Cruyf is een grotere Ajaciedquote:
Italie vindt ie te ver vliegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Willem
Gewoon ff met die grens langs Hans Anders.
Logisch met het B-elftal dat Conte altijd het veld in stuurt....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Juve bakt er niks van.. echt heeelemaal niks.
Ik lees nu pas dat ik het fout zei.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook ja. WvH is geen Ajacied.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Italie vindt ie te ver vliegen
Maakt mij geen fuck uit. ze kunnen er niks van, en zullen hard onderuit gaan vandaag + geen kampioen ...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Logisch met het B-elftal dat Conte altijd het veld in stuurt....
Zijn niet voor niets nog ongeslagen, winnen praktisch alle toppers dit jaar(al 2x gewonnen bv van Ac, ook in San Siro). Spelen gewoon normaal erg sterk voetbal tot aan de aanvallers.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt mij geen fuck uit. ze kunnen er niks van, en zullen hard onderuit gaan vandaag + geen kampioen ...
Ik zeg: dat maakt mij geen fuck uit. Ze spelen NU fucking slecht, en zullen hard onderuit gaan. Eerste nederlaag, in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zijn niet voor niets nog ongeslagen, winnen praktisch alle toppers dit jaar(al 2x gewonnen bv van Ac, ook in San Siro). Spelen gewoon normaal erg sterk voetbal tot aan de aanvallers.
Die spelers kunnen bijna nog in dat lozer elftal van Ajax, zo slecht.
Of gewoon scheidsrechters in een kamertje met tv's en bij een overtreding een knop indrukken zodat er een zoemer gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus. Je kan beter gewoon x wijze mannen in een kamertje stoppen die alle acties op het veld beoordelen. En 1 scheidsrechter op het veld die alle beslissingen snel communiceert...
Rugbyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus. Je kan beter gewoon x wijze mannen in een kamertje stoppen die alle acties op het veld beoordelen. En 1 scheidsrechter op het veld die alle beslissingen snel communiceert...
En zuivere speeltijd, een shotclock, optredens in de rust, mascottes, cheerleaders, BBQ buiten het stadionquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of gewoon scheidsrechters in een kamertje met tv's en bij een overtreding een knop indrukken zodat er een zoemer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |