De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me sterkquote:
Nee het is heerlijke club muziek met een lekkere beat en volume lekke hoog zodat de glazen in de kast mee dansenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat je geen opera muziek draait... dan is de kans behoorlijk groot dat de hele boel aanbrand =p
Ik zou kijkenquote:
ik ook, kijk graag mensjes!quote:
Danny ideetje voor Fok!TVquote:
waarom in gods naam?quote:
Ja ik ook, maar naar mij kijken is niet zo spannend.quote:
Omdat ik geen leven hebquote:
gewoon omdat t leuk is...!quote:
Genoeg soap series op de tv om te kijkenquote:
wat, ben ik leuk?quote:
RL soaps is veel leukerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg soap series op de tv om te kijken
[..]
wat, ben ik leuk?
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerkenquote:
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij meequote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
en dan geven we ongevraagd tipsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
nou vind je het heel erg als ik dat niet doetquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... dat weten tijn en ik niet, moeten we eerst maar eens beoordelen... hop... maak dat filmpje (hoeft niet live, je mag het nabewerken) en dan oordelen we daarna =D
haha is een idee maar nee doe maar niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of laat TC open staan als je gaat koken dan kijken wij mee
Die lees ik toch niet, want ik ben dan veel te druk met me zelfquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan geven we ongevraagd tips
muziek staat hard, dus hoor ik dat nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen dat leest hij niet als hij bezig is. Of je moet het via de microfoon doen
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
muziek staat hard, dus hoor ik dat niet
Of er moet nog zout bijquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
BRAND!!!! BRAND!!! hahahquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha zie t echt voor me... is hij "rustig" aan het koken en dansen...
hoort hij ons ineens door die microfoon roepen dat zn eten begin t te roken =D
"het rooooookt!!!! "
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...quote:
aaaahw das lief.. tozzo!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BRAND!!!! BRAND!!! hahah
Maar ik ben effe weg, ik moet effe een zakje m&M s naar me zusje brengen. Ze is me en heeft geen zin om de deur uit te gaan. En haar lieve lieve broer wilt dat vast wel doen.
Dus daar gaat ik dan maar.....
tot zo
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
voel je je weer eens buiten gesloten...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
JAquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel je je weer eens buiten gesloten...?
je kan toch ook gezellig meekletsen..?quote:
Wil je er over praten?quote:
Nationaal songfestivalquote:
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeftquote:
Hahaha dat moet jij weten...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over als je het niet erg vindt. Ik ben allergisch voor Volendam en als wat er mee te maken heeft
Ik ga Nikita kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha dat moet jij weten...
Ik ben diehard Songfestival fanDus ik kijk
Originele serie van Nikita is ook erg gaafquote:
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Originele serie van Nikita is ook erg gaaf
heeej ik dacht dat jij lief wasquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en dan roep ik dat hij dat al gedaan had... en dan weet ie het niet meer...
"fucking with the mind..! "
heb zo mijn momentenquote:
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
En maar niemand die aandacht besteedt aan mijn briljante TT instead dit geflirt.
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.quote:
Volgens mij wel ja. Ik volg het de laatste tijd op Foxlivequote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kwam vroegah toch voor/na xena...?
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeej ik dacht dat jij lief was
[..]
heb zo mijn momenten
[..]
what fliren? Waar, waar dan vertel me waaaaaar?
[..]
top serie! Elementen van het oude in een nieuw jasje gegoten.
veel plezier!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Have fun. Thee drinken is dat code taalquote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat effe een theetje drinken bij een vriendin. Ik wens u allen een fijne avond
Het is zelfs een theetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun. Thee drinken is dat code taal
Vluggertje dusquote:
nee, dat was t pas geweest als hij hd gezegd "goede" vriendin...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have fun. Thee drinken is dat code taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |