quote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Voorbereiden op Undercover in Nederland
Ik sla dat ff over als je 't niet erg vindt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
Nationaal Songfestival kijken, stelletjes relnichten.
Religieuze reden?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik sla dat ff over als je 't niet erg vindt.
Waargebeurd verhaal: Vroeger verdienden vissers heel erg veel geld en ze hadden weinig tijd om het op te maken. In het vissersdorp bij ons in de buurt had je een cultfiguur dat visser was.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waargebeurd verhaal: Vroeger verdienden vissers heel erg veel geld en ze hadden weinig tijd om het op te maken. In het vissersdorp bij ons in de buurt had je een cultfiguur dat visser was.
Op een dag stond de beste man in de slagerij te wachten tot hij geholpen werd. Op een bepaald moment klingelde de bel en iemand stapte de slagerij binnen en begon direct met bestellen, terwijl de man in kwestie nog aan het wachten was. Cultfiguur in casu was daar niet van gediend, duwde de vrouw opzij en bestelde de gehele toonbank aan vlees. Het grapje kostte meer dan duizend gulden, maar de man had zijn punt gemaakt en om geld gaf hij toch niks. Dat had hij genoeg. Het vlees ging naar het lokale bejaardentehuis.
1,99 kan nooit goed zijn. Tenzij het per glas is of je het voor een vriendenprijsje in een wijnland gehaald hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Kapitein wat is er nou mis met mijn wijn?
Dat rijmt.
Jouw wijn, smaakt als Azijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Kapitein wat is er nou mis met mijn wijn?
Dat rijmt.
quote:Dat rijmt.
Bijna al mijn vriendinnen drinken die wijn. Ben heel kieskeurig hoor als het om wijn gaat, maar deze is echt goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1,99 kan nooit goed zijn. Tenzij het per glas is of je het voor een vriendenprijsje in een wijnland gehaald hebt.
De man in kwestie presteerde het ook een keer om na afloop van het jaarlijkse dorpsfeest in een bezopen bui in zijn eentje twee taxi's te bestellen:quote:
Nee, dan is het goed. Ik ben om religieuze redenen geen homo, waardoor ik dus niet het Songfestival bekijk. Maar ben jou is het dus puur om de smaak dat jij niet op vrouwen valt.quote:
Is allemaal net gebeurt .. websites zijn nog niet up-to-date.. misschien dat je even op twitter moet kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas, nummer 0 is niet in gebruik ook nummer 1 en 10 niet.
Gewoon met dozen tegelijkertijd bestellen. Voor de rest heb ik niks met wijn dus spendeer ik die 8 euro liever aan een kratje.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Een goede wijn gaat niet voor minder dan 7/8 euro over de toonbank.
Mensen die roepen dat 1,99 wijn 'goed' is praten poep en mogen niet meer meedoen.
En als je nou die wijn van 1,99 afrekent met een 10 euro biljet en ze het wisselgeld laat houden?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Een goede wijn gaat niet voor minder dan 7/8 euro over de toonbank.
Mensen die roepen dat 1,99 wijn 'goed' is praten poep en mogen niet meer meedoen.
Waar komt het weg dan? Die pakken uit de lidl?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna al mijn vriendinnen drinken die wijn. Ben heel kieskeurig hoor als het om wijn gaat, maar deze is echt goed.
Eeeeeeeeeeeeeeuh zoiets.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Ik ben om religieuze redenen geen homo, waardoor ik dus niet het Songfestival bekijk. Maar ben jou is het dus puur om de smaak dat jij niet op vrouwen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |