jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Ik weet al precies wat er morgen tijdens VI gezegd wordt.
Clasie is maar een waterdragertje, Mulder kan er niets van terwijl hij gewoon solide gekeept heeft. Vlaar bakt er ook niets van, El Ahmadi maar een dravertje.
Zoiets jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. PSV was iets beter maar de 3-2 is gewoon een overtreding en een onterechte goal.
Daar in tegen had Fernandez eraf gemoeten, maar had de scheids niet gezien dus.. dat streept tegen elkaar weg?
Was niet te zien, 35000 clowns zag ik die alleen heel eventjes bij de 2-0 te horen waren.quote:
Feyenoord - Groningen is niet zo bijzonder hoorquote:
Hoe kun je dat in vredesnaam verwachten? PSV laat het bijna altijd liggen in belangrijke wedstrijden. En Feyenoord doet het de laatste tijd goed tegen de grotere clubs.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik had verwacht dat PSV makkelijk zou winnen vandaag.
Nr1 tegen de nr2quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord - Groningen is niet zo bijzonder hoor
Echt waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij staan 6e hoor!quote:
Apart ja. Uit kunnen ze opeens wel zingen. Zal wel met de akoestiek in de Arena te maken hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ajax is niet veel anders? Heb je de europaleague wedstrijd niet gezien?
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week DE echte kraker
Ajacied open je alvast een topic of had je dat de vorige maand al gedaan?
Wat maak jij je toch vaak druk over Ajax supporters...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Apart ja. Uit kunnen ze opeens wel zingen. Zal wel met de akoestiek in de Arena te maken hebben.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mij optiek iig.
Stimmt. Daarom breiden ze ook steeds dat stadion uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Twente heeft pas fans sinds ze winnen, maar echte uitzondering ja.
Daarom. Ik vond het al knap dat Feyenoord nog zo terug kwam. Ze hadden zelfs de 2-3 kunnen maken. Leermomentje voor Koeman en zijn mannen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was inderdaad echt genieten voor een keerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dit was wel een hele toffe wedstrijd voor zowel de fanboys als neutrale toeschouwer
Welk leermomentje dan? Altijd van blunders bij Marcelo uitgaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond het al knap dat Feyenoord nog zo terug kwam. Ze hadden zelfs de 2-3 kunnen maken. Leermomentje voor Koeman en zijn mannen.
Ajax-supporters liggen mij na aan het hart; het zijn fascinerende wezens...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mijn optiek iig.
[..]
Wat maak jij je toch vaak druk over Ajax supporters...
Bijvoorbeeld. Maar je kunt vast betere verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk leermomentje dan? Altijd van blunders bij Marcelo uitgaan?
Absoluutquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mijn optiek iig.
Jij bent niet echt een helder licht, of wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stimmt. Daarom breiden ze ook steeds dat stadion uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |