Alles wat na Strangelove kwam. Die film is mijn favoriete Kubrick, de rest van mijn top 5 zijn films die vóór Strangelove zaten... alhoewel, misschien staat A Clockwork Orange dan nog net 5e. Ik heb respect voor de ambitie en durf die hij toonde om steeds andere dingen te proberen, maar het was zelden mijn ding, allemaal té Kubrick. Ik krijg de indruk dat het in het begin vooral over de films zelf ging en later vooral over de regisseur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tweede helft is vanaf jaren '70?
Hoewel volgens die omschrijving en jou inschattende 2001 daar ook bij hoort.
Spartacus ipv. Lolita.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef Gillingham het volgende:
Dr. Strangelove zelf , Paths of Glory, Lolita, The Killing en daarna A Clockwork Orange, lijkt mij.
Leg eens uit dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef OneMe het volgende:
Beide mogen van mij winnen. Eigenlijk vind ik Clockwork Orange qua film beter toch ga ik voor Walkabout.
Machoquote:
Hoe is de stand dan ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wil de ronde trouwens maandag sluiten. Tenzij er nog mensen zijn die tijd willen om één van de twee te zien. Het is nog steeds erg spannend iig.
Jij hebt toch al gestemd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe is de stand dan ?
Anders kan ik je vraag niet bevestigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |