Hij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi Calimero
Huh, stond toch al vast?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooooooo, vakantie min of meer afgesproken
Vissen in Fr toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat we zouden gaan wel, nu weten we ook waarheen
True. En waar ga je nu heen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Maar er zijn duizenden plekken in Frankrijk
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.fishermanholidays.com/nl/la-carriere
Daarheen
Alleen vissenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?
quote:
Omg > <quote:
Indd. De regels in Frankrijk zijn wel zo streng dat je de vis nauwelijks KAN kwetsenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Beter zo dan met pijl en boog vissen.
quote:
Ik haat dierenbeulen. Vissen na marteling (haak in de bek) terug het water ingooien maakt het niet diervriendelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand is een beetje boos op me geloof ik
Hey lekkerdingquote:
Selma!quote:
Hee Sjef!quote:
Ja, klopt. Maar dat is ondertussen van jouw kant wel een beetje afgezaagd he?quote:
Wil je dat graag? Dat iemand een vinger in je stopt? Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vinger dr in en gaan met die banaan
Nee dankjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Dat iemand een vinger in je stopt? Kan geregeld worden
Aced it!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma!Wanneer gaan we eens samen een jointje doen?
[..]
Hee Sjef!
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ondertussen van jouw kant wel een beetje afgezaagd he?![]()
MarkoAlmelo prefereert de hele vuistquote:
Oh, die wil jij 'm wel geven dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MarkoAlmelo prefereert de hele vuist
Zeg jij het maar. Gezellig saampjes blowenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma!Wanneer gaan we eens samen een jointje doen?
np. Met de voet mag ook als markooooo dat wilquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, die wil jij 'm wel geven dan?
Vind ik nou ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg jij het maar. Gezellig saampjes blowenGoed plan!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
np. Met de voet mag ook als markooooo dat wil
zou zomaar eens kunnen. Rij regelmatig langs je huisquote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb jou donderdag twee keer gezien op je brommertje
Je keek me recht in de ogen..twee keer.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zou zomaar eens kunnen. Rij regelmatig langs je huis
Haha sorry dan heb ik je totaal niet opgemerkt..anders had ik wel wat gezegd hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je keek me recht in de ogen..twee keer.Waarschijnlijk herkende je me niet ( 16 kilo aangekomen
en mn haar bruin geverfd) of je deed net alsof .
Maar voor ik wat kon zeggen was je al voorbij gesjeesd.
Nooit kom ik je tegen en die dag 2 keer. De toeval..
Dat klinkt best geinigquote:Op zondag 26 februari 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volume voluit:
Doen we nog een ToFmeet?
Pics van je grotere tietenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je keek me recht in de ogen..twee keer.Waarschijnlijk herkende je me niet ( 16 kilo aangekomen
en mn haar bruin geverfd) of je deed net alsof .
Maar voor ik wat kon zeggen was je al voorbij gesjeesd.
Nooit kom ik je tegen en die dag 2 keer. De toeval..
Dan was het vrijdag denk ik. Ben een beetje in de war nu.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha sorry dan heb ik je totaal niet opgemerkt..anders had ik wel wat gezegd hoormaar was dat niet vrijdag? Toen ben ik 2 keer naar de stad geweest.
Deze is ook mooi :quote:
Cup Dquote:
Lekker he?quote:
Nope, dan was ik wel naar een plastisch chirurg gegaan.quote:
Ah ok. Ik ga slapen.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker he?
[..]
Nope, dan was ik wel naar een plastisch chirurg gegaan.
Heel lekkerquote:
Meur zequote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een mental image van Selma met cup D en een grotere kont.
Rawr
quote:
klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volume voluit:
Doen we nog een ToFmeet?
Waarom waardeer ik dit?quote:Op zondag 26 februari 2012 04:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Luisteren jonguh. Goeie track!
Flying high to the sky
Heb nog geen basquote:Op zondag 26 februari 2012 04:46 schreef Under_Score het volgende:
dacht even dat het om de house klasieker ging. viel tegen.
al een beetje bas gedaan trouwens?
Nee nog nietquote:Op zondag 26 februari 2012 10:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hey![]()
Je bent hier toch wel eens eerder geweest ofniet?
Hoi en welkom!quote:
Hier ook +1.quote:
ja hoorquote:
wanneer waar en met wie?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoorzomervakantie zo goed als uitgezocht, vanmorgen huis ff schoongemaakt en nu lekker rustig op de bank met een voetbal-stream
jij ok GTP?
Lekker hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zomervakantie? ergens begin augustus, in Griekenland, met de vriendin
Heb nog geen Griekenland ervaring dus ik kan je niet iets aanraden.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
nu nog ff kijken of het Rhodos of Samos gaat worden
Ja hier ook alles goed. Nu mooi op de bank FCT kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoorzomervakantie zo goed als uitgezocht, vanmorgen huis ff schoongemaakt en nu lekker rustig op de bank met een voetbal-stream
jij ok GTP?
Ik lag zo lekkerquote:
Goede aanval was 't hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een verdedigen van Feyenoord
maar goed, FCT ook 1-0 voor
Jepquote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
(z)aad de mos analst bij PSV - Feyenoord
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jepdaarom ff telefoon gepakt om trolls te bekijken in het PSV topic
Kiek em hangen danquote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
Zit je lekker onderuit en brak twente te kijken... gaan ze nog foto maken ook. en nog op fb zetten ook!
Dikke relax stand.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
Zit je lekker onderuit en brak twente te kijken... gaan ze nog foto maken ook. en nog op fb zetten ook!
x3quote:
dat ook, maar wel de 3 punten in de tas. gelukkig FCT ook, nu maar zien wat AZ en Heerenveen doen...quote:
dat moment moet ik vanavond maar terug zienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fernandes 10 wedstrijden schorsen
Thanks. PSV overall wel (wat) beter hoor. Fernandes had alleen niet op het veld mogen staan en scoort 2 keerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Jammer dat psv wint. David gefeliciteerd
Mja, ik wil het ook wel eens wetenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moment moet ik vanavond maar terug zien
nog wel, doelsaldo +32 en dat van FCT is +36quote:
PSV 3 punten los = einde Twentequote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende week winst voor PSV = einde Twente, volgende week winst Twente = ongelooflijke spanning bovenin.
ooja, Twente heeft een minder gespeeld. Niet meer aan gedachtquote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV 3 punten los = einde Twente
Twente 3 punten los (uitgaande van 3 punten tegen Graafschap) = geen einde PSV, maar ongelooflijke spanning bovenin??
what the fuck David?
ik bedoel maarquote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ooja, Twente heeft een minder gespeeld. Niet meer aan gedacht
Nou nee, mijn hele theorie verandert nuquote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel maardus winst van FCT volgende week = einde PSV?
je hebt dus niet echt heel veel vertrouwen in PSV?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou nee, mijn hele theorie verandert nu
winst PSV = meer kans kampioenschap PSV
winst Twente = geen kampioenschap meer voor PSV.
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt dus niet echt heel veel vertrouwen in PSV?
Daar is de zondag voor jongen. Groot gelijk heb jequote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zegels!
[..]
Was ook best wel brak!
Tnx mate!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar is de zondag voor jongen. Groot gelijk heb je
Ja daar heb je het al.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tnx mate!
gister maar het nodige bier gehad en zeker 8shotjes goldstrike
Volgende week is belangrijk!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
nogmaals een herhaling gezien en het lijkt inderdad wel op een kopstoot...
en volgens de spelers van PSV was dit de kampioenswedstrijd; nou als je ze zag verdedigen, is die schaal nog lang niet binnen
Dat is ie bij Twente ook nog lang niet zoals ze vandaag speelden..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
nogmaals een herhaling gezien en het lijkt inderdad wel op een kopstoot...
en volgens de spelers van PSV was dit de kampioenswedstrijd; nou als je ze zag verdedigen, is die schaal nog lang niet binnen
Hello cutiepiequote:
Brak, de hele dag alquote:Op zondag 26 februari 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Behoorlijk moe. How are you?
Zoeperdquote:
nat denk ikquote:
Gast, wat is er lekker aan nat?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat was er lekker aan?
Waar ben je gister nu naartoe geweest?
Had een vriend een sms gestuurd, had m al jaren niet meer gezien en we bleken bij elkaar in de buurt te wonen, dat ik naar de Rocks zou gaan, of ie ook kwam. Hij kwam even biertje doen, maar moest nog werken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat was er lekker aan?
Waar ben je gister nu naartoe geweest?
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, wat is er lekker aan nat?
Bende gij homo ofwa
Dat weet je toch schatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, wat is er lekker aan nat?
Bende gij homo ofwa
Ok, klinkt als vermoeiende nachtquote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had een vriend een sms gestuurd, had m al jaren niet meer gezien en we bleken bij elkaar in de buurt te wonen, dat ik naar de Rocks zou gaan, of ie ook kwam. Hij kwam even biertje doen, maar moest nog werken.
Ben in de Rocks blijven hangen, kwam leuke mensen tegen. 3 uur buiten zitten drinken en ouwehoeren.![]()
Daarna naar Fellini's, daar was die vriend aan t werk. Toen ie om 4 uur klaar was, terug naar de Rocks, en om 6 uur richting huis. Thuis nog wat gedronken met z'n tweeen. Heerlijk op bed gelegen.![]()
Om n uur of half 9 ben ik maar s gaan slapen.
Goede zaak dusquote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Lonaa het volgende:
Copy that.
En vrijdagnacht was al niet veel beter. T was wel ietsje minder laat. uurtje of 6. En toen kon ik zaterdag uitslapen. Dat was er vanochtend niet bij.
Heb me iig wel vermaakt. Ben nooit heel bang om in m'n eentje ergens heen te gaan.
Vakantie geplandquote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jups!
Jullie nog wat leuks gedaan gister?
Dat is Remcoquote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naar Griekenland toch? Las ik? Denk ik?
Vannacht vond ik t heel leuk, vanmiddag toen ik wakker was wat minder. Daarna Twente gekeken met vriendjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jups!
Jullie nog wat leuks gedaan gister?
Weltrustenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Off to bed. Morgen om half 6 in de trein zitten
Ah, kijk. Ook gezellig!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Remco
Ik ga naar Frankrijk met 2 vrienden
Zekersquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naar Griekenland toch? Las ik? Denk ik?
yup, ik ga naar Griekenland op vakanitiequote:
Komt niet door mij, lijkt mij wel interessant.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Alleen dat je alleen gaat vissen en Normandie niet gaat bekijken snap ik niet.
Ik wist wel dat ik het gisteren (of vanochtend) met m'n dronken kop ergens gelezen had.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
yup, ik ga naar Griekenland op vakanitieplannen zijn er, boeken gebeurd z.s.m.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch lijkt het me humor om een keer in zo'n bunker bij Normandië te kruipen en Duitse bevelen te blaffen
Ah. Sziget wouden wij ook heen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komt niet door mij, lijkt mij wel interessant.
Maar één van de gasten gaat een dag na de vakantie naar Sziget (oid) en de ander moet werken tot 1 dag voor de vakantie
*Mental image van Hen die in een SS-pakje bevelen staat te schreeuwen*quote:
Mjaquote:
*Fapfapfap*quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Mental image van Hen die in een SS-pakje bevelen staat te schreeuwen*
We nemen gewoon Grolsch meequote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Redbaron het volgende:
Normandie is zekers mooi. Jammer dat ik nooit tijd had om dingen te bezoeken als ik daar was.
En lekker wijn drinken want frankrijk
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik het gisteren (of vanochtend) met m'n dronken kop ergens gelezen had.
Leuk!
Ik weet nog niet wat ik van de zomer ga doen...
9 uur thuis. 2 uur 's middags geplaatst. Vooruit, voor jou is het dan nog ochtend.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij ok GTP?
Het mooiste is nog dat je 's middags naar de beheerder kunt van dat meer en vers brood kunt bestellen voor de dag ernaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook lekker.
Stokbrood, croissantjes
Bohquote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je 's middags naar de beheerder kunt van dat meer en vers brood kunt bestellen voor de dag ernaKrijg je het 's morgens om 09:00 bij de tent bezorgd
Wel ideaal opzich, want het kan daar fucking warm worden. Als je dan brood koopt in de winkel, is het de dag erna geschikt als baksteenquote:
alleen maar vers brood?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je 's middags naar de beheerder kunt van dat meer en vers brood kunt bestellen voor de dag ernaKrijg je het 's morgens om 09:00 bij de tent bezorgd
fixedquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel ideaal opzich, want het kan daar fucking warm worden. Als je dan brood koopt in de winkel, is het de dag erna geschikt als moordwapen
Gelukkig is mijn tent groot genoeg voor 2quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
alleen maar vers brood?
of ook z'n boerendochter die zo geyl is
Hitsige rondborstige boerendochtersquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
alleen maar vers brood?
of ook z'n boerendochter die zo geyl is
Nice!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn tent groot genoeg voor 2
Nee, schijnt dat je ook melk en dergelijke kunt bestellen. Is wel wat duurder dan in de winkel, maar je hebt het wel kakelvers
Justinquote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Mental image van Hen die in een SS-pakje bevelen staat te schreeuwen*
Als je horizontaal gaat, maakt die taalbarričre ook niet meer uitquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hitsige rondborstige boerendochters![]()
Ik ben eens met Rene mee geweest naar hun vaste camping in Zuschen (ofzo) en dan deed je een aantal (nu gaat Henrike nat worden) Deutsche Mark in een emmer en dan had je 's ochtends verse kaiserbrodchen vers van de bakker.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
daaarom, gekreun van genot is in elke taal hetzelfdequote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je horizontaal gaat, maakt die taalbarričre ook niet meer uit
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daaarom, gekreun van genot is in elke taal hetzelfde
Juistem.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
9 uur thuis. 2 uur 's middags geplaatst. Vooruit, voor jou is het dan nog ochtend.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Redbaron het volgende:
Heuj om 5:00 de wekker en nog totaal geen behoefte aan slaap
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Redbaron het volgende:
Heuj om 6.30 de wekker en klein beetje behoefte aan slaap
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg je een zakelijk e-mailtje met afkortingen als nl (namelijk) en vol spelfouten![]()
Hoelaat ben je vrij man?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben ik al lang aan het werk man
Nou, ik moet tot 16.30. En dan nog ff file rijden wrsch. Rond 17.15 thuis.quote:
dankjewelquote:
mijne om 5quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, mijn wekker gaat morgen om 07.15
5 uur is ook niet bepaald uitslapen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Redbaron het volgende:
ik ben de enige die midden in de nacht op moet staan lees ik al weer
wat deze man zegt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 uur is ook niet bepaald uitslapen.
in vergelijking met voor 4en opstaan welquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 uur is ook niet bepaald uitslapen.
Tja, iemand moet t doen hequote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Redbaron het volgende:
ik ben de enige die midden in de nacht op moet staan lees ik al weer
Vandaag was het iig half 3 jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wordt wakker wanneer ik vrij ben
;iquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vandaag was het iig half 3 ja
Goed voorbeeld doet volgen.quote:
Jepquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdomme, wat is die Ton van 't Hek toch een ongelooflijke chagerijnige azijnzeiker![]()
Ik ga het toch proberen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehh, niet kunnen slapen zuigt.
En Twente bovenaanquote:Op maandag 27 februari 2012 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles had gewoon 7e kunnen staan
Hmm ja rottig.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet slapen
Verveel me dood
Lucky fuck. Mijn wekker gaat over 2 uur en 20 minutenquote:Op maandag 27 februari 2012 02:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm ja rottig.
Ik heb vanavond gewerkt, zo maar eens slapen
quote:Op maandag 27 februari 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lucky fuck. Mijn wekker gaat over 2 uur en 20 minuten
quote:
Nope, heerlijk avondje gezocht naar een aantal dingetjesquote:Op maandag 27 februari 2012 04:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David \m/
Niet geslapen nee? Ik nu foetsie, tot komend weekend.
Adios amigos
Hier ook.quote:
Je spamt nog steedsquote:Marko @markoalmelo
want to start your own business in 2012? look at this - http://tinyurl.com/73ce7vz
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey Markooo mooie ICT nerd.
Niet klikken op onderstaande link
[..]
Je spamt nog steeds
Helpdeskfunctie?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had vorige week gesolliciteerd op een vacature in Deventer, net gebeld, mag vanmiddag op gesprek komen
Jep. ook al is het niet helemaal wat ik ambieer. maar ik moet toch ergens beginnenquote:
Dan ken ik die wel. Heel vaak langs zien komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep. ook al is het niet helemaal wat ik ambieer. maar ik moet toch ergens beginnen
Da's mooi snelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had vorige week gesolliciteerd op een vacature in Deventer, net gebeld, mag vanmiddag op gesprek komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |