Hij doet het weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
Vergeet Napoli - Inter ook niet. AZ - sc Heerenveen kan ook zeer interessant worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:05 schreef Zilverloo het volgende:
PSV - Feyenoord
Arsenal - Tottenham
Bayern München - Schalke 04
Atletico Madrid - Barcelona
Als Real Madrid fan ga ik ook Rayo - Real kijken.
Zitten sowieso veel pittige keuzes bij vandaag, Alhoewel zie ik Schalke zomaar winnen. Ik zou eerder voor gelijkspel gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
Hmmmmm Bayern München - Schalke 04?
Dan toch Bayern. Alhoewel Robben uit vorm is en Huntelaar en Raul zeer sterk spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten sowieso veel pittige keuzes bij vandaag, Alhoewel zie ik Schalke zomaar winnen. Ik zou eerder voor gelijkspel gaan..
Maar jij mag het zeggen.
Als je met zo'n instelling er heen gaat. Dan verdien je te verliezen. Het liefst met een fikse Nederlaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan toch Bayern. Alhoewel Robben uit vorm is en Huntelaar en Raul zeer sterk spelen.
Maar als zelfs Huub denkt dat Bayern gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |