Hij doet het weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
Vergeet Napoli - Inter ook niet. AZ - sc Heerenveen kan ook zeer interessant worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:05 schreef Zilverloo het volgende:
PSV - Feyenoord
Arsenal - Tottenham
Bayern München - Schalke 04
Atletico Madrid - Barcelona
Als Real Madrid fan ga ik ook Rayo - Real kijken.
Zitten sowieso veel pittige keuzes bij vandaag, Alhoewel zie ik Schalke zomaar winnen. Ik zou eerder voor gelijkspel gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
Hmmmmm Bayern München - Schalke 04?
Dan toch Bayern. Alhoewel Robben uit vorm is en Huntelaar en Raul zeer sterk spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten sowieso veel pittige keuzes bij vandaag, Alhoewel zie ik Schalke zomaar winnen. Ik zou eerder voor gelijkspel gaan..
Maar jij mag het zeggen.
Als je met zo'n instelling er heen gaat. Dan verdien je te verliezen. Het liefst met een fikse Nederlaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan toch Bayern. Alhoewel Robben uit vorm is en Huntelaar en Raul zeer sterk spelen.
Maar als zelfs Huub denkt dat Bayern gaat winnen
hoezo?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
Kut man ben dom geweest, had beter op Heerenveen kunnen wedden
Kijk die noteringen man.... 4,80 als Heerenveen wint. En zoveel ontlopen ze elkaar niet.quote:
Ik zei het toch. Kies voor Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk die noteringen man.... 4,80 als Heerenveen wint. En zoveel ontlopen ze elkaar niet.
Ach jonge toch. Kan je niks aan doen, sommigen zijn gewoon niet zo slim.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
Kut man ben dom geweest, had beter op Heerenveen kunnen wedden
Gisteren was er echt niks inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:00 schreef Muto het volgende:
Gisteren was een kutvoetbaldag. Maar vandaag is het des te mooier.
Dieptepunt was Chelsea - Bolton. Met name de eerste helftquote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gisteren was er echt niks inderdaad.
Ze moeten ff 2-2 makenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijk voetbalmiddagje.. kan niet meer fout gaan.
WTFquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Geniaal begin van supersunday
PSV - FEY
1-0
2-0
2-1
2-2
ARS - TOT
0-1
0-2
1-2
2-2
3-2
4-2
5-2
Nicequote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef Karzai het volgende:
rvp doet mee, 1 goal gemaakt
vd vaart kwam er de 2e helft in
Geweldig jaquote:
Ik pak zo wat sterkers. Iets te veel en te hard geschreeuwd in het stadion..quote:
Irish coffeequote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik pak zo wat sterkers. Iets te veel en te hard geschreeuwd in het stadion..
Jammer dat je ze in het stadion niet hoordequote:
Toen waren de katten van huis.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat je ze in het stadion niet hoorde
Geen zin om te lopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan euh... eet je wat?
[..]
Hoi Muto
Vanuit het Feyenoord vak,hoor je de mensen op Oost ook amper. Er wordt volgens mij wel veel gezongen daar, maar toegegeven lang niet zo fanatiek als veel andere clubs.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat je ze in het stadion niet hoorde
Kroket.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Kroket of kaassouflé? Of een andere goede optie?
Kan er ook aan liggen waar die mic in het stadion toevallig hangt op dat moment. Op tv hoorde je die gasten van psv in ieder geval nauwelijks.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanuit het Feyenoord vak,hoor je de mensen op Oost ook amper. Er wordt volgens mij wel veel gezongen daar, maar toegegeven lang niet zo fanatiek als veel andere clubs.
Je bent toch niet gehandicapt of wel?quote:
2 kaassoufflés en 2 frikadellen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
ik zit op West en daar hoor ik ze ook bijna niet...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen waar die mic in het stadion toevallig hangt op dat moment. Op tv hoorde je die gasten van psv in ieder geval nauwelijks.
een kaaskroketquote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ach je hebt in ieder geval een prettige middag gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik zit op West en daar hoor ik ze ook bijna niet...
Dat is wel een faal he Bosje...quote:
Luie hond.quote:
FrikaNNNdel!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Niet als je meer van bier, witte wijn en coffee creamers bent..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is wel een faal he Bosje...
[..]
Nee, alleen uiterst besluiteloos.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch niet gehandicapt of wel?
Wijnquote:Op zondag 26 februari 2012 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als je meer van bier, witte wijn en coffee creamers bent..
Tja, we maken het echt onnodig spannend, maar dat is het PSV van dit seizoen...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval een prettige middag gehadAl was die slotfase nog paniekerig.
Wat ben jij toch ook een goedkoop wijf.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WijnIk heb zoveel geluk. Mijn lievelingswijn kost 1.99 per fles
Als zulke keuzes al problemen opleveren voor je. Ben je echt rijp voor een plekje naast De Kromme.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen uiterst besluiteloos.
Kan hij nog goals maken ja?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie hebben een knappe, beslissende goal van Kuyt gemist
Zekerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een goedkoop wijf.
Ga jij zijn salaris betalen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Stokstaart het volgende:
Kuyt komt volgend jaar naar Feyenoord
Echt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WijnIk heb zoveel geluk. Mijn lievelingswijn kost 1.99 per fles
Je hebt gelijk. Ik koop gewoon alles, dan zit ik nooit fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als zulke keuzes al problemen opleveren voor je. Ben je echt rijp voor een plekje naast De Kromme.
Hij was niet beslissend. strafschoppen nuquote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie hebben een knappe, beslissende goal van Kuyt gemist
Ze zien je aankomen daarquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik koop gewoon alles, dan zit ik nooit fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |