En ben d'r trots opquote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Bellah het volgende:
Nou, ik heb je zien roeien heur, boegpropje
Vergeet ook niet die 3e (!) divisie-acht van Nereus die vrolijk aan de top van het 1e divisie-veld meedraaide. Knappe prestatie.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Bellah het volgende:
Nou, ik heb je zien roeien heur, boegpropje
En Tramposa, dat Nereus alle 1e divisies heeft gewonnen EN 2e en 3e.. Behalve de lichte 2e, die ging naar jullieOnze eerstejaars deden het wel goed, jippie
Zie dat die roeier ook gelukt is. Jammer, had wel willen shinen in de skoll kleurenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef BEFEM het volgende:
Een stuur hebben we al, ik vraag ff of we nog een roeier nodig hebben.
Sinds wanneer begint die bij de Berlagebrug......quote:De roeiwedstrijd begint op 18 maart om 10 uur bij de Berlagebrug. Het Kampioenschap van de Amstel is een van de oudste Nederlandse wedstrijden, het kampioenschap voor de heren werd voor het eerst in 1933 geroeid.
Sinds die rampzalige beslissing om de stad uit te roeien in 2007.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Sinds wanneer begint die bij de Berlagebrug......
Bijna een km verderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Sinds die rampzalige beslissing om de stad uit te roeien in 2007.
(ok, het is een brugje verder)
Juist. Hup skollzwaar! Of ja, nereuszwaar dus eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Vergeet ook niet die 3e (!) divisie-acht van Nereus die vrolijk aan de top van het 1e divisie-veld meedraaide. Knappe prestatie.
Wow, is het alweer 5 jaar geleden dat je niet meer 1,5 uur in de regen hoeft te wachten tot je eindelijk kunt starten en de finale van de wedstrijd door het publiek gewoon te volgen is. Wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Sinds die rampzalige beslissing om de stad uit te roeien in 2007.
(ok, het is een brugje verder)
De bochten waren wel een stuk leuker zonder oproeibaan, dan kon je er nog gewoon naast elkaar doorheen. Overigens vond ik het wachten na de finish in het middenblok in ouderkerk best grappig, iedereen die melig gaat zitten doen met z'n clubacht...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef jw3 het volgende:
[..]
Wow, is het alweer 5 jaar geleden dat je niet meer 1,5 uur in de regen hoeft te wachten tot je eindelijk kunt starten en de finale van de wedstrijd door het publiek gewoon te volgen is. Wat gaat de tijd toch snel
Wie dat heeft verzonnen verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef jw3 het volgende:
[..]
Wow, is het alweer 5 jaar geleden dat je niet meer 1,5 uur in de regen hoeft te wachten tot je eindelijk kunt starten en de finale van de wedstrijd door het publiek gewoon te volgen is. Wat gaat de tijd toch snel
Niks kapot gegaan?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:07 schreef BEFEM het volgende:
Nou, het was niet echt een succes, wel tof.
Ik heb schaamteloos een zinnetje voor 'm in de camera gezegd samen met mijn stuur. Hij is student journalistiek en dus werkt niet voor RTV Utrecht(?). In elk geval niet full-time, misschien wel wat freelance klussen, zo specifiek heb ik niet gevraagd. Ben benieuwd, misschien groeit hij in z'n functie. :-Dquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, ik ben erachter wie de Roei.tv filmpjes maakt en heb hem even gevraagd hoe het zat. Hij zei dat hij nu 1 filmpje ging maken over het roeien op de amstel (heineken + head), en dat hij wel wat meer smeuiige uitspraken had nu, maar dat degenen die die uitspraken hadden gedaan, 5x zijn voicemail hadden ingesproken of hij het alsjeblieft niet wilde uitzenden. Nooit last van gehad Michiel?
Zelf niet geroeid. We zijn 10de gewordenquote:
Er staat in ieder geval een goede fles whisky op voor degene die zorgt dat er eerder een klasserend blik in is gewonnnen dan in de Smink.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef SkollZwaar09 het volgende:
En hier maar opscheppen dat jullie wel even dat blik zouden ophalen....
Gefeliciteerd met je naam op alweer een skiff jw3!
Ik ben alleen benieuwd wanneer hij voor het eerst op een wedstrijd zal gebruikt worden, laat staan blik zal trekken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |