Mulder heeft dit seizoen teveel blunders op zijn naam staan. Die reddingen zijn zijn taak, punt uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Mulder keept dit seizoen gewoon goed, onnodig om hem nu 2 blunders toe te schrijven, ook al zag hij er niet lekker uit, de verdidiging was nog zwakker
Tegen ajax kostte hij ons juist bijna de overwinningquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad ook veel goede reddingen gehad, maar ook twee zwakke momenten.
Hoort erbij bij een jonge keeper. Vandaag heeft hij ons punten gekost, tegen Ajax heeft hij ons aan de overwinning geholpen. Verder ontwikkelt hij zich nog steeds erg goed.
Voor wat betreft de mensen die zeiken over z'n uitstraling: cut the crap. Niks mis met zijn uitstraling.
Hij heeft zelden geblunderd dit seizoen hoor...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mulder heeft dit seizoen teveel blunders op zijn naam staan. Die reddingen zijn zijn taak, punt uit.
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar je doet ook voorspellingen die iedereen had kunnen doen.
ben je ookquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.
Je bent echt een debiel als je dat denkt, in de eerste helft heeft hij twee 100% kansen er zeer knap uit gehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Tegen ajax kostte hij ons juist bijna de overwinning
Helemaal niet. Je doet net alsof jij de enige bent die het ziet, maar dat is niet zo. Iedereen weet dat Feyenoord zonder Guidetti minder is dan met.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.
Terecht ookquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor idioot uitgemaakt.
Ja. En ook na de goals ging ie voor het uitvak ook even goed uit z'n dak.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, iemand ook Wijnaldum uit z'n plaat zien gaan bij het eindsignaal?
Ja, werd nog een lang shot herhaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, iemand ook Wijnaldum uit z'n plaat zien gaan bij het eindsignaal?
Gelukkig doe je er alles aan om dat te ontkrachten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor idioot uitgemaakt.
Ik ook!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had me zo verheugd op de zure kop van Waterkneus
Mulder keept gewoon goed hoor al kan je bij de laatste goal en de 2e je twijfels trekken. De 2e ziet hij heel laat pas aankomen, de 3e zitten hij en Indi mis, pure communicatie fout. Mulder heeft goed gekeept hoor en je ziet hem echt vooruit gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mulder heeft dit seizoen teveel blunders op zijn naam staan. Die reddingen zijn zijn taak, punt uit.
Hoe durft ie, na die uitspraken had ie hem eigenlijk gewoon in eigen goal moeten schieten. Wat een bloedhond.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Siyara het volgende:
Wijnaldum is inderdaad een mongool. Eerst zeggen dat Feyenoord in je hart zit en vervolgens juichen als je wint van je oude club. Fernandez gaat weer lekker terecht 10 wedstrijden geschorst worden en wij staan 6e...
7 punten achter op de nummer 1, hoeft in principe niet veel te betekenen, maar dan moet er wel efficiënter gespeeld worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Siyara het volgende:
Wijnaldum is inderdaad een mongool. Eerst zeggen dat Feyenoord in je hart zit en vervolgens juichen als je wint van je oude club. Fernandez gaat weer lekker terecht 10 wedstrijden geschorst worden en wij staan 6e...
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Siyara het volgende:
Dit geldt juist voor de verdedigers, die wisselen geweldige acties af met vreselijke blunders en doen moet Mulder het maar oplossenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch zijn alle drie de goals veroorzaakt door persoonlijke fouten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mulder keept gewoon goed hoor al kan je bij de laatste goal en de 2e je twijfels trekken. De 2e ziet hij heel laat pas aankomen, de 3e zitten hij en Indi mis, pure communicatie fout. Mulder heeft goed gekeept hoor en je ziet hem echt vooruit gaan.
De Vilhena viel trouwens ook wel prima in, lekker vel en ook goede passing en snelheid.
Vlaar wat mij betreft beste aan onze kant, die heeft zoveel duels gewonnen, zoveel werk verzet en echt ontzettend goede passing.
Tuurlijk, net zoals Fernandez zelf mag bepalen of hij iemand een kopstoot geeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wijnaldum mag toch zeker zelf bepalen of hij juicht.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoorders mogen toch ook zelf bepalen of ze hem aan baksteen tegen z'n hoofd aan keeperen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
hij doet maar maar bewijst dan wel dat hij het woord clubliefde niet kent.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ja tuurlijk maar dan moet hij niet gaan zeggen dat Feyenoord in zijn hart zit en bla bla bla...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat raarquote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Siyara het volgende:
Wijnaldum is inderdaad een mongool. Eerst zeggen dat Feyenoord in je hart zit en vervolgens juichen als je wint van je oude club.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals Fernandez zelf mag bepalen of hij iemand een kopstoot geeft.
De bal bij die laatste goal moest voor Mulder zijn, net zoals Issakson als een zoutzak vandaag zijn goal uitkwam waardoor verdedigers überhaupt niet meer weten wat ze moeten doen. Iets met zelfverzekerdheid.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Dit geldt juist voor de verdedigers, die wisselen geweldige acties af met vreselijke blunders en doen moet Mulder het maar oplossen
Wat een vergelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals Fernandez zelf mag bepalen of hij iemand een kopstoot geeft.
Wijnaldum heeft geen hardquote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dan moet hij niet gaan zeggen dat Feyenoord in zijn hard zit en bla bla bla...
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op lichtpuntjes te zoeken met een vergrootglas.
Nee, dat noem ik geen Feijenoorders, maar randdebielen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoorders mogen toch ook zelf bepalen of ze hem aan baksteen tegen z'n hoofd aan keeperen?
Laat dat iedereen lekker zelf bepalen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op lichtpuntjes te zoeken met een vergrootglas.
Heb je hem ook weerquote:
Ik vond hem sterk spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Mokotjo moet ook gewoon meelopen bij de 3-2 met zijn man, hij leek zo'n groot talent, maar hij faalt toch best wel.
Klopt. maar Wijnaldum is ook geen Feyenoorder maar een randdebiel plus een NSB'er.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik geen Feijenoorders, maar randdebielen.
Dan zou ik dat ook mogen. Maar zelfs als ik roep dat Fernandez een teringhond is die nooit meer in Feyenoord-shirt mag spelen, wordt dat al weg gehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo log alsjeblieft even voor een dag of 2 uit. Iedereen mag zijn mening geven.
Jup. Hij zal achteraf gestarft kunnen en moeten worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Fernandez heeft dus geel gekregen, maar dat was niet voor de kopstoot, maar voor mekkeren?
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Fernandez heeft dus geel gekregen, maar dat was niet voor de kopstoot, maar voor mekkeren?
Het is natuurlijk ook wel irritant als een zooi psv en ajax trollen komen zeurenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij doet het op zo'n toon van:
bitch please. ik bepaal alles hier.
Lekker belangrijk. In Zeist verdraaien ze het wel zo dat ie hoe dan ook wordt geschorst. Er mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Dat jij echt zo'n haat voelt tegenover zo'n knaapje.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. maar Wijnaldum is ook geen Feyenoorder maar een randdebiel plus een NSB'er.
En ook door Feyenoord zelf, mag ik van KGB + v. Geel verwachten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Siyara het volgende:
[..]
Jup. Hij zal achteraf gestarft kunnen en moeten worden.
jupquote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Mee eens, de actie van BMI was lomp maar de bal hoort Mulder te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De bal bij die laatste goal moest voor Mulder zijn, net zoals Issakson als een zoutzak vandaag zijn goal uitkwam waardoor verdedigers überhaupt niet meer weten wat ze moeten doen. Iets met zelfverzekerdheid.
Het is jammer, ja. Maar ik vind dat Feyenoord een veel betere pot heeft neergezet dan ik op voorhand verwachtte, en dus heb ik er niet dusdanig de pleuris in zoals vorige weekquote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb je hem ook weerje kunt nog beter carnaval gaan vieren en niet kijken, dan kijken en zo opgelaten reageren als jij doet. Baal je niet als de tiefus?
Dat is mooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Siyara het volgende:
[..]
Jup. Hij zal achteraf gestarft kunnen en moeten worden.
Trollen doen er sommigen, maar laat ze gewoon gerust hun mening geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Siyara het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel irritant als een zooi psv en ajax trollen komen zeuren
Gewoon weer 8 wedstrijden schorsen, zoiets is niet goed te praten en inderdaad, de zoveelste keerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En ook door Feyenoord zelf, mag ik van KGB + v. Geel verwachten.
Als dit nou 1 keer was...
Hij speelde goed, maar wat is zijn positie? Hij is een soort Leerdam, kan elke positie redelijk invullen, maar niet goed genoeg als vaste RB of middenvelder.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond Mokotjo over het algemeen ook erg sterk.
Salaris voor 1/2 weken afnemenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En ook door Feyenoord zelf, mag ik van KGB + v. Geel verwachten.
Als dit nou 1 keer was...
Natuurlijk doe ik dat. En dat hoort iedereen met een Feyenoord-hart te doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij echt zo'n haat voelt tegenover zo'n knaapje.
Vind je dat dat serieus nu gebeurt? Ik vind de PSV en Ajaxfokkers behoorlijk redelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef Siyara het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel irritant als een zooi psv en ajax trollen komen zeuren
Zal me een zorg wezen. Fernandez verdient een dikke straf.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. In Zeist verdraaien ze het wel zo dat ie hoe dan ook wordt geschorst. Er mag ook niks meer tegenwoordig
Ik zie er momenteel meer een RB in dan een middenvelder, zeker als je ziet dat volgend jaar Vormer erbij komt op het middenveld en je daar Clasie hebt en misschien ook nog Karim.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij speelde goed, maar wat is zijn positie? Hij is een soort Leerdam, kan elke positie redelijk invullen, maar niet goed genoeg als vaste RB of middenvelder.
Serieus... Wijnaldum 'haten'. Kom op...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. En dat hoort iedereen met een Feyenoord-hart te doen.
Je maakt me kwader met: "goed gespeeld" dan met : "hahaha kutkakkerlakken" ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat dat serieus nu gebeurt? Ik vind de PSV en Ajaxfokkers behoorlijk redelijk.
Dat jullie Ajax-supporters geen haat en liefde kennen, maar alleen vooraan willen staan wanneer er een succesje bij Ajax is, dat is allang bekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieus... Wijnaldum 'haten'. Kom op...
Ik vind het terecht horo van de feijenoordersquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/707/moraalridder.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben alleen een beetje zuur dat we het na die 2-2 nog weggeven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is jammer, ja. Maar ik vind dat Feyenoord een veel betere pot heeft neergezet dan ik op voorhand verwachtte, en dus heb ik er niet dusdanig de pleuris in zoals vorige week
Dan heb je voor komend jaar Leerdam, Mokotjo en wellicht Schenkeveld op RB. Geen probleem dus qua bezetting.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel meer een RB in dan een middenvelder, zeker als je ziet dat volgend jaar Vormer erbij komt op het middenveld en je daar Clasie hebt en misschien ook nog Karim.
Het gaat in dit topic toch niet om Ajax, ook al verloren we met 8-0 van Excelsior, dan mogen we nog onze mening geven hier. En daar moet je maar mee leren dealen hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je maakt me kwader met: "goed gespeeld" dan met : "hahaha kutkakkerlakken" ofzo.
Zeker na jullie vertoning vandaag bij Excelsior.
Janmaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan heb je voor komend jaar Leerdam, Mokotjo en wellicht Schenkeveld op RB. Geen probleem dus qua bezetting.
doe normaal manquote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je maakt me kwader met: "goed gespeeld" dan met : "hahaha kutkakkerlakken" ofzo.
Dat is dan jouw probleem. Als je dat al niet kan hebben is het niet verstandig om het internet op te gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat? Sorry hoor, wat heb ik aan 'goed gespeeld jongens'?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem. Als je dat al niet kan hebben is het niet verstandig om het internet op te gaan.
Geen idee, ik weet niet wat ze van plan zijn met al die spelers, zal toch wel het een en ander verhuurd worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou Schenkeveld dan alsnog overkomen, wetende zoals'ie nu speelt?
Heb jij dat met een ex Ajax speler dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het terecht horo van de feijenoorders
Ritmo, serieus ji jdoet alsof je de Koning van dit Forum bentquote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat? Sorry hoor, wat heb ik aan 'goed gespeeld jongens'?
Dat had je na de 4-2 op Ajax mogen zeggen, nu kun je oppleuren.
Als je die gewoon gewonnen had, dan was dit verlies (of een gelijkspel) nog te overzien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Het gelijkspel tegen RKC deed me vorige week meer pijn.
Er is geen vergelijkbaar voorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb jij dat met een ex Ajax speler dan?
We hebben redelijk gespeeld maar de foutjes nekken ons. Deal with it. Dat is Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat? Sorry hoor, wat heb ik aan 'goed gespeeld jongens'?
Dat had je na de 4-2 op Ajax mogen zeggen, nu kun je oppleuren.
Charisteas,quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij naar Feijenoord of PSV zou gaan wel, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, net als jou.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar hier moet je normaal doen.
Maar ons er nog meer opgeleverd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
Aardige jongen die Guidetti, prima spitsje, maar heeft ons wel 5 puntos gekost.
Dit verlies is sowieso te overzien. Er is niks aan de handquote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je die gewoon gewonnen had, dan was dit verlies (of een gelijkspel) nog te overzien.
Tja, misschien dat het daarom is dat ik het niet begrijp. Misschien moet ik het ooit maar eens meemaken ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is geen vergelijkbaar voorbeeld.
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Siyara het volgende:
Het hele punt met die Wijnaldum is gewoon dat hij zegt dat Feyenoord zijn club is, en heel erg heeft lopen zeuren dat hij wegging. Vervolgens wint hij, en gaat hij zwaar overdreven staan juichen en springen. Dat vind ik niet van veel respect richting je oude club getuigen.
Daarnaast is de "haat" meer gebasseerd op het feit dat hij maar bleef zeggen dat hij "misschien" wel wou bijtekenen en vervolgens alsnog naar PSV gaat. We hebben natuurlijk een goede prijs voor hem ontvangen, maar ik vind dat hij wel wat meer loyaliteit naar z'n club had mogen vertonen door gewoon eerlijk te zijn.
Als we gewonnen hadden tegen Heerenveen thuis...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je die gewoon gewonnen had, dan was dit verlies (of een gelijkspel) nog te overzien.
Klopt, maar met Guidetti hadden we een grote kans gehad om winnend het veld af te gaan.quote:
Als je blij bent met plek 6 of 7 niet nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dit verlies is sowieso te overzien. Er is niks aan de hand
Waarom 5? Het gelijkspel tegen rkc is zijn schuld toch niet ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
Aardige jongen die Guidetti, prima spitsje, maar heeft ons wel 5 puntos gekost.
He-who-shall-not-be-namedquote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom 5? Het gelijkspel tegen rkc is zijn schuld toch niet ?
Allemaal achter Janmaatquote:Op zondag 26 februari 2012 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan heb je voor komend jaar Leerdam, Mokotjo en wellicht Schenkeveld op RB. Geen probleem dus qua bezetting.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat hier over Feijenoord toch¿?¿?quote:
Ja ik begrijp dat het een lul is dus, maar ik vind niet dat iedere Feijenoordsupporter hem MOET haten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef Siyara het volgende:
Het hele punt met die Wijnaldum is gewoon dat hij zegt dat Feyenoord zijn club is, en heel erg heeft lopen zeuren dat hij wegging. Vervolgens wint hij, en gaat hij zwaar overdreven staan juichen en springen. Dat vind ik niet van veel respect richting je oude club getuigen.
Daarnaast is de "haat" meer gebasseerd op het feit dat hij maar bleef zeggen dat hij "misschien" wel wou bijtekenen en vervolgens alsnog naar PSV gaat. We hebben natuurlijk een goede prijs voor hem ontvangen, maar ik vind dat hij wel wat meer loyaliteit naar z'n club had mogen vertonen door gewoon eerlijk te zijn.
Ik denk niet dat we de voorsprong tegen RKC hadden weggegeven als Guidetti geen rood had gepakt, en met Guidetti hadden we vandaag gewoon kunnen winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom 5? Het gelijkspel tegen rkc is zijn schuld toch niet ?
Het maakt het gewoon extra gevoelig dat PSV hem al nooit hoort te kunnen kopen (die waren namelijk praktisch failliet) en dat hij nu samen met de andere van subsidie betaalde spelers ten koste van Feyenoord een feestje loopt te geven en straks de titel pakt. En dat terwijl PSV er slechter voor had moeten staan dan ons.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, misschien dat het daarom is dat ik het niet begrijp. Misschien moet ik het ooit maar eens meemaken ofzo.
Dit is ook waarom ik er niet zo van baal als vorige week. Er zit toch meer in dit elftal dan iedereen vooraf riep.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef Hamilcar het volgende:
Toch fijn om te weten dat we zonder Guidetti het PSV flink lastig kunnen maken in eigen huis
Nou dan. Kap ook met zeuren op mij. Ik geef ook m'n mening. En als ik vind dat Fernandez een tiefushond is, dan mag ik dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En bijna alle andere fokkers hier in dit topic.
Begrijpend lezen. Moeilijk he?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Gaat hier over Feijenoord toch¿?¿?
- Hij gaf steeds aan niet te weten of hij wel/niet moest blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, misschien dat het daarom is dat ik het niet begrijp. Misschien moet ik het ooit maar eens meemaken ofzo.
Zit er nu serieus een mod te trollen in het Feijenoord topic? Echt wtf...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij echt zo'n haat voelt tegenover zo'n knaapje.
Dan zou hij geen stap hoger gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef Siyara het volgende:
Zie het maar alsof Wesley Sneijder naar PSV was gegaan.
Als het middenveld opstaat dan is er geen beter middenveld in NL te vinden. Het probleem is vaak de aansluiting van de backs en dan wat de vleugelaanvallers er mee doen. Als Cabral en Schaken 9 van de 10 ballen op de penaltystip weten te krjigen .. meh, in Engeland kunnen ze dat een stuk beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik er niet zo van baal als vorige week. Er zit toch meer in dit elftal dan iedereen vooraf riep.
Jij begint op mij te zeuren hoor in dit topic, maar oke..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou dan. Kap ook met zeuren op mij. Ik geef ook m'n mening. En als ik vind dat Fernandez een tiefushond is, dan mag ik dat.
Op dat moment wel, wie werd er in die periode landskampioen? 2007/2008 was PSVquote:
Hou eens op!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan zou hij geen stap hoger gaan.
Ik vind het juist schrijnend. Met Guidetti had je hier met ruime cijfers naar huis gegaan denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik er niet zo van baal als vorige week. Er zit toch meer in dit elftal dan iedereen vooraf riep.
Ja, maar 1 arm breken is beter dan 2 armen breken. Wil nog niet zeggen dat 1 arm breken fijn is.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Slobeend het volgende:
Dit seizoen is veel beter dan vorig jaar.
Ook zonder guidetti mag RKC niet scoren, dat is gewoon de schuld van de verdediging. Hij heeft ons vandaag wel een punt gekost ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we de voorsprong tegen RKC hadden weggegeven als Guidetti geen rood had gepakt, en met Guidetti hadden we vandaag gewoon kunnen winnen.
Niet echt een hogere stap vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Op dat moment wel, wie werd er in die periode landskampioen? 2007/2008 was PSV
Kutte is nu gewoon dat als je nog 5e of 4e wil worden, uitglijders eigenlijk niet meer toegestaan zijn. Maar toch zal Koeman zich nog een aantal keer (onterecht) neerleggen na een 1-1 tegen NAC ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het juist schrijnend. Met Guidetti had je hier met ruime cijfers naar huis gegaan denk ik.
Je kan alles ook negatief benaderen ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar 1 arm breken is beter dan 2 armen breken. Wil nog niet zeggen dat 1 arm breken fijn is.
Vergelijken met vorig jaar moet je niet doen.
We krijgen ook nog Twente-uit en Heerenveen-uit, dat zie ik sowieso niet heel goed in..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutte is nu gewoon dat als je nog 5e of 4e wil worden, uitglijders eigenlijk niet meer toegestaan zijn. Maar toch zal Koeman zich nog een aantal keer (onterecht) neerleggen na een 1-1 tegen NAC ofzo.
De andere in de top 6 gaan ook nog wel misstappen begaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutte is nu gewoon dat als je nog 5e of 4e wil worden, uitglijders eigenlijk niet meer toegestaan zijn. Maar toch zal Koeman zich nog een aantal keer (onterecht) neerleggen na een 1-1 tegen NAC ofzo.
De wedstrijd van vorige week, het grootste gedeelte met Guidetti vond ik schrijndender.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het juist schrijnend. Met Guidetti had je hier met ruime cijfers naar huis gegaan denk ik.
Ik ben vooral ontevreden dat er punten bij VVV en RKC zijn laten liggen. Dan had ik het verlies vandaag nog enigszins kunnen accepteren.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan alles ook negatief benaderen ja.Dit seizoen had veel mooier kunnen zijn, maar ontevreden kan je ook niet zijn.
Met Guidetti wel. Als die vent weer niet een griepje heeft of een schorsing pakt. Maak me meer zorgen over wedstrijden als die tegen NAC.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We krijgen ook nog Twente-uit en Heerenveen-uit, dat zie ik sowieso niet heel goed in..
Mee eens. Bij de kleine ploegen hebben we het laten liggen. Laten we hopen dat Heerenveen nog gaat inzakken, een 5e plek verdienen we wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontevreden dat er punten bij VVV en RKC zijn laten liggen. Dan had ik het verlies vandaag nog enigszins kunnen accepteren.
Mwa, we zien wel... Heerenveen-uit is geloof ik ook de laatste wedstrijd, hopen dat we dan al zeker zijn van EL, want als dat een beslissende wedstrijd zou worden....quote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Guidetti wel. Als die vent weer niet een griepje heeft of een schorsing pakt. Maak me meer zorgen over wedstrijden als die tegen NAC.
Valt wel mee, alleen met de vetgedrukte punten geef ik je gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
- Hij gaf steeds aan niet te weten of hij wel/niet moest blijven.
- Kust het logo, spreekt vaaak uit dat hij een echte Feyenoorder is.
- Zegt in de media dat hij zichzelf niet bij een andere NL´se ploeg ziet, omdat hij wil dat het bij Fr lukt.
- Blijft deadline van contractverlenging constant verschuiven omdat hij er nog niet uit is.
- PSV legt een bod neer en meneer is meteen gevlogen.
- Loopt nu een beetje overdreven juichend te doen, leek een soort revanche/frustratie in te zitten.
In mijn ogen gewoon een naar ventje.
Dan heb je er weinig van gevolgd.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen met de vetgedrukte punten geef ik je gelijk.
Op z'n minst. Maar toch is het gewoon zonde dat je jezelf vandaag officieel uit de titelrace als outsider hebt gespeeld. Het was niet nodig geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mee eens. Bij de kleine ploegen hebben we het laten liggen. Laten we hopen dat Heerenveen nog gaat inzakken, een 5e plek verdienen we wel.
rare definitie van trollen heb jijquote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zit er nu serieus een mod te trollen in het Feijenoord topic? Echt wtf...
ja dan kan je het vergetenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, we zien wel... Heerenveen-uit is geloof ik ook de laatste wedstrijd, hopen dat we dan al zeker zijn van EL, want als dat een beslissende wedstrijd zou worden....
Zonde. Z'n reportage over de wederopstanding is nu toch een stuk minder mooi met zo'n einde als vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij eergisteren gekregen volgens mij.
Aan het begin van het seizoen zou iedereen getekend hebben voor die "schijt plee-offs".quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso geen 6e worden aub, ik heb dus totaal geen zin in die schijt plee-offs.
Dat vind ik ook weer overdreven, maar ik begin z'n cruciale blunders ook echt spuugzat te worden ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef PIETR het volgende:
Tyfus Mulder. Dit moet toch wel de druppel zijn? Blijft maar blunderen die gast. Per direct contract ontbinden.
Ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen zou iedereen getekend hebben voor die "schijt plee-offs".
Vergeten dat hij bij 1-0 een bal op de paal tikte? Probeer ook de positieve dingen te onthouden.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef PIETR het volgende:
Tyfus Mulder. Dit moet toch wel de druppel zijn? Blijft maar blunderen die gast. Per direct contract ontbinden.
Ik heb juist beide kanten van het verhaal gevolgd, zou je ook eens moeten proberen.quote:
Beetje vreemde redenatie. Een verdediger wacht in het algemeen op de keeper. Je hebt vertrouwen in je keeper over het algemeen. De keeper ziet dat de verdediger inhoudt en moet gewoon alert zijn wanneer de bal in de 16 komt. Ziet hij dat de verdediger inhodut dan moet hij dat oppikken en op die bal duiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Die 3-2 was evenzo de fout van BMI anders. Die hoort dat kutding gewoon weg te maaien.
Gaat sowieso nooit meer iets worden met die gast. Heeft al veel te veel kansen gehad, maar hij blijft gewoon blunderen. Met zn onzekere kuthoofd.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven, maar ik begin z'n cruciale blunders ook echt spuugzat te worden ja.
Kan ie de week erop wel een paar keer leuk een bal uit het doel halen, maar als ie daarna weer die punten net zo goed ongedaan maakt heb je er nog niets aan.
Hij heeft gewoon de supporters voor de gek gehouden met zijn gejank.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb juist beide kanten van het verhaal gevolgd, zou je ook eens moeten proberen.
Had Fernandez Wijnaldum niet een kopstoot kunnen geven?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de supporters voor de gek gehouden met zijn gejank.
O, hij keept niet alleen slecht, hij is ook nog onzeker en lelijk? Dat verandert de zaak...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat sowieso nooit meer iets worden met die gast. Heeft al veel te veel kansen gehad, maar hij blijft gewoon blunderen. Met zn onzekere kuthoofd.
Ja, maar een keeper moet toch ook gewoon reddingen maken? Dat is z'n taak als keeper.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vergeten dat hij bij 1-0 een bal op de paal tikte? Probeer ook de positieve dingen te onthouden.
Vantevoren voor een 5e plek. Maar ook voor geen plek lager.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar jij tekent sowieso niet.
Ik had echt het idee dat we erop en erover zouden gaan, krijg je ditquote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Die 3-2 was evenzo de fout van BMI anders. Die hoort dat kutding gewoon weg te maaien.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had Fernandez Wijnaldum niet een kopstoot kunnen geven?
Zegt iemand die nooit in de Kuip komtquote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer in de Kuip, z'n leven tot een hel maken.
Dat zijn wel Surinaamse matties, dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had Fernandez Wijnaldum niet een kopstoot kunnen geven?
Tuurlijk, denk je dat de verdediging het fijn vindt dat er zon onzekere kneus in het doel staat?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, hij keept niet alleen slecht, hij is ook nog onzeker en lelijk? Dat verandert de zaak...
Liever nooit in de Kuip komen en oprecht kwaad zijn om een verlies, dan iemand die wekelijks in de Kuip zit en een taart gaat brengen na een 1-1 tegen Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zegt iemand die nooit in de Kuip komt
Doe jezelf nou eens een lol, en ga even wat anders doen manquote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever nooit in de Kuip komen, dan iemand die wekelijks in de Kuip zit en een taart gaat brengen na een 1-1 tegen Ajax.
Hij is groeiende, al stukken beter dan een jaar of wat geleden. Als hij op 1-0 die bal had doorgelaten, was het eerst 3-0 geworden. Dat was Feyenoord niet meer te boven gekomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar een keeper moet toch ook gewoon reddingen maken? Dat is z'n taak als keeper.
Als keeper maak je een blunder niet goed met een redding. Als spits kun je een gemiste kans nog goedmaken met een goal, als keeper moet je er gewoon altijd staan.
Tsja in tegenstelling tot jou baal ik, en vind ik dit niet 'een beetje jammer'. Laat me, kneus.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doe jezelf nou eens een lol, en ga even wat anders doen man
Denk ik anders over. Dat veel supporters pissig zijn op Fer kan ik wel begrijpen maar Wijnaldum niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de supporters voor de gek gehouden met zijn gejank.
Dat is hij niet. Hij is een jonge, talentvolle keeper die er - met vallen en opstaan - heus wel komt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk je dat de verdediging het fijn vindt dat er zon onzekere kneus in het doel staat?
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever nooit in de Kuip komen, dan iemand die wekelijks in de Kuip zit en een taart gaat brengen na een 1-1 tegen Ajax.
Hij blijft blunderen. Dat is al heel lang zo. Remember Ajax uit en thuis voor de beker? Hij maakt nu gewoon bijna wekelijks zon 'Muldertje'quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is groeiende, al stukken beter dan een jaar of wat geleden. Als hij op 1-0 die bal had doorgelaten, was het eerst 3-0 geworden. Dat was Feyenoord niet meer te boven gekomen.
Ik snap dat de meesten dat moment vergeten, wanneer de wedstrijd zo eindigt. Mulder heeft Feyenoord wel degelijk in de wedstrijd gehouden. Verder zijn het plussen en minnen, maar steeds meer plussen. Daar heeft Feyenoord de komende tien jaar een betrouwbare sluitpost aan.
Je staat bij Feyenoord in het doel, en niet bij VVV of Excelsior. Daar mag je gerust wekelijks blunderen, maar bij Feyenoord dien je er te staan. Een redding betekend niet dat je daarna krediet hebt om te blunderen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is groeiende, al stukken beter dan een jaar of wat geleden. Als hij op 1-0 die bal had doorgelaten, was het eerst 3-0 geworden. Dat was Feyenoord niet meer te boven gekomen.
Ik snap dat de meesten dat moment vergeten, wanneer de wedstrijd zo eindigt. Mulder heeft Feyenoord wel degelijk in de wedstrijd gehouden. Verder zijn het plussen en minnen, maar steeds meer plussen. Daar heeft Feyenoord de komende tien jaar een betrouwbare sluitpost aan.
Ik noem mezelf geen supporter naar de definitie die jullie van supporter hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]Uiteraard weer naar anderen wijzen en niet naar jezelf kijken. Waarschijnlijk noem jij jezelf ook nog supporter. Ga lekker carnaval vieren en niet naar Feyenoord kijken..
En een verdediger?? Die staan vandaag ook weer te blunderen maar daar hoor ik je niet over. Lekker gemakkelijk om alleen te kijken naar de fouten van mulder en de fouten van de andere spelers buiten beschouwing te laten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar een keeper moet toch ook gewoon reddingen maken? Dat is z'n taak als keeper.
Als keeper maak je een blunder niet goed met een redding. Als spits kun je een gemiste kans nog goedmaken met een goal, als keeper moet je er gewoon altijd staan.
Ook Vlaar en BMI mogen met hun hoofd even een paar keer tegen de muren van de kleedkamer geslagen worden door Koeman.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
En een verdediger?? Die staan vandaag ook weer te blunderen maar daar hoor ik je niet over. Lekker gemakkelijk om alleen te kijken naar de fouten van mulder en de fouten van de andere spelers buiten beschouwing te laten.
Ach ja. Het is gewoon selectief afreageren.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
En een verdediger?? Die staan vandaag ook weer te blunderen maar daar hoor ik je niet over. Lekker gemakkelijk om alleen te kijken naar de fouten van mulder en de fouten van de andere spelers buiten beschouwing te laten.
Bruno mag fouten maken, Mulder heeft zijn krediet al lang verspeeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heeft Mulder juist krediet opgebouwd door fantastische reddingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bruno mag fouten maken, Mulder heeft zijn krediet al lang verspeeld.
Dat is ook wel makkelijk naar 3 kwart jaar vaste keeperquote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bruno mag fouten maken, Mulder heeft zijn krediet al lang verspeeld.
Ik zei eergisteren ofzo nog: elke keer als ik denk "nou, misschien wordt het wat met Mulder" na een reeks goede wedstrijden, verkloot die slome sufkut alles weer direct met een afgrijselijke fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heeft Mulder juist krediet opgebouwd door fantastische reddingen.
Klopt!quote:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef Ritmo het volgende:
![]()
En elke keer dat klote-Ajax zien dat zo ontzettend onterecht weer boven ons staat nu.. godverdomme, daar krijg je toch de pest van in.
Stel jij je maar wat meer aan, als je echt wat om je club geeft.quote:
Nou nee, je houdt toch elke keer je hart vast als er weer een bal wordt teruggespeeld op Mulder?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heeft Mulder juist krediet opgebouwd door fantastische reddingen.
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou nee, je houdt toch elke keer je hart vast als er weer een bal wordt teruggespeeld op Mulder?
Ga jij nou maar eens naar de Kuip, voordat je dit soort dingen zegtquote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Ritmo het volgende:
Stel jij je maar wat meer aan, als je echt wat om je club geeft.
Idd. Gewoon einde verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef Muto het volgende:
En Guyon lekker uit de selectie zetten.Ja, ondanks zijn twee doelpunten.
Dat riep Mulder natuurlijk niet. Je zag toch dat ze beide twijfelde wie de bal moest pakken? Hij had zich gewoon met zn volle lichaam op die bal moeten gooien, en niet als een mietje die bal door zn handen laten glippen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Muto het volgende:
Als Mulder daadwerkelijk LOS heeft geroepen, is het gewoon een fout van Martins Indi. Heel simpel. Anderszijds, alleen naar Mulder of BMI wijzen is ook zwak. Want Vlaar maakt ook een grote fout bij de 1-0.
Wanneer de gezwelllen Swerts en Fernandez uit de selectie verwijderd zijn. Voor dergelijke types juich/klap je niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens naar de Kuip, als je echt wat om je club geeft.
Volgens mij las ik op Twitter dat Mulder dat wel heeft geroepen. Een van de twee maakt een fout, dat is duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat riep Mulder natuurlijk niet. Je zag toch dat ze beide twijfelde wie de bal moest pakken? Hij had zich gewoon met zn volle lichaam op die bal moeten gooien, en niet als een mietje die bal door zn handen laten glippen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wanneer de gezwelllen Swerts en Fernandez uit de selectie verwijderd zijn. Voor dergelijke types juich/klap je niet.
Mulder coachte niet goed, dus hij zat fout. Echter, als er niet goed gecoacht wordt wil dat niet zeggen dat je als verdediger dan maar als een kip zonder kop langs de bal mag maaien.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat riep Mulder natuurlijk niet. Je zag toch dat ze beide twijfelde wie de bal moest pakken? Hij had zich gewoon met zn volle lichaam op die bal moeten gooien, en niet als een mietje die bal door zn handen laten glippen.
Nee, lul. Je juicht niet voor spelers, maar je juicht voor Feijenoord.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wanneer de gezwelllen Swerts en Fernandez uit de selectie verwijderd zijn. Voor dergelijke types juich/klap je niet.
Dit dus.Nu ik de beelden weer zie is het gewoon een overtreding van Matavz trouwens. Maargoed Bruno moet zich niet zo makkelijk weg laten zetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij had zich gewoon met zn volle lichaam op die bal moeten gooien, en niet als een mietje die bal door zn handen laten glippen.
Volgens mij mag jij hier geen kritiek op hebben, als Ajacied. Jullie fluiten Sulejmani ook met heel het stadion uit.quote:
Ik heb (en dat heb ik vrijwel nooit) niet kunnen juichen vandaag. Jij wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, lul. Je juicht niet voor spelers, maar je juicht voor Feijenoord.
Ik 2 keerquote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb (en dat heb ik vrijwel nooit) niet kunnen juichen vandaag. Jij wel?
Verklaring is niet relevant, hij hoort hiervoor gewoon voor de rest van het seizoen geschorst te worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Fernandez al zijn debiele actie verklaard?
http://eredivisielive.nl/(...)opstoot-gegeven.htmlquote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Fernandez al zijn debiele actie verklaard?
Begrijp dat dan, dat mag niet, omdat de goals vielen door landverradende klapjosti Fernandez. Pek en veren voor die man als hij scoort, geen gejuich... hoe durf jequote:
Ron 'ik hang weer een mooi verhaaltje op' Vlaar is er ook weer.quote:Ron Vlaar
Gevochten voor alles wat we waard waren. Helaas met lege handen in de bus. Trots op het team #psvFEY #veerkracht
quote:Volgens de aanvaller was er bij het incident met PSV'er Marcelo geen kwade opzet in het spel.
Je hebt helemaal gelijk. Er valt sowieso weinig te juichen zolang je niet boven ajax staat.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Begrijp dat dan, dat mag niet, omdat de goals vielen door landverradende klapjosti Fernandez. Pek en veren voor die man als hij scoort, geen gejuich... hoe durf je
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/345372-fernandez-wilden-graag-aanhaken.html
[..]
En zolang die nitwit van een Swerts in de selectie zit ga ik niet naar de Kuip. Nee wat zeg ik, ik lever m'n SCC in. Ik ga wel carnaval vierenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Er valt sowieso weinig te juichen zolang je niet boven ajax staat.
Het is niet eens het feit dat Ajax boven ons staat wat me woedend maakt, maar vooral het feit dat Ajax 5e staat en boven ons staat.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Er valt sowieso weinig te juichen zolang je niet boven ajax staat.
Wat een knakker. Praat perfect ABN, bijna op het kakkerige af. Maar gewoon kortsluiting in het veld.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)opstoot-gegeven.html
Nee, maar jij bent wat dat betreft een rare.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb (en dat heb ik vrijwel nooit) niet kunnen juichen vandaag. Jij wel?
RKC heeft het PSV heel lastig gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:39 schreef Muto het volgende:
En ik heb geen club gezien dit seizoen die het PSV zo moeilijk heeft gemaakt in Eindhoven.
Heeft Guidetti 1 wedstrijd schorsing?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Positieve is dat je aan deze wedstrijd opzich een goed gevoel kan overhouden. Het negatieve is dat je weer niet wint in een topper en je bent Fernandez waarschijnlijk voor zo'n 8 wedstrijden kwijt.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft Guidetti 1 wedstrijd schorsing?
Ik snap Guyon Fernandez echt niet. Hij speelde echt niet beroerd. Maar juist na zijn kopstoot was het opeens een erg slechte wedstrijd van ons waardoor de 2-0 viel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Positieve is dat je aan deze wedstrijd opzich een goed gevoel kan overhouden. Het negatieve is dat je weer niet wint in een topper en je bent Fernandez waarschijnlijk voor zo'n 8 wedstrijden kwijt.
Och, hoeveel mensen hadden ons kansen toegedicht vandaag? Dit kan het team alleen maar vertrouwen geven eigenlijk. Dat het vandaag niet lukt, tja... maar hopeloos zo zonder Guidetti was het allesbehalve.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Inderdaad. De meest gelukkige heeft gewonnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, hoeveel mensen hadden ons kansen toegedicht vandaag? Dit kan het team alleen maar vertrouwen geven eigenlijk. Dat het vandaag niet lukt, tja... maar hopeloos zo zonder Guidetti was het allesbehalve.
Zo raar ben ik niet. Misschien naar maatstaven voor het soort mensen in dit topic, voor de rest valt het echt wel mee. Zou nooit iemand lichamelijk wat aandoen of gaan lopen rellen, je kan toch beter je woede eruit gooien door een keer flink te schelden dan dat toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wat dat betreft een rare.
Vond hem, tot die kopstoot, eigenlijk wel slecht spelen. Die eerste grote kans van hem had ie zwaar verprutst.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap Guyon Fernandez echt niet. Hij speelde echt niet beroerd. Maar juist na zijn kopstoot was het opeens een erg slechte wedstrijd van ons waardoor de 2-0 viel.
Hij heeft gewoon een steekje los. Kan je uren over lullen maar je doet er helaas niets aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap Guyon Fernandez echt niet. Hij speelde echt niet beroerd. Maar juist na zijn kopstoot was het opeens een erg slechte wedstrijd van ons waardoor de 2-0 viel.
Mwa, ik baal gigantisch van het feit dat je 5 minuten voor tijd op 2-2 staat en het dan weer op zo'n knullige wijze weggeeft. Je had psv vandaag gewoon kunnen pakken of op een gelijkspel kunnen houden.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, hoeveel mensen hadden ons kansen toegedicht vandaag? Dit kan het team alleen maar vertrouwen geven eigenlijk. Dat het vandaag niet lukt, tja... maar hopeloos zo zonder Guidetti was het allesbehalve.
Dat laatste vind ik positief. Maar voor 8 wedstrijden? Mag aannemen dat het klaar is met hem nu, over en uit. Dit is niet de eerste keer dat ie z'n hele team benadeeld, en het erge is dat ie het niet eens doorheeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Naar de Psychiater ermeequote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik positief. Maar voor 8 wedstrijden? Mag aannemen dat het klaar is met hem nu, over en uit. Dit is niet de eerste keer dat ie z'n hele team benadeeld, en het erge is dat ie het niet eens doorheeft.
Nee, en daarom moet ie dan ook weg. Niet geschikt voor Feyenoord, klaar. Verder niet meer over praten, volgend jaar gezellig naar Woudestein.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een steekje los. Kan je uren over lullen maar je doet er helaas niets aan.
Hij heeft inderdaad echt een bizar groot bord voor zn kop.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik positief. Maar voor 8 wedstrijden? Mag aannemen dat het klaar is met hem nu, over en uit. Dit is niet de eerste keer dat ie z'n hele team benadeeld, en het erge is dat ie het niet eens doorheeft.
Niets heeft zin met die gozer. Kan je wel opgeven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geeft'ie ook een kopstoot.
Zonder kwade intenties, dat wel. Zo rolt hij gewoon.
Dat argument van het team benadelen vind ik zo makkelijk. Hij prikt er ook 2 in dus hij helpt het team ook. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. 1. als hij Marcelo echt een kopstoot had willen geven was het waarschijnlijk echt raak geweest. 2. je moet wel heel dom zijn om na een lange schorsing iemand een kopstoot te geven. Fernandez is dus gewoon onschuldig.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En als je dat nou nog kan compenseren met kwaliteit (Suarez, Zlatan) dan moet je zo iemand nog erbij houden en hem proberen zoveel mogelijk in toom te houden, maar hij kan ook echt precies niets.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad echt een bizar groot bord voor zn kop.
Is idd gewoon een manier van begroeten in the hood.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geeft'ie ook een kopstoot.
Zonder kwade intenties, dat wel. Zo rolt hij gewoon.
Domme mensen bestaan gewoon hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat argument van het team benadelen vind ik zo makkelijk. Hij prikt er ook 2 in dus hij helpt het team ook. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. 1. als hij Marcelo echt een kopstoot had willen geven was het waarschijnlijk echt raak geweest. 2. je moet wel heel dom zijn om na een lange schorsing iemand een kopstoot te geven. Fernandez is dus gewoon onschuldig.
Hij had er nooit 2 in mogen prikken, want hij had het veld afgemoeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat argument van het team benadelen vind ik zo makkelijk. Hij prikt er ook dus hij helpt het team ook. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. 1. als hij Marcelo echt een kopstoot had willen geven was het waarschijnlijk echt raak geweest. 2. je moet wel heel dom zijn om na een lange schorsing iemand een kopstoot te geven. Fernandez is dus gewoon onschuldig.
Ja maar zo dom op dit niveau? Nogmaals als hij echt een koptstoot had willen uitdelen was het wel goed raak geweest. Dit was meer een kusje met het voorhoofdquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Domme mensen bestaan gewoon hoor.
Nou, wat deed hij dan? Hij dacht lucht te kunnen koppen?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat argument van het team benadelen vind ik zo makkelijk. Hij prikt er ook 2 in dus hij helpt het team ook. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. 1. als hij Marcelo echt een kopstoot had willen geven was het waarschijnlijk echt raak geweest. 2. je moet wel heel dom zijn om na een lange schorsing iemand een kopstoot te geven. Fernandez is dus gewoon onschuldig.
Ja en bij de 3-2 maakte Matavz een overtreding dus we hadden gewoon moeten gelijkspelenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij had er nooit 2 in mogen prikken, want hij had het veld afgemoeten.
Nee, 2-0 verlies.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja en bij de 3-2 maakte Matavz een overtreding dus we hadden gewoon moeten gelijkspelen
Misschien gewoon een stuiptrekking in z'n nek. Je weet 't niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, wat deed hij dan? Hij dacht lucht te kunnen koppen?
Fout van Mulder dus.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 26-02-2012 om 17:12:12Koeman: ,,Door een twijfelmoment achterin verloren we. Mulder riep: Los." reageer retweet
Absoluut een fout van Mulderquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Fout van Mulder dus.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 26-02-2012 om 17:12:12Koeman: ,,Door een twijfelmoment achterin verloren we. Mulder riep: Los." reageer retweet
Welke momenten dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Muto het volgende:
Liesveld was de gele kaarten voor de PSV'ers trouwens vergeten?
Je hoorde die PSV'ers idd alleen bij een goal of schot.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Muto het volgende:
En Het Legioen was weer GRANDIOOS. Gewoon 94 minuten lang de PSV'ers overstemd.
Dat onderuithalen van El Ahmadi door Toiboi was geel, maar niet gegeven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke momenten dan?
Wijnaldum het om een kaart aansmeren van Clasie?
Mooi ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Muto het volgende:
En Het Legioen was weer GRANDIOOS. Gewoon 94 minuten lang de PSV'ers overstemd.
Een tweede bal weer binnenspelen bij een corner, bijv.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke momenten dan?
Wijnaldum het om een kaart aansmeren van Clasie?
Bij de 1-0?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat onderuithalen van El Ahmadi door Toiboi was geel, maar niet gegeven.
Zijn we anders gewend dan? Anyway met steun alleen win je blijkbaar geen wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoorde die PSV'ers idd alleen bij een goal of schot.
Dat was vooraf al voorspeldquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Maastoren het volgende:
Liesveld was gewoon aan het thuisfluiten
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Maastoren het volgende:
Ach, In het wedstrijdtopic zei ik over de 1e helft, PSV had een onverdiende voorsprong. En gelijk raakten die PSVjankers in paniek.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn we anders gewend dan? Anyway met steun alleen win je blijkbaar geen wedstrijd.
Dat zeggen ze ook als Kuipers en Guzubuyk ons fluiten. Het is wel grappig dat zij toevallig de 2 beste scheidsrechters van NL zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Maastoren het volgende:
Heb je Caland al gesproken dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De grensrechters kwamen uit Eindhoven volgens Caland
Ik niet. Jij wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Caland al gesproken dan?
"100 million Britney-fans can't be wrong", dat idee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, In het wedstrijdtopic zei ik over de 1e helft, PSV had een onverdiende voorsprong. En gelijk raakten die PSVjankers in paniek.![]()
Ik vond dat blijkbaar als enige in dat topic. Toen zei die Stevenze volgens mij: 'Als 100 mensen dat vinden is dat wel een feit'.![]()
Wtf? Dat gezeik op de scheidsrechter hier elke week is echt te bizar voor woorden.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord kreeg geel en psv kreeg voor vergelijkbare overtredingen geen geel. Lijkt mij duidelijkquote:
Ga janken.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg geel en psv kreeg voor vergelijkbare overtredingen geen geel. Lijkt mij duidelijk
QFTquote:Op zondag 26 februari 2012 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf? Dat gezeik op de scheidsrechter hier elke week is echt te bizar voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |