SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79 (auto)
- Tombolafan (auto)
- Cat (rijdt met Takaiki mee)
- Takaiki (auto)
- Tha_Erik (rijdt met Takaiki mee)
- Steve (rijdt met Takaiki mee)
- Goodbye (rijdt met HPKW mee)
- HenkPietKlaasWim (auto)
- Amsel (rijdt met HPKW mee)
- Peter (rijdt met BrandX mee)
- BrandX (auto)
- Maes (rijdt met BrandX mee)
- Greys (rijdt met BrandX mee)
- Dirkh (auto)
- Paddestoeltje (rijdt met Dirkh mee)
- yvonne (auto)
- Brechtje (rijdt met yvonne mee)
- Ole (trein)
- miss_dynastie (auto?)
- mister_dynastie (rijdt met MD mee?)
- Cosmo2.0 (trein)
- iBenny (trein)
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- MissBliss
- JJdJ1984I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ga ookquote:
Ja Oognip, tussen 15.45 en 16.00 uur bij de Mac in Meppel.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ga gezellig mee. Ik heb ook een keer bij Ing in de auto gezeten, niks engs aan!
Je zult er toch een keer aan moeten gelovenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Lief aangeboden Ingetjehoe graag ik ook zou willen ik durf echt niet
dus ik wens jullie veel plezier
Je moet het gewoon doen eigenlijk hoor, Ingetje is sowieso een schatje en ik ben veel enger en mij heb je ook overleefdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Ik begin nog te twijfelen ookquote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja Oognip, tussen 15.45 en 16.00 uur bij de Mac in Meppel.
Be there
We zijn echt niet eng hoor! Echt nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Over een kwartiertje.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik begin nog te twijfelen ook
Hoe laat vertrek je?
Die laatste ja, dacht ik. Maar muis zegt wat anders. Was haar vorige nick toch makkelijker!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken trouwens (buiten mister_d dan toch) alleen HenkPietKlaasWim? HenkKlaasPietWim? Ik ben ff de nick kwijt
Nee toch?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Oognip het volgende:
Maar ik heb niks rood/wit/blauw/oranje of zo. Das wel erg hè?
Ik denk dat je niet de enige bentquote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Oognip het volgende:
Maar ik heb niks rood/wit/blauw/oranje of zo. Das wel erg hè?
Jamaar Grees heb je naakt gezien, dat haalt de druk vd ketel af.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Echt Oognip, ik ken ook de helft niet. En dat ik de andere helft wel ken maakt het wel anders natuurlijk, dat snap ik. Maar die heb ik ook allemaal een keer voor het eerst moeten ontmoeten!
Misschien heb jij daar wel helemaal geen zin inquote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over een kwartiertje.
Ga nou gewoon mee, echt!
Het gaat je zo vreselijk meevallen, dat garandeer ik je persoonlijk![]()
En mij ken je dan al.....dus heb je iig iemand om aan te blijven hangen!
JE MOET MEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |