SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Arme mrquote:Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
Geeft niks. Vast niet saaier dan mr's avond gisteren
Tofquote:Op zondag 26 februari 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb wel een leuke avond gehad. We gaan voortaan altijd naar die kroeg want de muziek was tenminste normaal daar
Ik was niet de enige bob en die anderen waren ook behoorlijk nuchterquote:Op zondag 26 februari 2012 12:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TofVonden ze als bob nu niet saai?
Ohquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was niet de enige bob en die anderen waren ook behoorlijk nuchterDie hadden zo weinig alcohol op dat er in een shotje vodka meer zit
En de avond stond verder in het teken van S. en mij, een of ander wijf dat tegen mij aan het aanrijden was, en het feit dat de 3 meisjes met wie ik mee was net zo lang zijn als ikquote:
Goede avond dus?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de avond stond verder in het teken van S. en mij, een of ander wijf dat tegen mij aan het aanrijden was, en het feit dat de 3 meisjes met wie ik mee was net zo lang zijn als ik
Jaquote:
Zielig voor dat meisjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaEn ik weet die chick nu te wonen
![]()
Ach ik was toch al niks van planquote:
Je weet maar nooit als je een keer een zwak moment hebtquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik was toch al niks van plan
Dan weet ik het nog niet want ze studeert in Belgiëquote:Op zondag 26 februari 2012 13:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als je een keer een zwak moment hebt
Omgquote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog niet want ze studeert in BelgiëEn we hebben iets te veel gedeelde vrienden zodat het slim is als ik niks doe
![]()
Ok en ik voel gewoon niks voor haarquote:
En ondertussen blij zijn dat je nu weet waar ze woont.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok en ik voel gewoon niks voor haar
Geld is macht.quote:
Nee, alleen het uitgaan en daar ben ik over uitgepraatquote:
En de zondag chillend doorbrengenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, alleen het uitgaan en daar ben ik over uitgepraat
Ja dat is dan wel weer fijnquote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En de zondag chillend doorbrengen
Nee zo'n dag chillen is alleen maar leuk als je dat niet altijd doet, want dan verveel je je gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo zou toch iedere dag moeten zijn
Altijd is niks ja. Maar 6 van de 7 dagen. Dan zou bij mij de verveling niet snel toeslaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zo'n dag chillen is alleen maar leuk als je dat niet altijd doet, want dan verveel je je gewoon.
Jawel johquote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Altijd is niks ja. Maar 6 van de 7 dagen. Dan zou bij mij de verveling niet snel toeslaan.
Ongelofelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel johAls ik in de zomervakantie één week forever alone ben dan verveel ik me al dood
Ik weet hetquote:
Maar dat soort weken zullen toch niet veel voorkomen.quote:
Nee ik zorg dat ik gewoon iets te doen hebquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar dat soort weken zullen toch niet veel voorkomen.
Goede uitvinding.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik zorg dat ik gewoon iets te doen heb
Ja het is super rustig.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
We zijn alleen in de fok-wastelands, bb
Het ruikt hier naar Volendamquote:
Naar vis.quote:
Dan zat ik toch niet op fok?quote:
quote:
Ik klaag niet zo snelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Om te klagen dat ze daar beneden naar vis ruikt. Of om iedere andere reden.
Hell als we zoiets lukt zie je me hier een week niet.quote:
Yeah rightquote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hell als we zoiets lukt zie je me hier een week niet.
Grapjequote:
Fok is mn leven.quote:
Leugens!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij tenminste een leven.
Kusje?quote:
SUCCES!quote:
Hoezo dat?quote:
Dan heb ik nog wel succesquote:
Omdat ik een kusje kreegquote:
Ik beschouw het als een succes omdat het geen kusje van mij moeder isquote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je daar succes bij hebben?
Oh zo'n succesquote:Op zondag 26 februari 2012 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een succes omdat het geen kusje van mij moeder is
NO! hahaquote:
Morgen begint het normale leven weerquote:
Jaloersmakendquote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen begint het normale leven weer![]()
Uitslapen dus
Half 8 thuis.quote:
Ligt eraan tot hoelaat je kan uitslapenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Half 8 thuis.
U no jelly anymore?
Kwart over 3 fiets ik aan thuisquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt eraan tot hoelaat je kan uitslapen
Relaxedquote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kwart over 3 fiets ik aan thuisDus tot 3 uur als ik wil
_!
Mezelf kennende ben ik voor 9 uur al opquote:
Niet kunnen/willen slapen terwijl het wel kan. Zonde.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mezelf kennende ben ik voor 9 uur al opCarpe diem
Het is een kwestie van kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet kunnen/willen slapen terwijl het wel kan. Zonde.
Wel chill hoor, opzich beter dan half 3 opstaan en dan nog moeten haastenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is een kwestie van kunnen.
Wakker worden - downloads van series aanzetten - douchen - snel ontbijt pakken - series kijken - beetje schoolwerk
Wie staat er nou om half 3 opquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel chill hoor, opzich beter dan half 3 opstaan en dan nog moeten haasten
Zou het soms best willen. En dan de dag ervoor om 12 uur gaan slapen zodat ik heel wat uren kan slapen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie staat er nou om half 3 op_!
In een net verschoond bedquote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou het soms best willen. En dan de dag ervoor om 12 uur gaan slapen zodat ik heel wat uren kan slapen.
Met een leuk meisjequote:
Wtf dat valt mee tochquote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is dat verschonen wel nodig he
Of ze moet ongesteld zijn maar o god whyquote:
Bah waar je weer aan denktquote:Op zondag 26 februari 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ze moet ongesteld zijn maar o god why
Ja van één wilde horizontale salsasessie hoef je toch niet de dekens te verschonen?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja van één wilde horizontale salsasessie hoef je toch niet de dekens te verschonen?
Of jij bent wel heel wildquote:
Vooral snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral snel.GeremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje hoorquote:
Ja jaquote:
Sorry schatquote:
Rode?quote:
Ik dacht bietjes.quote:
Jammer dat het zo niet wasquote:
Ik hou niet van rode bietjes. wel van rooie oortjesquote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgende keer misschien beter
Mr in da HOUSE!quote:
Dat tijdschrift?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou niet van rode bietjes. wel van rooie oortjes
Als er iets kansloos is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ooit zo'n strip gelezen maar die zijn niet grappigquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]Echt?! Maar je kan je er niks meer van herinneren toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Denk ook niet dat het de bedoeling is dat die strips grappig worden genoemd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit zo'n strip gelezen maar die zijn niet grappig
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt?! Maar je kan je er niks meer van herinneren toch?
Als je je aftrekt bij die plaatjes ben je óf 12 óf KKquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de bedoeling is dat die strips grappig worden genoemd.
Haten op KK is zo 2011.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je aftrekt bij die plaatjes ben je óf 12 óf KK
Dan ben je 98 en weet je niet van het bestaan van het internet af.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je aftrekt bij die plaatjes ben je óf 12 óf KK
DJ met boobietownquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel echt baas dat veel mensen er in trapten.
Inter-wat?!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan ben je 98 en weet je niet van het bestaan van het internet af.
Fout. Haten op KK is van alle tijden!quote:
Never.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ met boobietown![]()
En als we gezoend hadden zouden we het sowieso niet doorvertellen toch
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inter-wat?!
[..]
Fout. Haten op KK is van alle tijden!
Mr is wezen eten bij bdh dús ze hebben gezoend. Awesomequote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Never.
En mijn ouders omdat ik bij je bleef eten, wtf is dat voor een redenatie?
Ze dachten niet specifiek dat, ze dachten dat we iets hadden.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr is wezen eten bij bdh dús ze hebben gezoend. Awesome
Jouw oudersquote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze dachten niet specifiek dat, ze dachten dat we iets hadden.
Dat dachten ze volgens mij ook bij de jongen waar ik bleef logeren na afloop van twee feestjes die te maken hadden met school. Die jongen is homo.
We hebben iets, ze moeten alleen zeggen watquote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze dachten niet specifiek dat, ze dachten dat we iets hadden.
Dat dachten ze volgens mij ook bij de jongen waar ik bleef logeren na afloop van twee feestjes die te maken hadden met school. Die jongen is homo.
Ouders die denken dat ik zo makkelijk ben.quote:
NIKS TEGEN MIJN SCHOONOUDERS HE KUT!!!!quote:
True. Moet veel te veel moeite doenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ouders die denken dat ik zo makkelijk ben.
En hun zich maar afvragen waar het fout is gegaan in de opvoedingquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ouders die denken dat ik zo makkelijk ben.
Diequote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIKS TEGEN MIJN SCHOONOUDERS HE KUT!!!!
Helemaal een domme gedachte, dat is gewoon je harem aka je bent een baas.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hebben iets, ze moeten alleen zeggen wat![]()
Volgens mij gaan m'n ouders denken dat ik homo ben op het moment dat ze erachter komen dat ik altijd met meisjes ga stappen
Kasabian.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
True. Moet veel te veel moeite doen
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.quote:
Mijn ouders zijn niet helemaal 100. Zeggen wel meer mensen van hun eigen ouders, maar de mijne gaan toch nog wel een stapje verder. Daar ging het dus fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En hun zich maar afvragen waar het fout is gegaan in de opvoeding
[..]
Diewas positief.
Zou wat zijn als ze nu nog kinderen moeten krijgenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Hoi tm
Ik maak kans bij geen één van hun. Geen één. Wat voor harem is datquote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef Muisraket het volgende:
Helemaal een domme gedachte, dat is gewoon je harem aka je bent een baas.
Is niet leukquote:![]()
![]()
_!
Veel plezier!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga naar kasabian concert deze zaterdag
Meer verhalen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet helemaal 100. Zeggen wel meer mensen van hun eigen ouders, maar de mijne gaan toch nog wel een stapje verder. Daar ging het dus fout.
Mijn schoonouders zitten nog op de basisschoolquote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nu nog kinderen moeten krijgen
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nu nog kinderen moeten krijgen
Mijn harems van het Maurick.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak kans bij geen één van hun. Geen één. Wat voor harem is dat
Gerumquote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet helemaal 100. Zeggen wel meer mensen van hun eigen ouders, maar de mijne gaan toch nog wel een stapje verder. Daar ging het dus fout.
Handig voor als je 80 bent.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zitten nog op de basisschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Geen dingen die grappig zijn, alleen dingen waarvan je denktquote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meer verhalen?Of is het helemaal niet leuk?
Dan is het toch niet leuk of iets om trots op te zijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn harems van het Maurick.Maakte ook bij niemand kans.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Komt goed, maar ik ben weg, naar chickie toe![]()
Groetn'
peacout represent du hood
hood:Een chickie, je chickie, of dat meisje van school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Groetn'
hood:Doe het veilig he jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetn'
hood:Groetjes aan je tanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Oh dat is minderquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen dingen die grappig zijn, alleen dingen waarvan je denkt.
Doen alsof jonguh. En al die vrouwen zitten kei hard in de ontkenningsfase, ze noemden je al schattig en dat is Vrouws voorquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk of iets om trots op te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Oke het is niet tegen mij, maar dat ga ik morgen dus wel doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hihihahahoho, groeten aan tuxxx
HELDIN!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke het is niet tegen mij, maar dat ga ik morgen dus wel doen.
Er is er maar eentje voor wie ik echt zou gaan en dat gaat 'm niet worden dus forever alone2quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doen alsof jonguh. En al die vrouwen zitten kei hard in de ontkenningsfase, ze noemden je al schattig en dat is Vrouws voor.
Groetjes terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hihihahahoho, groeten aan tuxxx
Lust jij worstenbroodjes? Ik wel, wil jij ut broodje zijn waar mijn worst inmag?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij een openingszin?_!
Hey tux, ik heb geen openingszin, maar ik heb een opening en jij een fjord.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij een openingszin?_!
Dit is lullig voor mrquote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is er maar eentje voor wie ik echt zou gaan en dat gaat 'm niet worden dus forever alone2
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Lust jij worstenbroodjes? Ik wel, wil jij ut broodje zijn waar mijn worst inmag?
Denken dat dit over mij gaat.quote:
Ik ken bdh langer dan een dag.quote:
Ik had het sowieso over mijn uitgaanharem en jij bent te weinig mee geweest om je daartoe te rekenenquote:
Geloof me...quote:
Nja het ging niet over jou maar jij behoort niet tot het groepje waar ik het over hadquote:
'Goedendag mevrouw, heeft u uw ID-kaart bijdehand?'quote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedoel dat ik die 'geloof me...' niet snap.
En nog iemand een goede openingszin bedacht voor de Barrie x Tuxxx romance?
Zal ik gewoon zeggen van ''jij komt me bekend voor''?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedoel dat ik die 'geloof me...' niet snap.
En nog iemand een goede openingszin bedacht voor de Barrie x Tuxxx romance?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Goedendag mevrouw, heeft u uw ID-kaart bijdehand?'
'Wat heb jij een sexy shagstem.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik gewoon zeggen van ''jij komt me bekend voor''?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Goedendag mevrouw, heeft u uw ID-kaart bijdehand?'
Kan ookquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'Wat heb jij een sexy shagstem.'
Oh dat zou zo mooi geweest zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Baal dat ik geen internet op mn mobiel had anders kon ik een live verslag doen
OMGquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik morgen nog ziek ben ga ik gewoon naast haar zitten en kotsen. Altijd al willen doen en helemaal mooi als het bij haar gebeurd.
I love you!!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik morgen nog ziek ben ga ik gewoon naast haar zitten en kotsen. Altijd al willen doen en helemaal mooi als het bij haar gebeurd.
volgens mij heb ik wat gemistquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou begin dan ergens anders over.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:00 schreef bijdehand het volgende:
Waarom hebben we het over het leed dat tux heet?
Ze vonden op de vereniging dat ik goed kan schietenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou begin dan ergens anders over.
Tofquote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vonden op de vereniging dat ik goed kan schieten
Yeahquote:
Gemiddeld 1x per 2 weken.quote:
Ja, meestal elke week maar soms is het dicht op zaterdag of ben ik op vakantie ofzoquote:
Dat kan je altijd hebben hequote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, meestal elke week maar soms is het dicht op zaterdag of ben ik op vakantie ofzo
Ja idd. Mag binnenkort zelf gaan kopenquote:
Weet je al wat voor iets je gaat halen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja idd. Mag binnenkort zelf gaan kopen
Ik weet alleen wat ik niet ga halenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet je al wat voor iets je gaat halen?
Laat even weten wat je uiteindelijk haalt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik niet ga halenVoor de rest kijk ik naar het aanbod in die winkel
Okequote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik niet ga halenVoor de rest kijk ik naar het aanbod in die winkel
Bitch please, als ik 'm heb kom je 'm bewonderenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Laat even weten wat je uiteindelijk haalt.
Deze:quote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:
Goeienavondquote:
Heb je de afdruk van de slagpin op je voorhoofd zitten?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]Heb zaterdag met een .357 geschoten en moet zeggen dat dat even wennen is hoor
Nee joh. Heb de kogels zelf gemaakt en dan met niet zo overdreven veel kruit. Maar de terugslag is niet erg maar meer het anders vasthouden van dat dingquote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
Heb je de afdruk van de slagpin op je voorhoofd zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef bijdehand het volgende:
Zoiets zie ik wel zitten:
.44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik ga hopelijk deze week een keer naar de winkelquote:
Of die ene uit police academy!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk deze week een keer naar de winkel![]()
Ik wil ook beslist geen pistool behalve als ik zo'n Luger kan kopen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
Met houd vindt ik eerlijk gezegt ook mooier.
Ik hou niet van kunststof (kan je ook wel zien aan mijn luchtbuksen enzo). Ze hebben ook nog oudere revolvers die zijn nog mooierquote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
Zo'n kanonquote:
Omg ik zie je typo nu pasquote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
En dan ook echt zo'n bril opdoen enzoquote:
Ik let daar normaal niet zo opquote:
dad hep ik ook welensquote:Op zondag 26 februari 2012 20:39 schreef DeJori het volgende:
Ik typte "houd", deed een backspace en dacht bij mezelf 'ach, fuck it."
oncheloveleik.quote:
Ik ook. Film kijkenquote:
En nu hiermeequote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]Heb zaterdag met een .357 geschoten en moet zeggen dat dat even wennen is hoor
Zoiets is helemaal niet leuk. Ik heb weleens met een M1 geschoten, een halfautomaat, dat is best vet (al heb ik liever handmatig). Maar een volautomaat lijkt me niets omdat de sport er dan vanaf is. Zou er wel mee willen schieten maar dan is het meer om me af te reageren ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En nu hiermee
[ afbeelding ]
Is prima te doen, maar houdt natuurlijk wel heel anders vast dan een revolver/pistool.
Doe eens niet zo bijdehandquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier met postskan het niet bijhouden
Iets met bestellen en afleveren en het dan niet hebben over FedEx!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehandanders bel ik de telefoonmaatschappij voor een muisraket bestelling. Afgeleverd op barriebutsers.
Ik ga altijd hard.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier met postskan het niet bijhouden
trollklokquote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus waarom gaat de tijd overdag langzaam en als het eigenlijk tijd is om te slapen snel.
Tijd gaat langzaam totdat het leuk wordt. De klok is je aan het trollenquote:
Juistquote:
Ho ho, deze is gewoon in te stellen op halfautomaat of 3burst/volautomaat (afhankelijk van de uitvoering).quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets is helemaal niet leuk. Ik heb weleens met een M1 geschoten, een halfautomaat, dat is best vet (al heb ik liever handmatig). Maar een volautomaat lijkt me niets omdat de sport er dan vanaf is. Zou er wel mee willen schieten maar dan is het meer om me af te reageren ofzo
quote:
En ik maar denken dat ik vandaag vroeg uit bed moest.quote:
Ik ken die dingen hoor. En hier zijn ze trouwens niet legaal (gelukkigquote:Op maandag 27 februari 2012 06:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, deze is gewoon in te stellen op halfautomaat of 3burst/volautomaat (afhankelijk van de uitvoering).
Volautomaat heb je idd geen reet aan, want dan knal je zo meters naast je doel. Maar met single shot is het goed gericht schieten hoor.
Hoewel het inderdaad natuurlijk niet voor de sport is
Gewoon metaal hoor, op een paar onderdelen zoals de schoudersteun na dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken die dingen hoor. En hier zijn ze trouwens niet legaal (gelukkig). Maar die zijn toch van kunststof? Daar hou ik niet van. Sowieso is hout (of houd) het mooiste wat er is
Schoudersteunen horen van hout te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon metaal hoor, op een paar onderdelen zoals de schoudersteun na dan.
En ze worden gewoon gebruikt hier in NL, maar dan moet je idd wel militair zijn. Maar dan heb je natuurlijk ook de leukere schietbanen
Wel waar je alleen mag schieten, maar niet met zijn 2 (quote:Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
Zijn er nergens leuke schietbanen waar je met zijn 2 () kan schieten een dagje?
Er zal vast een sportschutters topic zijn, die weten dat sowiesoquote:Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
Zijn er nergens leuke schietbanen waar je met zijn 2 () kan schieten een dagje?
al over je misser van gisteren heen?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zal vast een sportschutters topic zijn, die weten dat sowieso. Just sayin', I ain't hatin'.
nee man, hele nacht wakker van gelegenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
al over je misser van gisteren heen?
hahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee man, hele nacht wakker van gelegenwas wel een mooie geweest volgens mij
Dat niet, maar trek het doelpunt uit die onterecht gegeven corner eraf en de blunder, dan was het 3-3 geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahahaJa, was zeker mooi geweest! Niet dat het veel had uitgemaakt voor de uitslag, maar toch he
en 2x paal + kans EH...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat niet, maar trek het doelpunt uit die onterecht gegeven corner eraf en de blunder, dan was het 3-3 geweest
Mja, op basis eerste helft terecht verloren.quote:
dat zeker ja!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mja, op basis eerste helft terecht verloren.
Met mij ook maar ik prefereer Nederlands boven Duitsquote:
Okequote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met mij ook maar ik prefereer Nederlands boven Duits
Nee vandaag niet de dood in de ogen gekekenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef bijdehand het volgende:
Hoe was je stage? Die wandelende infectie nog gezien?
Uitstel van executie. Denk na over een TT want deze is niksquote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee vandaag niet de dood in de ogen gekeken
Tfoe zo maar mijn TT's afkeurenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uitstel van executie. Denk na over een TT want deze is niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |