Hij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi Calimero
Huh, stond toch al vast?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooooooo, vakantie min of meer afgesproken
Vissen in Fr toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat we zouden gaan wel, nu weten we ook waarheen
True. En waar ga je nu heen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Maar er zijn duizenden plekken in Frankrijk
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.fishermanholidays.com/nl/la-carriere
Daarheen
Alleen vissenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vet. Ga je alleen vissen of ook Normandy bekijken?
quote:
Omg > <quote:
Indd. De regels in Frankrijk zijn wel zo streng dat je de vis nauwelijks KAN kwetsenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Beter zo dan met pijl en boog vissen.
quote:
Ik haat dierenbeulen. Vissen na marteling (haak in de bek) terug het water ingooien maakt het niet diervriendelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand is een beetje boos op me geloof ik
Hey lekkerdingquote:
Selma!quote:
Hee Sjef!quote:
Ja, klopt. Maar dat is ondertussen van jouw kant wel een beetje afgezaagd he?quote:
Wil je dat graag? Dat iemand een vinger in je stopt? Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vinger dr in en gaan met die banaan
Nee dankjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Dat iemand een vinger in je stopt? Kan geregeld worden
Aced it!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma!Wanneer gaan we eens samen een jointje doen?
[..]
Hee Sjef!
[..]
Ja, klopt. Maar dat is ondertussen van jouw kant wel een beetje afgezaagd he?![]()
MarkoAlmelo prefereert de hele vuistquote:
Oh, die wil jij 'm wel geven dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MarkoAlmelo prefereert de hele vuist
Zeg jij het maar. Gezellig saampjes blowenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma!Wanneer gaan we eens samen een jointje doen?
np. Met de voet mag ook als markooooo dat wilquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, die wil jij 'm wel geven dan?
Vind ik nou ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg jij het maar. Gezellig saampjes blowenGoed plan!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
np. Met de voet mag ook als markooooo dat wil
zou zomaar eens kunnen. Rij regelmatig langs je huisquote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb jou donderdag twee keer gezien op je brommertje
Je keek me recht in de ogen..twee keer.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zou zomaar eens kunnen. Rij regelmatig langs je huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |