Zou je wel zeggen maar dat gebeurt helaas nietquote:Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
Beetje man is gewend op bewegende doelen te richten.
Ligt er aan hoeveel je op hebt of het beweegt of niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
Beetje man is gewend op bewegende doelen te richten.
Of het beweegt?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je op hebt of het beweegt of niet.
Dan ga je bij de deur staan.. en zodra een mannelijke bezoeker de WC verlaat, start jij je grondige onderzoek. Als je ergens ook maar een spatje ziet, dwing je hem het op te ruimen!! Zal 'm leren!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen maar dat gebeurt helaas niet
Het toilet.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Of het beweegt?
Wat moet er bewegen dan?
Dat is het slapste excuus ooit. Ja, ik kon niet richten want de toilet wou maar niet stil staan.quote:
Dat ding is duivels zeg ik je! DUIVELS!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is het slapste excuus ooit. Ja, ik kon niet richten want de toilet wou maar niet stil staan.
Ligt er net aan hoeveel je op hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bij mij staat het toilet stil
Ja, een compromis dan maar? Bij teveel aan alcohol ga je maar zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 09:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoeveel je op hebt.
Goed zo!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, een compromis dan maar? Bij teveel aan alcohol ga je maar zitten
Mijn bril is altijd naar beneden hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan doe je maar een luier om!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ekte scherpschutters kunnen ook bewegende doelen raken.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is het slapste excuus ooit. Ja, ik kon niet richten want de toilet wou maar niet stil staan.
Doe ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn bril is altijd naar beneden hoor.
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar krijg je de kans niet voor
Gewoon in de wasbak, handig bij het tandenpoetsen, twee vliegen in één klap.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ik ook last van. Daarom gewoon meteen op de grond pissen.
Niet zo moeilijk.
Vliegsticker in je wasbak, ik zie het al voor mequote:Op zondag 26 februari 2012 09:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon in de wasbak, handig bij het tandenpoetsen, twee vliegen in één klap.
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nogal wiedes he.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:59 schreef DeWaasheid het volgende:
Wie zegt dat de mannen het zijn?
Klacht: vrouwen met vooroordelen
Dus jij bent er ook 1quote:
Vrouwen zijn qua toiletgerbuiken een stuk viezer dan mannen. Maandverbandjes tegen de muur plakken etcquote:Op zondag 26 februari 2012 09:59 schreef DeWaasheid het volgende:
Wie zegt dat de mannen het zijn?
Klacht: vrouwen met vooroordelen
Haha echt nooit meegemaaktquote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zijn qua toiletgerbuiken een stuk viezer dan mannen. Maandverbandjes tegen de muur plakken etc
Nog NOOIT gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen zijn qua toiletgerbuiken een stuk viezer dan mannen. Maandverbandjes tegen de muur plakken etc
Daarom bewaar ik een spatel in de badkamer.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je eens met een schoonmaakster gaan praten bij het gemiddelde kantoor....quote:
Lekker flossen met je eigen urinequote:Op zondag 26 februari 2012 09:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:04 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Moet je eens met een schoonmaakster gaan praten bij het gemiddelde kantoor....
Dat je het nog gaat ontkennen is nog erger, ich habe es nicht gewuBt ja dat kennen we...
Befehl ist befehl... bah wat ben jij een toilet nazi zeg
In mijn studietijd was ik schoonmaker op een van de grootste ROC's van Amsterdam. Bij de heren beperkte het vuil zich doorgaans tot naast de pot pissen, bij de dames echt een stuk meer smerigheid tegengekomen.quote:
Geloof er niks vanquote:Op zondag 26 februari 2012 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In mijn studietijd was ik schoonmaker op een van de grootste ROC's van Amsterdam. Bij de heren beperkte het vuil zich doorgaans tot naast de pot pissen, bij de dames echt een stuk meer smerigheid tegengekomen.
Echt waar! Stront op de bril en maandverband overal.quote:
Haha sorry ik geloof het nog steeds nietquote:Op zondag 26 februari 2012 10:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt waar! Stront op de bril en maandverband overal.
Ook wilden ze die troep doodleuk doortrekken waardoor er gemiddeld zo'n 15 wc's per week verstopt zaten en de hele bende onderstroomde
Ziet er ook lekker schoon uit daarquote:
Dit zie je ook bij grote evenementen, vrouwen willen daar door de eerste vlekjes niet op de bril zitten en beginnen allemaal balanceer acts waarbij er het nodige fout gaat. (vergelijk op het einde van een groot evenement de toiletten maar eens).quote:Op zondag 26 februari 2012 10:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha sorry ik geloof het nog steeds niet
Niet drinken tijdens een evenement?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
Ach, alles boven evenementen WC's. Dat is zo erg dat je expres niks meer drinkt en eet zodat je er geen gebruik van hoeft te maken.
Drinken wel, geen gebruik maken van de wc.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:11 schreef Aliana het volgende:
[..]
Niet drinken tijdens een evenement?
Colatje kan soms ook wel voldoenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:11 schreef Aliana het volgende:
[..]
Niet drinken tijdens een evenement?
Vaak kun je ook gewoon even bij de speakers gaan staan als de nood hoog isquote:Op zondag 26 februari 2012 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Drinken wel, geen gebruik maken van de wc.
Nee man je zweet alles eruit jwz.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vaak kun je ook gewoon even bij de speakers gaan staan als de nood hoog is
lekker, in de zeik van die andere gasten die voor je zijn gegaan, dan ga ik liever staan hoorquote:
AH Zweden het land waar man en vrouw overal hetzelfde toilet delen en waar ze ook nog bijna altijd hartstikke schoon zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekker, in de zeik van die andere gasten die voor je zijn gegaan, dan ga ik liever staan hoor
Duh omdat alcohol daar onbetaalbaar is gaan mannen daar gemiddeld maar 2x,per week naar de wc...quote:Op zondag 26 februari 2012 10:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
AH Zweden het land waar man en vrouw overal hetzelfde toilet delen en waar ze ook nog bijna altijd hartstikke schoon zijn.
Niet weten dat sterke drank bij de staatswinkel in Zweden net zo duur is als hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Duh omdat alcohol daar onbetaalbaar is gaan mannen daar gemiddeld maar 2x,per week naar de wc...
niet weten dat 1 liter vodka daar 22 euro kost en in nederland maar een euro of 13quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet weten dat sterke drank bij de staatswinkel in Zweden net zo duur is als hier.
Was jij niet te jong om drank te kopen daar?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet weten dat 1 liter vodka daar 22 euro kost en in nederland maar een euro of 13
dat ik te jong ben betekent niet dat ik geen ouders heb die het gewoon voor me halenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Was jij niet te jong om drank te kopen daar?
Ik kom meerderen keren een paar week per jaar in Zweden en Sterke drank zoals Rum en Whiskey is daar net zo duur als hier. Waar Nederland hoog tarief heeft op sterke drank heeft Zweden hoog tarief op alle drank, alleen laag alcoholische dranken zoals bier en wijn zijn er veel duurder dan hier. (25 Euro voor een tree bier.)
qftquote:Op zondag 26 februari 2012 10:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een urinoir naast het normale toilet zou ideaal zijn.
Het pist sowieso veel ontspannender in een urinoir.
Daar heb je toch de wasbak of het aanrecht voor?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een urinoir naast het normale toilet zou ideaal zijn.
Het pist sowieso veel ontspannender in een urinoir.
Je zou eens mee moeten gaan naar de staatswinkel krijg je een beter idee van de gemiddelde prijzen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ik te jong ben betekent niet dat ik geen ouders heb die het gewoon voor me halen
Frans balkon.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar heb je toch de wasbak of het aanrecht voor?
Whisky en vodka zijn geen aanslagen op wc bezoeken.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet weten dat sterke drank bij de staatswinkel in Zweden net zo duur is als hier.
Hoewel de Euro wel steeds aardig gezakt is.. ….quote:Op zondag 26 februari 2012 10:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zou eens mee moeten gaan naar de staatswinkel krijg je een beter idee van de gemiddelde prijzen.
Zij staand?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:57 schreef Sanddr het volgende:
Geëmancipeerde vrouwen.Ga gewoon staand pissen, vrouwmens.
Dat doen echte dames niet hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, wedden dat ze dan ook niet recht kan pissen? Zo makkelijk is het niet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, wedden dat ze dan ook niet recht kan pissen? Zo makkelijk is het niet.
Dit inderdaad, en die laatste straal heeft ook altijd zijn eigen wil.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
Het kan inderdaad een groot probleem zijn, je weet namelijk pas waar die straal heen gaat nadat je begint te plassen en dán kun je pas corrigeren.
Gewoon goed je huidje naar achter trekken dan heb je geen gesplitste straalquote:Op zondag 26 februari 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
Het kan inderdaad een groot probleem zijn, je weet namelijk pas waar die straal heen gaat nadat je begint te plassen en dán kun je pas corrigeren.
Zullen ze ook niet doen als je het zelf even opruimt.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook niet zeuren over mannen die naast de pot zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |