Het is al vaker gezegd maar heloef....wees niet zo'n verzuurde zeurkous
Whehe, een speedo.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
op een foto kun je t toch ook van je persoonlijkheid hebben... dan plaats je een lekker gekke foto, niemand verwacht dat je in je strakke spido poseerd =p
tenzij dat natuurlijk heel grappig is... zou daar dan wel weer de humor van inzien
Je maakt eindelijk eens ies positiefs mee, maar wat doe je? Je laat het onder het negatieve verdwijnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus, incidenteel daar koop je niet zoveel voor.
Tuurlijk is het positief, maar constructief is het simpelweg niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je maakt eindelijk eens ies positiefs mee, maar wat doe je? Je laat het onder het negatieve verdwijnen.
Jammer heloefje, heel erg jammer.
Dat weet je niet, dus kap met dat slappe gelul man!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk is het positief, maar constructief is het simpelweg niet.
Het is positief maar waarschijnlijk eenmalig.
Ik volg je!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga slapen mensen! truste alvast!
Niet als je eigenwaarde laag is, enkel in je leven bent afgewezen, negatief zelfbeeld hebt, nooit een vriendin te hebben gehad etc... dan ga je overal aan twijfelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als iemand dat doet, dan ben je toch gelijk je interesse verloren? Dus dan boeit het inderdaad niet meer zo waarom.
Als die sites werkelijk alleen maar goede matches zouden weergeven, dan blijft er niks meer over.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef twi het volgende:
En nu, wederom gelinked aan iemand met een passie voor kinderen
Waarom vul ik in zo'n profiel eigenlijk in dat ik niet vak kinderen hou
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
Gast hier op mn werk hosseld bijna benelux next top model.
THe fuck!
Ze is wel lekker jaquote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een baas he.![]()
Ben wel jaloers.
Not donequote:Op maandag 27 februari 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Samen lekkere wijven delen en dan in het openbaar hierover smoezelen
Om een naam hier neer te zetten is een beetje not done.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Samen lekkere wijven delen en dan in het openbaar hierover smoezelen
Huh waar gaat dit over?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om een naam hier neer te zetten is een beetje not done.
Robski vond het geen goed planquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |