abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:51:35 #26
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_108505532
Jeej, ik mag mijn veteranenacht weer op de head sturen *O* Jammer alleen dat het geld er nu niet is om ook zelf te roeien :(
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_108506905
Michiel, wie maakt nu de filmpjes voor het EJK? Ik vind ze vrij suf, in ieder geval een stuk minder dan vorig jaar..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_108508339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Michiel, wie maakt nu de filmpjes voor het EJK? Ik vind ze vrij suf, in ieder geval een stuk minder dan vorig jaar..
Ze kwamen er met mij niet uit, dus nu hebben ze volgens mij een camerajournalist ingehuurd die voor RTV Utrecht werkt. Wel zo goedkoop (en dat is wat ze graag hebben bij de KNRB). Maar goed, die jongen moet ook nog groeien in het vak -- misschien wordt het beter. En wie weet vinden heel veel mensen dit leuker dan wat ik deed.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 februari 2012 @ 18:40:16 #29
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_108511098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ze kwamen er met mij niet uit, dus nu hebben ze volgens mij een camerajournalist ingehuurd die voor RTV Utrecht werkt. Wel zo goedkoop (en dat is wat ze graag hebben bij de KNRB). Maar goed, die jongen moet ook nog groeien in het vak -- misschien wordt het beter. En wie weet vinden heel veel mensen dit leuker dan wat ik deed.
Ik vind het iig een dwijl so far.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_108519371
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Suf! Hij maakt er niet echt een verhaal van. Hij kiest niks. Maakt beelden, vraagt mensen wat ze er van vinden, monteert dat. Toch raar voor een journalist.
pi_108520457
Dit is idd een verzameling quotes zonder verband. Erg jammer dat het leuke concept van vorig jaar nu zo wordt ingevuld. Ik mis het commentaar heel erg. Geef het de volgende wedstrijd nog 1 kans maar als het weer zo wordt dan weet ik iig dat ik me de moeite van het kijken kan besparen.
pi_108520687
Inderdaad minder, de reacties van de roeiers zijn ook wat correcter dan vorig jaar lijkt het? Vond het vorig jaar in ieder geval smeuiiger doordat de interviewer zelf meer in het roeiwereldje zit.. Bijvoorbeeld dat bietensap verhaal van Triton EJD vorig jaar..!

Net als verrassing een 2k gedaan, eindelijk een scherp PR! 6.11
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_108546151
Was je te duur dan WEO?
Maar wel een gemis inderdaad. Hoop voor hem dat hij her en der de feedback leest, anders wordt het volgende keer weer slap.

Geloof dat ik komend weekend bij skoll uithang. Beetje coachen.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 februari 2012 @ 15:38:44 #34
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_108546568
Ohja al die ploegjes komen natuurlijk een weekendje naar de Amstel.
pi_108548406
Dolle boel, afgelopen weekeinde ook al bijna aanvaringen met Gyas-ploegen op de Amstel. ;)
pi_108563280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef Sjobber het volgende:
Was je te duur dan WEO?
Maar wel een gemis inderdaad. Hoop voor hem dat hij her en der de feedback leest, anders wordt het volgende keer weer slap.

Geloof dat ik komend weekend bij skoll uithang. Beetje coachen.
Te duur. Wat is te duur? Mijn vergoeding vorig jaar was niet bijzonder hoog (lees: ver onder markttarief). Maar er werd wel van me verwacht dat ik te pas en te onpas klaarstond om alles op te pakken. Daardoor heb ik veel dingen af moeten zeggen en me in (soms) onmogelijke bochten moeten wringen. Eerder terug moeten komen uit Henley bijvoorbeeld was een crime.

Het aantal uren dat het me kostte was ook veel meer dan vooraf afgesproken. Dat heb ik ook op tafel gegooid: ik wilde dat niet nog een keer. Dus of ze moesten me meer gaan betalen (zodat meer uren daadwerkelijk zouden lonen) óf ze moesten me hetzelfde bieden maar voor een redelijk aantal uren. In beiden bleek nauwelijks speling te zitten. Toen heb ik mijn conclusies getrokken.
pi_108564112
Best belachelijk, dat een organisatie zo moeilijk kan doen terwijl het voor het promoten van de sport gaat.
Goed dat jij je poot stijf hebt gehouden! Hopen dat ze nu eens tot bezinnen komen.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_108615291
volgens mij heb ik gisteravond toegezegd om een (club)skiffeuse te coachen, af en toe in te vallen als coach bij de heren club achtvier, te gaan coachen bij de damestalentenacht, en volgend jaar te gaan wedstrijdcoachen.

maar eens kijken wat daar allemaal van terecht komt.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_108624466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef SeanFerdi het volgende:
volgens mij heb ik gisteravond toegezegd om een (club)skiffeuse te coachen, af en toe in te vallen als coach bij de heren club achtvier, te gaan coachen bij de damestalentenacht, en volgend jaar te gaan wedstrijdcoachen.

maar eens kijken wat daar allemaal van terecht komt.
Was het weer gezellig op de kroeg?
pi_108696905
Tussen al dat wedstrijdgeweld hier even nieuws uit de competitiewereld: gisteren de Gyas Hunze gewonnen *O* Die had ik nog niet! En nu extra veel zin in volgend weekend...
pi_108699975
Gefeliciteerd. :)
  FOK!fossiel zondag 4 maart 2012 @ 17:10:52 #42
1455 Keroppi
kool kikker
pi_108702851
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Bellah het volgende:
Tussen al dat wedstrijdgeweld hier even nieuws uit de competitiewereld: gisteren de Gyas Hunze gewonnen *O* Die had ik nog niet! En nu extra veel zin in volgend weekend...
Gefeliciteerd!

(Volgens mij was het on-Gyas-Hunze-achtig mooi weer, ik herinner me die wedstrijd vooral als koud, kouder koudst. IJspegels aan de riggers en dat soort werk)
Chick on a mission
pi_108703710
Gefeliciteerd!

Gelukkig krijgen wij weer een Hard To Get 8 op de Head *O* Jammer dat we het te laat zijn gaan regelen, iedereen had graag de Heineken ook gestart :(!

Als er iemand nog wil sturen op de Head of iemand weet die een grote kans maakt op een stuurblik dan stuur me maar een PM :D
pi_108704451
Mijn jongens hebben het slecht gedaan, maar gezien de hoeveelheid training (weinig), bier (veel) en slaap (geen) die ze voor de wedstrijd hebben gehad was dat ook wel te verwachten.

Better luck next time.

Het weer was wel ok. Niet te koud, maar ook niet zo zonnig. Een beetje tegen het regenachtige aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 17:42:06 ]
pi_108710021
Waar zijn alle internationale ploegen gebleven bij de Heineken?
Normaal waren er wel wat Franse en Engelse ploegen ingeschreven, maar nu zie ik ze amper? (niet zelfs??)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2012 @ 19:31:11 #46
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_108710656
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Waar zijn alle internationale ploegen gebleven bij de Heineken?
Normaal waren er wel wat Franse en Engelse ploegen ingeschreven, maar nu zie ik ze amper? (niet zelfs??)
Franse ploegen zijn er :Y
pi_108710934
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Franse ploegen zijn er :Y
Ik zie verder ook wat Zwitsers, Duitsers en Italianen in de diverse velden, het lijkt me niet een bijzonder magere inschrijving qua buitenlanders eigenlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_108711027
Ja, nvm.... keek alleen in ons veld..
pi_108711074
quote:
18s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ja, nvm.... keek alleen in ons veld..
Daar durven ze natuurlijk nu net niet meer te verschijnen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:19:09 #50
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_108713466
Je moet ook niet bij het KNRB-inschrijfprogramma kijken. Op de site van de Heineken staat wel alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')