Maar ik hoor ook niemand zeggen dat hij het niet gaat doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij dat ook echt gaat doen.
Precies. Koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:41 schreef jw3 het volgende:
[..]
Maar ik hoor ook niemand zeggen dat hij het niet gaat doen.
Ik vind het wel spannend eigenlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Even op de zaken vooruitlopend; wat een systeem, dat 1000m knock-out systeem op de ZRB. Gaat er dan door de eerstejaars helemaal geen 2k verroeid worden, of in de finale wel?
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind, het is wel fijn dat je niet meer zo door de loting verneukt kunt worden maar het vereist wel weer andere skills dan normaal op een 2k wedstrijd..
Komt binnenkort stuk over op NLroei. Moet nog even bedenken wanneer het handig is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Even op de zaken vooruitlopend; wat een systeem, dat 1000m knock-out systeem op de ZRB. Gaat er dan door de eerstejaars helemaal geen 2k verroeid worden, of in de finale wel?
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind, het is wel fijn dat je niet meer zo door de loting verneukt kunt worden maar het vereist wel weer andere skills dan normaal op een 2k wedstrijd..
verkloten ze het niet met kabels die stuk gaan, dan lopen ze wel te klooien met uitslagen. Waarom mogen ze in hemelsnaam nog wedstrijden organiseren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:02 schreef Dodona het volgende:
Hmmz,
Vidar: 4 dagen na dato de uitslagen publiceren...en het dan nog voor elkaar krijgen om alle 2e heattijden verkeerd in te voeren.
Hihi, Compo'ers pesten blijft leuk...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
verkloten ze het niet met kabels die stuk gaan, dan lopen ze wel te klooien met uitslagen. Waarom mogen ze in hemelsnaam nog wedstrijden organiseren?
Interessant :-)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:46 schreef Grapjurk het volgende:
[..]
Hihi, Compo'ers pesten blijft leuk...
Over de ZRB gesproken, ik hoorde net dat er een pontje komt voor coachende vidanezen. Integratieposingen hebben bewerkstelligt dat er enkel een uitzondering komt voor Asopos-coaches om mee te mogen! En uiteraard ontkent Vidar het pontje, dus probeer het maar niet te regelen.
Aah dat verklaart waarom de tweede tijd van mijn coachploegje ineens 3 seconden sneller isquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:02 schreef Dodona het volgende:
Hmmz,
Vidar: 4 dagen na dato de uitslagen publiceren...en het dan nog voor elkaar krijgen om alle 2e heattijden verkeerd in te voeren.
Ja hoe heurt het eigenlijk? Want bij mijn dametjes zijn alle 2e tijden simpelweg gelijk aan de 1e tijden, lijkt me ook raar toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:02 schreef Dodona het volgende:
Hmmz,
Als ze hun poule gewonnen hadden wisten ze nog niks. Voor de NOT waren ze namelijk nog willekurig geloot en vanaf nu worden ze op resultaten ingedeeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef Dodona het volgende:
Hard roeien, poule winnen...scheelt een hoop rekenwerk
Btw...je kunt die poules niet zuiver berekenen omdat je dus geen 2e heat tijd hebt
Coverlayout gejat van Weekend/Party/Privé? Ken je klassieken. Het is natuurlijk Rolling Stone -- http://www.rollingstone.com/. En dat is een eerbetoon aan een fantastisch muziektijdschrift. Want er zit natuurlijk muziek in de Varsity cq. het Varsity Magazine.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef Grapjurk het volgende:
3 dingen die opvallen aan het varsity-magazine:
- coverlayout gejat van Weekend/Party/Prive?
- Gerco in de oude vier Triton! (met zelfde PR als iemand die 12kg zwaarder is, maar alsnog sneller dan wie dan ook in de Euros oude vier)
- Geniaal stuk over Euros!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |