SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
[ Bericht 5% gewijzigd door trovey op 27-02-2012 12:28:40 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Dat was 2 weken geleden.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef phluphy het volgende:
Na lang wikken en wegen is mijn volgende project gekozen:
ik zou de laatste twee randjes met stokjes en vasten uithalen en even opnieuw haken bij diegene die absurd veel extra hebben gekregen. En de andere bij het aaneen maken lekker sjoemelenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef melice het volgende:
@EsseEi, de sleutelhanger ringen bedoel je? Die haal ik altijd bij de Xenos weg....
Ik heb een probleem, misschien heeft 1 van jullie een oplossing? paar weken geleden GS gehaakt voor een sjaal. Later bedacht ik dat het een tas moest worden en ben ik deze week begonnen met de resteren GS te haken. Nou wou ik ze aan elkaar haken en zag ik dat de GS die ik nou erbij gehaakt heb te groot zijn geworden. Sommige GS hebben wel 6 a 7 steken meer, dus ik kan ze niet per steek aan elkaar naaien. Vind het ook zonde om er verder niks meer mee te doen....
iemand een idee hoe ik dit kan doen, zonder al teveel werk?
[ afbeelding ]
probeer het anders eerst te wassen voor je het gaat verwerken, dat was de tip hier van de garenwinkelquote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden.Vandaag heb ik alles uitgehaald, ik was al een aardig endje op weg.
Het materiaal was echt kl*te, het leek wel jute, echt niet iets wat je om je lijf wil hangen.![]()
Het is prachtige katoen, volgens mijn moeder was het destijds knetterduur, en ik heb er geloof ik 15x50 gram van liggen, maar tot nu toe kan ik er weinig mee.
Ik denk dat ze het ergens in de jaren '70 heeft gekocht, in de tijd dat gordijntjes erg hip waren!![]()
Ik leg het voorlopig weer even terug in de kast.
Positief aspect: ik kan nu iets anders gaan bedenken om te maken.
Zo goed?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef EsseEi het volgende:
hee die zijn leuk!En met die bedoel ik dus al die sleutelhangers! ik vond dat zo'n gepriegel dat ik denk ik nooit aan zo'n bos zou beginnen
en inderdaad 1,95 is wel te doenwist niet waar ze vandaan kwamen.
Mogen mijn cupcakes nog in de OP?als in: laatste paar affe haaksels en mijne was toch wel de laatste toch hihi
iemand nog een goede tip waar je losse sleutelhangers kan kopen? (online)
Huh? Als bolletje bedoel je? En op hoeveel graden?quote:Op maandag 27 februari 2012 07:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer het anders eerst te wassen voor je het gaat verwerken, dat was de tip hier van de garenwinkel
Beestjes zijn niet mijn ding, en daarbij heb ik een hele grote wishlist van dingen om te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |