zerokil zijn post ging wegquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom ging de vorige dicht na 299 posts?
De speelt toch nooit, kan hij mooi Fernandez "uitschakelen", die schorsing zit hij dan toch op de bank uit.quote:
Jammer maar helaas. Je hebt wel gelijkquote:
quote:
Zo ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle PSV fans en feyenoord fans op fok bevinden zich in dit topic?
Waar anders?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Paar ajax fansquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
QFTquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Waarom ging de vorige dicht na 299 posts?
want?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manman, wat is dit een dubbel gevoel.
Bij AJAX gooien we tenminste altijd kk bende op het veld, en vallen we keepers aanquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSVers zitten ook ineens van alles op het veld te gooien. Hoort ze de hele wedstrijd alleen bij de goals, maar nu ineens de hooli uithangen.
Jawel, tegen ajax wonnen ze toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Smerig kut feyenoord pakt ook geen punten als het moet.
Gast Feyenoord moest allang rood hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Drie gestolen puntjes voor Fred, ben benieuwd wat hij straks te vertellen heeft...
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef ploegende_boer het volgende:
Godverdomme wat heb ik liggen stressen, FORZA PSV!
Sportieve wraak, respect.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat soort beelden zijn pijnlijk ja...
En die 1-0 had afgekeurd moeten worden!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast Feyenoord moest allang rood hebben.
Klopt. Maar Fred scheet zeven kleuren.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast Feyenoord moest allang rood hebben.
eensquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En die 1-0 had afgekeurd moeten worden!
2-0quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En die 1-0 had afgekeurd moeten worden!
a jij lekker fappen op je Lucky PSVquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat gehaat van die verontwaardigde Ajacieden
Ga er vooral elke keer op in.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Welnee joh, kabouter wesley. Komt goed met Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Viel wel mee man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welnee joh, kabouter wesley. Komt goed met Ajax![]()
Feyenoord zonder Guidetti is niet veel.
Ach, Ajax is niet veel anders. Feyenoord en Twente zijn de uitzonderingen op de regel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Wat een tokkie publiek trouwensonly singing when your winning.
Joh, het is maar één zo'n sneu figuur. Gewoon niet op reageren, die krijgt aandacht te weinig in zijn zorginstellingquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vrouw met kijk op voetbalquote:
Jij bent echt zo dom hé. Ga carnaval vieren of lekker in die bioscoopzaal zitten (phillips stadion)quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, Ajax is niet veel anders. Feyenoord en Twente zijn de uitzonderingen op de regel.
Ajax is niet veel anders? Heb je de europaleague wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, Ajax is niet veel anders. Feyenoord en Twente zijn de uitzonderingen op de regel.
yupquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgende week psv - twente toch?
Tja.. PSV was iets beter maar de 3-2 is gewoon een overtreding en een onterechte goal.quote:
Carnaval is voorbij en gevierd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom hé. Ga carnaval vieren of lekker in die bioscoopzaal zitten (phillips stadion)
Met een 2-2 was ik blijer geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]al was Feyenoord niet slecht
Dat klopt, maar ik had verwacht dat PSV makkelijk zou winnen vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is een groot verschil... Guidetti jaagt iedereen op, geeft de ploeg meer zelfvertrouwen
jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Ik weet al precies wat er morgen tijdens VI gezegd wordt.
Clasie is maar een waterdragertje, Mulder kan er niets van terwijl hij gewoon solide gekeept heeft. Vlaar bakt er ook niets van, El Ahmadi maar een dravertje.
Zoiets jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. PSV was iets beter maar de 3-2 is gewoon een overtreding en een onterechte goal.
Daar in tegen had Fernandez eraf gemoeten, maar had de scheids niet gezien dus.. dat streept tegen elkaar weg?
Was niet te zien, 35000 clowns zag ik die alleen heel eventjes bij de 2-0 te horen waren.quote:
Feyenoord - Groningen is niet zo bijzonder hoorquote:
Hoe kun je dat in vredesnaam verwachten? PSV laat het bijna altijd liggen in belangrijke wedstrijden. En Feyenoord doet het de laatste tijd goed tegen de grotere clubs.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik had verwacht dat PSV makkelijk zou winnen vandaag.
Nr1 tegen de nr2quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord - Groningen is niet zo bijzonder hoor
Echt waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij staan 6e hoor!quote:
Apart ja. Uit kunnen ze opeens wel zingen. Zal wel met de akoestiek in de Arena te maken hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ajax is niet veel anders? Heb je de europaleague wedstrijd niet gezien?
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week DE echte kraker
Ajacied open je alvast een topic of had je dat de vorige maand al gedaan?
Wat maak jij je toch vaak druk over Ajax supporters...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Apart ja. Uit kunnen ze opeens wel zingen. Zal wel met de akoestiek in de Arena te maken hebben.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mij optiek iig.
Stimmt. Daarom breiden ze ook steeds dat stadion uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Twente heeft pas fans sinds ze winnen, maar echte uitzondering ja.
Daarom. Ik vond het al knap dat Feyenoord nog zo terug kwam. Ze hadden zelfs de 2-3 kunnen maken. Leermomentje voor Koeman en zijn mannen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was inderdaad echt genieten voor een keerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dit was wel een hele toffe wedstrijd voor zowel de fanboys als neutrale toeschouwer
Welk leermomentje dan? Altijd van blunders bij Marcelo uitgaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond het al knap dat Feyenoord nog zo terug kwam. Ze hadden zelfs de 2-3 kunnen maken. Leermomentje voor Koeman en zijn mannen.
Ajax-supporters liggen mij na aan het hart; het zijn fascinerende wezens...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mijn optiek iig.
[..]
Wat maak jij je toch vaak druk over Ajax supporters...
Bijvoorbeeld. Maar je kunt vast betere verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk leermomentje dan? Altijd van blunders bij Marcelo uitgaan?
Absoluutquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucky Psv?Feyenoord heeft goed stand gehouden maar Psv heeft verdient gewonnen over de hele wedstrijd in mijn optiek iig.
Jij bent niet echt een helder licht, of wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stimmt. Daarom breiden ze ook steeds dat stadion uit.
Ik ben een klein zaklampje.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een helder licht, of wel?
EL hd ftwquote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Een geweldige wedstrijd voor de neutrale kijkers, een verschrikkelijke wedstrijd voor de teletekstsupporter...
En bij de 2-1 vond jij het wel verstandig dat hij lucht aan het dekken was?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Marcelo wordt steeds beter.. wint elk kop duel![]()
De 2-2 was meer een blunder van Strootman, die moet gewoon die bal wegrossen en wie in de wegstaat krijgt een knal, niet in houden..
Indd, geen vertraging, geen lag en HDquote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Teleteksthet is 2012 man.. schaf lekker EL aan voor die 16eurotjes.
Teletekst is tijdloos.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky PSV? Als lelijke jood had je allang 400 posts gemaakt over de rode kaart, dat valt hier dan nog wel mee. Lucky Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
G
[..]
a jij lekker fappen op je Lucky PSV
Als je geen rood krijgt en dan 2 erin mag tikken door blunders is het ook best lucky vind je niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als je door een blunder van de tegenpartij een paar minuten voor tijd de winnende goal maakt is dat best lucky hoor
Ik ga niet zeggen dat hij top is, hij maakt genoeg fouten.. zoals bij de 2-1.. of dat is Bouma zijn fout want dat is zijn man.. Dat was weer om te janken ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bij de 2-1 vond jij het wel verstandig dat hij lucht aan het dekken was?
De goals van Feyenoord vielen pas nadat Willems gewisseld was, toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat hij top is, hij maakt genoeg fouten.. zoals bij de 2-1.. of dat is Bouma zijn fout want dat is zijn man.. Dat was weer om te janken ja.
Maar overal algemeen wordt hij wel beter
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De goals van Feyenoord vielen pas nadat Willems gewisseld was, toch?
Hij had een blessure, dan laat je hem niet staanquote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien maar eens laten staan de volgende wedstrijd.
Ach zo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij had een blessure, dan laat je hem niet staan
Maar hij doet het goed, natuurlijk maakt hij ook fouten.. maar wie niet bij PSV (of in het voetbal) maar voor een 17 jarige![]()
Voor 6¤ wedstrijd gehuurdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Lol.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Prachtige wedstrijd, ben drie jaar ouder geworden in het stadion. Hier doe je het voor. Vreugde, verdriet, spanning, sfeer, ontlading...heerlijk.
Met je kut-Feyenoord.
Goed verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Prachtige wedstrijd, ben drie jaar ouder geworden in het stadion. Hier doe je het voor. Vreugde, verdriet, spanning, sfeer, ontlading...heerlijk.
Met je kut-Feyenoord.
Helemaal wel, wat een vuile schoft.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Bombvis het volgende:
Het was helemaal geen bewuste kopstoot, aldus G. Fernandez
http://eredivisielive.nl/(...)opstoot-gegeven.html
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Met je kut-Feyenoord.
sfeerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Met je kut-Feyenoord.
Hij bedoelde zeker het uitvakquote:
Die fernandes is een vieze vuile tering hommo, die door papa nog steeds anaal vernederd wordt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
Lucky Pisvee.
O, en Wijnaldem is een hoerenzoon. Met zn lelijke oma.
Daar zat ik idd naast ja.quote:
Haha, ik kom hier ook echt niet om goede verhalen/analyses te posten, zal mij aan mijn reet roesten. Als PSV maar wint en ik een leuke middag hebquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |