Mulder heeft dit seizoen teveel blunders op zijn naam staan. Die reddingen zijn zijn taak, punt uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Mulder keept dit seizoen gewoon goed, onnodig om hem nu 2 blunders toe te schrijven, ook al zag hij er niet lekker uit, de verdidiging was nog zwakker
Tegen ajax kostte hij ons juist bijna de overwinningquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad ook veel goede reddingen gehad, maar ook twee zwakke momenten.
Hoort erbij bij een jonge keeper. Vandaag heeft hij ons punten gekost, tegen Ajax heeft hij ons aan de overwinning geholpen. Verder ontwikkelt hij zich nog steeds erg goed.
Voor wat betreft de mensen die zeiken over z'n uitstraling: cut the crap. Niks mis met zijn uitstraling.
Hij heeft zelden geblunderd dit seizoen hoor...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mulder heeft dit seizoen teveel blunders op zijn naam staan. Die reddingen zijn zijn taak, punt uit.
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar je doet ook voorspellingen die iedereen had kunnen doen.
ben je ookquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.
Je bent echt een debiel als je dat denkt, in de eerste helft heeft hij twee 100% kansen er zeer knap uit gehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Tegen ajax kostte hij ons juist bijna de overwinning
Helemaal niet. Je doet net alsof jij de enige bent die het ziet, maar dat is niet zo. Iedereen weet dat Feyenoord zonder Guidetti minder is dan met.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor negatieveling en idioot uitgemaakt.
Terecht ookquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik werd hier door het hele topic voor idioot uitgemaakt.
Ja. En ook na de goals ging ie voor het uitvak ook even goed uit z'n dak.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, iemand ook Wijnaldum uit z'n plaat zien gaan bij het eindsignaal?
Ja, werd nog een lang shot herhaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, iemand ook Wijnaldum uit z'n plaat zien gaan bij het eindsignaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |