SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Arme mrquote:Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
Geeft niks. Vast niet saaier dan mr's avond gisteren
Tofquote:Op zondag 26 februari 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb wel een leuke avond gehad. We gaan voortaan altijd naar die kroeg want de muziek was tenminste normaal daar
Ik was niet de enige bob en die anderen waren ook behoorlijk nuchterquote:Op zondag 26 februari 2012 12:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TofVonden ze als bob nu niet saai?
Ohquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was niet de enige bob en die anderen waren ook behoorlijk nuchterDie hadden zo weinig alcohol op dat er in een shotje vodka meer zit
En de avond stond verder in het teken van S. en mij, een of ander wijf dat tegen mij aan het aanrijden was, en het feit dat de 3 meisjes met wie ik mee was net zo lang zijn als ikquote:
Goede avond dus?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de avond stond verder in het teken van S. en mij, een of ander wijf dat tegen mij aan het aanrijden was, en het feit dat de 3 meisjes met wie ik mee was net zo lang zijn als ik
Jaquote:
Zielig voor dat meisjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaEn ik weet die chick nu te wonen
![]()
Ach ik was toch al niks van planquote:
Je weet maar nooit als je een keer een zwak moment hebtquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik was toch al niks van plan
Dan weet ik het nog niet want ze studeert in Belgiëquote:Op zondag 26 februari 2012 13:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als je een keer een zwak moment hebt
Omgquote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog niet want ze studeert in BelgiëEn we hebben iets te veel gedeelde vrienden zodat het slim is als ik niks doe
![]()
Ok en ik voel gewoon niks voor haarquote:
En ondertussen blij zijn dat je nu weet waar ze woont.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok en ik voel gewoon niks voor haar
Geld is macht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |