Ik zal op je stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Arriviste het volgende:
Ik wil ook wel een reis naar zuid afrika... wie helpt mij?
Mijn partner heeft al jaren account, waarschijnlijk om mensen als jou te doen oprotten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:00 schreef JeMoeder het volgende:
Oprotten, je bent geen fokker. Even snel een account maken valt niet onder fokkers helpen fokkers.
is ook ni voor mezelf maar voor men partner en zijn moeder...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
In ieder geval heb je niet het doel van FHF begrepen. Sterker nog, waarschijnlijk heb je je daar niet eens even in verdiept..
FHF is juist aan anderen denken, en niet alleen aan jezelf.
Zo kom je er wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef amber1202 het volgende:
[..]
Mijn partner heeft al jaren account, waarschijnlijk om mensen als jou te doen oprotten!
Ja, vast..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef amber1202 het volgende:
[..]
is ook ni voor mezelf maar voor men partner en zijn moeder...
Mensen dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef amber1202 het volgende:
Wil hier niemand voor het hoofd stoten, probeer enkel een doel te bereiken... gelukkig zijn er nog mensen dat anderen helpenjullie geven de wereld meer kleur..
Doe eens even normaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef MASD het volgende:
Als je een courgette in je kut steekt en de foto's hier post, okay, dan wel.
Goh, stoere jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mensen dat?
Even serieus.
En nummer 25 en 26 zijn geholpen hierbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |