Werd er een aantal jaar geleden niet gezegd dat deze jongere broer nóg beter was?quote:De 20-jarige Marko zei na afloop dat er voordelen en nadelen kleven aan het hebben van een beroemde broer:"De naam Djokovic boezemt sommigen angst in. Dat zag je ook aan Goloebev, die pas bij een 0-3 achterstand vrijuit ging spelen."
"Maar wat ik vooral merk is dat spelers dolgraag Djokovic willen verslaan, al is het maar zijn vier jaar jongere broer". vervolgde hij. Novak is nummer een van de wereld, Marko de nummer 869.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Werd er een aantal jaar geleden niet gezegd dat deze jongere broer nóg beter was?
Ging dat niet over de allerjongste?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Werd er een aantal jaar geleden niet gezegd dat deze jongere broer nóg beter was?
'De naam Djokovic boezemt angst in'.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Szura het volgende:
[..]
The dude already won lifequote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft Bubka nog niks gewonnen sinds hij met Azarenka gaat
Je hebt een beroemde vader en je vriendin is de nummer 1 van de wereld (en niet bepaald lelijk). Ik zie geen reden om me meer extra in te spannenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef wimderon het volgende:
Watquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef wimderon het volgende:
Gewoon een Vaidisova doen en kappen iddquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt een beroemde vader en je vriendin is de nummer 1 van de wereld (en niet bepaald lelijk). Ik zie geen reden om me meer extra in te spannen
Ze dankte 'haar vriend' nog in de speech na winst op de Australian Open. Nou dat bleek dus Sergei Bubka Jr. te zijn. Het was nog niet zo lang bekend dat de twee een relatie hadden.quote:
Was ie weg dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Salamando het volgende:
Deze week ook de terugkeer van Cilic.
Komt dat niet omdat het voor de vrouwen een 'hoger' geplaatst toernooi is dan voor de mannen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ook wel opvallend:
Prijzengeld vrouwen in Dubai: $2,000,000
Prijzengeld mannen in Dubai: $1,700,475
Dat zou inderdaad wel eens kunnen. Het is een premiere event.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat het voor de vrouwen een 'hoger' geplaatst toernooi is dan voor de mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |