De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me sterkquote:
Nee het is heerlijke club muziek met een lekkere beat en volume lekke hoog zodat de glazen in de kast mee dansenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat je geen opera muziek draait... dan is de kans behoorlijk groot dat de hele boel aanbrand =p
Ik zou kijkenquote:
ik ook, kijk graag mensjes!quote:
Danny ideetje voor Fok!TVquote:
waarom in gods naam?quote:
Ja ik ook, maar naar mij kijken is niet zo spannend.quote:
Omdat ik geen leven hebquote:
gewoon omdat t leuk is...!quote:
Genoeg soap series op de tv om te kijkenquote:
wat, ben ik leuk?quote:
RL soaps is veel leukerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg soap series op de tv om te kijken
[..]
wat, ben ik leuk?
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerkenquote:
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij meequote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
en dan geven we ongevraagd tipsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
nou vind je het heel erg als ik dat niet doetquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
haha is een idee maar nee doe maar niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Die lees ik toch niet, want ik ben dan veel te druk met me zelfquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
muziek staat hard, dus hoor ik dat nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
muziek staat hard, dus hoor ik dat niet
Of er moet nog zout bijquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
BRAND!!!! BRAND!!! hahahquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...quote:
aaaahw das lief.. tozzo!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BRAND!!!! BRAND!!! hahah
Maar ik ben effe weg, ik moet effe een zakje m&M s naar me zusje brengen. Ze is me en heeft geen zin om de deur uit te gaan. En haar lieve lieve broer wilt dat vast wel doen.
Dus daar gaat ik dan maar.....
tot zo
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
voel je je weer eens buiten gesloten...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
JAquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel je je weer eens buiten gesloten...?
je kan toch ook gezellig meekletsen..?quote:
Wil je er over praten?quote:
Nationaal songfestivalquote:
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeftquote:
Hahaha dat moet jij weten...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeft
Ik ga Nikita kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha dat moet jij weten...
Ik ben diehard Songfestival fanDus ik kijk
Originele serie van Nikita is ook erg gaafquote:
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Originele serie van Nikita is ook erg gaaf
heeej ik dacht dat jij lief wasquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
heb zo mijn momentenquote:
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.quote:
Volgens mij wel ja. Ik volg het de laatste tijd op Foxlivequote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeej ik dacht dat jij lief was
[..]
heb zo mijn momenten
[..]
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?
[..]
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.
veel plezier!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Have fun. Thee drinken is dat code taalquote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Het is zelfs een theetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun. Thee drinken is dat code taal
Vluggertje dusquote:
nee, dat was t pas geweest als hij hd gezegd "goede" vriendin...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun. Thee drinken is dat code taal
Ik lachte veel en veel te hard.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Alle keren dat c_a vertelde dat ze zelf thee ging drinken krijgen nu een hele andere wending.
Marsepein, smaakt het echt zo c_a?
Dat kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, dat was t pas geweest als hij hd gezegd "goede" vriendin...
mensen gaan overbodige detais geven als ze iets willen verbergen, niemand gaat bij een slechte vriendin thee drinken... dan zouden ze zeggen "iemand"ipv vriendin
ghehehe gluipert =pquote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Alle keren dat c_a vertelde dat ze zelf thee ging drinken krijgen nu een hele andere wending.
En nu boze buren?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte veel en veel te hard.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Nee, mijn buren zijn lief. Ik geloof dat ik gister mijn linker beneden buren zag verhuizen. Ben benieuwd wie daar voor terugkomt.quote:
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn buren zijn lief. Ik geloof dat ik gister mijn linker beneden buren zag verhuizen. Ben benieuwd wie daar voor terugkomt.
Alleen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik drink nu thee... Marsepein-Rum
Spuit je zo veel danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan de seks tussen jou en CA? Zeker.
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =pquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan de seks tussen jou en CA? Zeker.
Uitrokenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht.
Stacey Rookhuizen.
Einde klacht.
ik munt jamjamquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik drink nu thee... Marsepein-Rum
Plassen en seks kunnen ook samen gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =p
Mijn rechter beneden buurvrouw is een lieve vrouw met kat. Maar ze heeft een vriend die regelmatig in het buitenland werkt, dus ze is vaak alleen. En ze speelt fluit. Mijn beneden buurman is een aardige kerel die vaak vrienden over de vloer heeft en wiet rookt.quote:
Hoi, waar is ze opgedoken danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht.
Stacey Rookhuizen.
Einde klacht.
Beter?quote:Hoi, leuk dat je hier even komt kijken!
Ik ben dus Ronald, en als ik niet aan het werk ben vind ik het leuk om te poolen in competitie en toernooiverband, en als het goed waait kun je me op het water vinden met een plank en een vlieger.
Verder ga ik zeker een keer per maand naar een optreden of een klein festival, en dan voornamelijk ambient, post-rock en experimentele muziek. Het kan mij niet extreem genoeg, en het kan me ook niet rustig genoeg.
En dan vind ik het nog leuk om met toertochten en clubmeetings mee te gaan met de auto. Wees niet bang, ik ben wel gek op m'n auto maar niet verliefd.
Verliefd zijn hoop ik nog te worden.
Leuke jonge dame zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn rechter beneden buurvrouw is een lieve vrouw met kat. Maar ze heeft een vriend die regelmatig in het buitenland werkt, dus ze is vaak alleen. En ze speelt fluit. Mijn beneden buurman is een aardige kerel die vaak vrienden over de vloer heeft en wiet rookt.
quote:
Nee, geen plas.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
doelde meer op plassen van t lachen... maar dat kan natuurlijk ook =p
Geen idee dat houd ik nooit volquote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar dagen niet aan jezelf zitten en je kunt er in verdrinken.
ghehehe muziek kan me niet wild genoeg zijn, maar ook niet rustig genoeg =Dquote:
nee die vergelijking met zn auto vind ik juist leuk!!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Beter ja! Al zou ik de verliefd-zijn dingetjes schrappen
Juist niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Echt? Het leek me wel soort van schattig toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik luister echt tussen extremen inquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe muziek kan me niet wild genoeg zijn, maar ook niet rustig genoeg =D
Je vertelt alleen maar wat je doet, niet wat voor persoon je bent.quote:
Ik lig alleen in bed ja, NSF te kijken...quote:
Slechtquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fax. Hoe ging je toernooi?
maar dit vond ik klinken alsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik luister echt tussen extremen in
YMCA anno 2012quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig alleen in bed ja, NSF te kijken...
Naar een Indiaan en een Hoer! Ja we gaan echt winnen dit jaar
Nederland 1quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi, waar is ze opgedoken dan
Jammer kerel. Geen leuke meiden gezien daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht2 Keer verloren...
Kon niet inspelen, en maakte daardoor wat inschattingsfoutjes op cruciale momenten...
Jammer want verder zat ik echt goed te spelen...
zeggen dat je beetje onzeker raakt..? dat je het contact heel gezellig vind, maar klein beetje wil weten of zij dat wel net zo leuk vindquote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Pff als we dan toch bezig zijn met tips geven kan ik ook wel wat tips gebruiken.![]()
Paar weken leuk contact met een meisje. Nu de laatste week niet echt contact meer en het contact komt ook altijd van mij uit. Wat zou ik doen?
Wat een leuke profiel, nu nog de vrouw achter dit verhaal leren kennenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dit vond ik klinken als
ik hou van drukke weekenden, maar rustog op de bank vind ik ook leuk
ik hou van eten, maar ook van vasten
ik hou van wakker zijn en van slapen
ben jij mn laatste puzzelstukje..?
Jaja een datingsitequote:Op zondag 26 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer kerel. Geen leuke meiden gezien daar?
En waarvoor is het stukje dat je hier boven postte?
Doen Rinus en Jordy van Loon mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik proberen. Alleen ik vind dit soort dingen lastigquote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zeggen dat je beetje onzeker raakt..? dat je het contact heel gezellig vind, maar klein beetje wil weten of zij dat wel net zo leuk vind
Nouja op die site zitten ook wat alternatievere types.... hiermee geef ik toch wel aan dat ik niet bepaald naar top40 luister.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dit vond ik klinken als
ik hou van drukke weekenden, maar rustog op de bank vind ik ook leuk
ik hou van eten, maar ook van vasten
ik hou van wakker zijn en van slapen
ben jij mn laatste puzzelstukje..?
Dat zei ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doen Rinus en Jordy van Loon mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |