Hee Smoofquote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Ben een tijd niet in een live topic geweest op FOK.
Ik heb blijkbaar weer een leven.
Smoofquote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Ben een tijd niet in een live topic geweest op FOK.
Ik heb blijkbaar weer een leven.
Kutsmoof.. sinds jij niet meer in de livetopics komt wint Ajax ... dus blijf lekker weg aub.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom denken jullie Smoofie Smoof te mogen noemen? Beetje respect voor de doden a.u.b.
Kutkonijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom denken jullie Smoofie Smoof te mogen noemen? Beetje respect voor de doden a.u.b.
Anderlecht is heel sterk bezig, dat weet ik wel. Maat van me is grote supporter van de club.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb zin om op een wedstrijd te wedden maar zit te twijfelen welke. Lierse - Anderlecht kan ook nog, maar die Belgische competitie ken ik niet.
Atletico Barca is ook lastig.
Is blauw blauw al aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn dat ineens voor homo's bij wegmisbruikers?Die agenten.
Haha, not.quote:
kut agenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn dat ineens voor homo's bij wegmisbruikers?Die agenten.
Ik snap nooit dat er mensen zijn die dit soort muziek maken en/of zingen en dat dan oprecht goed vinden. Dan heb je echt een blok voor je kop.quote:
[LIVE] Nationaal Songfestival #2quote:Op zondag 26 februari 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Songfestival.Mijn god...10 seconden en m'n pik kruipt al in m'n onderbuik.
Nou ja het heet het nationaal songfestival.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de Nederlandse versie of de ekte?
[..]
Ze staat er wel iets wat ongemakkelijk bij.
Hoeveel was de boete?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kut agenten.
werd gister aangehouden omdat ik belde in de auto + m'n remlicht kapot was..
Rustig maar, we can overcome.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Songfestival.Mijn god...10 seconden en m'n pik kruipt al in m'n onderbuik.
Nu is het beste om te kijken, kans dat Nederland wint is 100%.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[LIVE] Nationaal Songfestival #2
Er zijn serieus veel mensen die het kijken
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu is het beste om te kijken, kans dat Nederland wint is 100%.
Hahaha dat is wel lekker.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen boete, waarschuwing..![]()
Agenten
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu is het beste om te kijken, kans dat Nederland wint is 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |