light bierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En zuivere speeltijd, een shotclock, optredens in de rust, mascottes, cheerleaders, BBQ buiten het stadion
En oneindig veel wissels. Gewoon op de ijshockeymanier...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En zuivere speeltijd, een shotclock, optredens in de rust, mascottes, cheerleaders, BBQ buiten het stadion
Een pleonasme...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Smerige speler die kutfransoos Mexes
In de jeugd bij Mönchengladbach ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:57 schreef mrstylo het volgende:
Bij AC Milan mogen ze blijkbaar zelf nummer kiezen.
Dat is wel baasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de jeugd bij Mönchengladbach ook![]()
Mijn neef speelt met nummer 0
Ja idd.... Wat een onzin lol?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Juve in de laatste minuut een penal krijgt als het 1-0 blijft.
Precies, maar die Conte snapt er niets van.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Juve mist een speler als Elia vandaag.
Mag je met 0 spelen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de jeugd bij Mönchengladbach ook![]()
Mijn neef speelt met nummer 0
Ik snap nu wel de interesse in Manolev.quote:
Blijkbaar welquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nu wel de interesse in Manolev.
Nee precies, geen van beide ploegen speelt goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
AC Milan eigenlijk ook wel beetje pauper. Er komt nauwelijks een bal echt goed voor.
Maar Juve moet, en het is ontzettend zwak.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee precies, geen van beide ploegen speelt goed.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Zelfs VVV-Heracles spelen beter voetbal
Telepathiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
Zwolle geeft nog beter voor,...
De omschakeling van ACM is enige wat nog wat dreigend is...
Juve moet? Nee hoor tis Ac dat deze wedstrijd moet gaan winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:05 schreef Stringer het volgende:
[..]
Maar Juve moet, en het is ontzettend zwak.
Kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve moet? Nee hoor tis Ac dat deze wedstrijd moet gaan winnen.
Juve wedstrijd minder en daarmee 1e, tis Ac dat moet inhalen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
op de bankquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef -Willempie- het volgende:
is Inzaghi er eigenlijk nog bij?
Doet Ac niet, beide ploegen proberen nauwelijks wat. Ac ook erg zwak.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopten dat doet AC ook, en daarom staan ze ook voor, en had het ook 2-0 moeten staan.
Nu moet Juve komen..
Bij winst Ac is het gat 4.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
AC hoeft niet meer, ze staan voor .. zolang het 1-0 blijft hoeven ze niks ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet Ac niet, beide ploegen proberen nauwelijks wat. Ac ook erg zwak.
Nee idd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Maar bij Juve speelt ook niet een speler dat een leuk trukje kan doen ofzo. Is heel saai nu.
Elia is nu in Den Haag zelfs.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee idd!
Juve wil wel maar kan gewoon niet met die mensen voorin!!
Walgelijke *** trainer die Conte. Spelers als Krasic en Elia die als enige actie kunnen zet ie zelfs op de tribune.....
Vidal en Pirlo zijn nog wel aardig...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee idd!
Juve wil wel maar kan gewoon niet met die mensen voorin!!
Walgelijke *** trainer die Conte. Spelers als Krasic en Elia die als enige actie kunnen zet ie zelfs op de tribune.....
En dan nog zeggen mensen hier op dit forum dat Conte ontzettend populair is en het goed doetquote:
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan nog zeggen mensen hier op dit forum dat Conte ontzettend populair is en het goed doet![]()
Ontslaan met die kneus!!
Nou Huistra presteert 0,0 bij Groningen laat staan bij Juve.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..
Juventus heeft een Van Gaal nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou Huistra presteert 0,0 bij Groningen laat staan bij Juve.
En wanneer begrijpt die idioot van een Conte nou eens dat als je druk wilt zetten niet een verdediger aanvallender moet spelen maar je er een sterke technische aanvaller inzet?
......
Ik denk dat jij wel gelijk hebt ja. Als je druk moet zetten moet je aanvallers erin doen. Verdedigers moeten achterin staan, dus moet je achterin drukzetten, kom je niet ver mee hihi xDquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wanneer begrijpt die idioot van een Conte nou eens dat als je druk wilt zetten niet een verdediger aanvallender moet spelen maar je er een sterke technische aanvaller inzet?
......
Die indruk krijg ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg langzaam de indruk dat iemand hier niet helemaal tevreden is met het functioneren van Conte.
Conte? neh...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..
Nee natuurlijk niet.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg langzaam de indruk dat iemand hier niet helemaal tevreden is met het functioneren van Conte.
Huistra had zijn team redelijk aan het voetballen. Dat komt wel weer terug. En ze staan op een plek waar je ze zou verwachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
......
Dat van Ac milan dan? kopbal, was die over de lijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk dat is gewoon een goal...
Doet er dan ff niet toe he, die is niet gegeven dus staat het 1-0.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat van Ac milan dan? kopbal, was die over de lijn?
Ik zag het niet zo goed
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet er dan ff niet toe he, die is niet gegeven dus staat het 1-0.
Als je dan dit krijgt zou het gewoon 1-1 zijn. Dus tja.
Troll....
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll....
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll....
maar hijs niet gegeven, dus staat het 1-0. Dus tja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll....
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |