Dan is het goed, ik heb een aangeboren angst voor feministen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef classpc het volgende:
Niet zo serieus nemen, ik maak ook weleens een grapje.
HIV en Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kreeg aids van zittend plassen.
Kanker is nog te genezne.
Jaloers op kanker krijgen van staand plassen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, hier, mag jij ook:
[ afbeelding ]
van hiv krijg je aids derhalve is hiv aids.quote:
Ja zeg het dan goedquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
van hiv krijg je aids derhalve is hiv aids.
knaker is te genezen gewoon straling.
Ik hoop dat je aan het trollen bent met je staande kanker verhaalquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaloers op kanker krijgen van staand plassen?
Neuh.
Vaak je ballen legen, dat verkleint de kans op prostaatkankaht weer. Win win. Win.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Van zittend pissen als man krijg je aambeien. EN van staand prostaatkanker.
Wat een wereld
Challange acceptedquote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak je ballen legen, dat verkleint de kans op prostaatkankaht weer. Win win. Win.
Als je het zo schrijft heb ik de neiging het met een Frans accent uit te spreken.quote:
sjalleunge ahkseptund?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo schrijft heb ik de neiging het met een Frans accent uit te spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |