Saaie wedstrijd hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom op Twente, maak die 2-0 ff!
Ze kunnen hem niet schorsen omdat hij geel kreeg. Hij blijft dus gewoon...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
Fernandez, wat een mongool. Weg met die gast.
Dt was toch ergens anders voor? Zeiken op grens bvbldquote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niet schorsen omdat hij geel kreeg. Hij blijft dus gewoon...
Oh, in dat geval - misschien deed hij dat expres. Denkt hij: "Heb ik vast geel, kunnen ze me niks meer maken."quote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef danos het volgende:
[..]
Dt was toch ergens anders voor? Zeiken op grens bvbld
Chadli kopt vrij in - van een meter of 3. Zachtjes in de handen van de keeper.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde dat het bijna 2-0 was?
Één foutje en je bent weg. Dat is Steve's grootste uitdaging. Geen fouten meer maken = kampioen worden.quote:
Ja maar dat is bij veel teams nu. Super spannend. Elke fout kan het kampioenschap doen vergeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Één foutje en je bent weg. Dat is Steve's grootste uitdaging. Geen fouten meer maken = kampioen worden.
Twente heerst. Janssen had net een gouden kans op 2-0. Twente doet zichzelf tekort door die tweede goal niet te maken. Utrecht doet niet echt mee, afgezien van een open kans voor Asare die op de paal belandde.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Ascendancy het volgende:
Is er nog veel kans op een 1-1, of overheerst twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |