Nee idd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Maar bij Juve speelt ook niet een speler dat een leuk trukje kan doen ofzo. Is heel saai nu.
Elia is nu in Den Haag zelfs.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee idd!
Juve wil wel maar kan gewoon niet met die mensen voorin!!
Walgelijke *** trainer die Conte. Spelers als Krasic en Elia die als enige actie kunnen zet ie zelfs op de tribune.....
Vidal en Pirlo zijn nog wel aardig...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee idd!
Juve wil wel maar kan gewoon niet met die mensen voorin!!
Walgelijke *** trainer die Conte. Spelers als Krasic en Elia die als enige actie kunnen zet ie zelfs op de tribune.....
En dan nog zeggen mensen hier op dit forum dat Conte ontzettend populair is en het goed doetquote:
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan nog zeggen mensen hier op dit forum dat Conte ontzettend populair is en het goed doet![]()
Ontslaan met die kneus!!
Nou Huistra presteert 0,0 bij Groningen laat staan bij Juve.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..
Juventus heeft een Van Gaal nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou Huistra presteert 0,0 bij Groningen laat staan bij Juve.
En wanneer begrijpt die idioot van een Conte nou eens dat als je druk wilt zetten niet een verdediger aanvallender moet spelen maar je er een sterke technische aanvaller inzet?
......
Ik denk dat jij wel gelijk hebt ja. Als je druk moet zetten moet je aanvallers erin doen. Verdedigers moeten achterin staan, dus moet je achterin drukzetten, kom je niet ver mee hihi xDquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wanneer begrijpt die idioot van een Conte nou eens dat als je druk wilt zetten niet een verdediger aanvallender moet spelen maar je er een sterke technische aanvaller inzet?
......
Die indruk krijg ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg langzaam de indruk dat iemand hier niet helemaal tevreden is met het functioneren van Conte.
Conte? neh...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huistra ook weg .. misschien omruilen? Huistra naar Juve en Conte naar Groningen ..
Nee natuurlijk niet.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg langzaam de indruk dat iemand hier niet helemaal tevreden is met het functioneren van Conte.
Huistra had zijn team redelijk aan het voetballen. Dat komt wel weer terug. En ze staan op een plek waar je ze zou verwachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |