En hoe is het bevallen?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gister voor het eerst just-eat gedaan
Kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]Niks mis met een beetje powermetal!
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2012 13:50:46 ]
Mij doe je meer plezier met wat edelmetaalquote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]Niks mis met een beetje powermetal!
Toch?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mij doe je meer plezier met wat edelmetaal
Ging nog best snel, en het eten was nog warmquote:
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle true metalfans haten op dragonforce, maar ik vind het stiekem best vet![]()
Debiele solo's en epische teksten
Ach het is gewoon lekker fout!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle true metalfans haten op dragonforce, maar ik vind het stiekem best vet![]()
Debiele solo's en epische teksten
Die gasten geilen trouwens zwaar op zichzelfquote:
quote:
Jeweet toch. Waarom heb ik anders een hoed.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Falen met smileys. Hipster
.
Derdian. Een beetje soort van danquote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
I'm in the mood.
Kent iemand nog meer homoseksuele bombastische powermetal zoals Dragonforce?
Hammerfall?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef Trollscience het volgende:
I'm in the mood.
Kent iemand nog meer homoseksuele bombastische powermetal zoals Dragonforce?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef Zokunen het volgende:
Heb je Mike Oldfield - In Dulci Jubilo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |