Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Heb ik deze TT al zovaak gebruikt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
Danny?Zo'n lapo en dan geen volgende topic.
GJE je mag er ook wel een leuke TT van maken hoor, ipv dat we straks 10 van deze hebben
Ja, snap ik ook niet. Zijn al tig topics en petitions geweest, maar jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over spelers die niet meer in packs zitten: ze doen wel moeite om spelers uit packs te halen als ze naar een club gaan die niet in FUT zit. Alleen ze hebben Moreno nog steeds niet uit packs gehaald, volgens mij ging hij toch naar een andere club of nu ineens niet meer?
Ik ga nu ff niet spelen, waarom denk je dat m'n controller zovaak aan de kant lagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:48 schreef stoereboii het volgende:
10-0kom nog een match in mijn stadion
Je was wel aan het spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga nu ff niet spelen, waarom denk je dat m'n controller zovaak aan de kant lag
Heb even wat anders nu
Wat jij wil, maar nu even nietquote:
quote:
mmootjequote:
Ik dacht dat jullie 'm zo graag wilden zien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Excuses! Zie dat m'n linkje inderdaad niet werkte.. Alsnog:
133,5k, zonder aanpassingen als AMC - MC etc. (ongeveer 20k totaal?) Wel inclusief bank:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hLljwPAVbcYpG
Morais z'n 7 chemistry neem ik maar voor lief, werkt prima, misschien dat ik 'm later nog MC maak.
M'n internet vloog er uitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
Danny?Zo'n lapo en dan geen volgende topic.
GJE je mag er ook wel een leuke TT van maken hoor, ipv dat we straks 10 van deze hebben
No fuck given.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie 'm zo graag wilden zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Vaag, ik maakte hem vanmiddag nog met 4-0 inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb geluk dat het nog 0-0 is, je speelt veel beter
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Koop een headset. Voeg hem toe op msn, doe iets.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Koop een headset. Voeg hem toe op msn, doe iets.
Tsja, hebben er meer last van. Staan je poorten goed? Welke router heb je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef officialshayne het volgende:
Als ik een potje speel met ultimate team , staat er steeds ' je kan pas weer online spelen als je je weer inlogt '' en dan sluit ulitmate team zich af , en krijg ik niks , geen munten helemaal niets , Weten jullie hoe dit kan ?
Ziggo , , Ik vind het echt vervelend :Squote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, hebben er meer last van. Staan je poorten goed? Welke router heb je?
Nouja, jij bent ook al 9283x langsgekomen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter maken we een troubleshooting guide voor disconnects, deze vraag ik al 9283x langsgekomen
3885x inclusief deze postquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook al 9283x langsgekomen..
Mooi.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef officialshayne het volgende:
Dus ik kan simpelweg geen Ultimate team spelen :S
Vandermar had een halve fix. Speel alleen wedstrijden als je 'uit' moet spelen. Helpt overigens niet altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef officialshayne het volgende:
Dus ik kan simpelweg geen Ultimate team spelen :S
quote:
Ja idd precies alsof benzema 5 chem had, revanche?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]gg ik speelde wel drama maar ging nog wel aardig gelijk op hah. je was een paar keer goed langs mn verdediging maar faalde met afmaken
geen zin meer man, ander keertje. zo ff voetbal kijken ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja idd precies alsof benzema 5 chem had, revanche?
Okayquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen zin meer man, ander keertje. zo ff voetbal kijken ook.
Wildschut speelt de laatste weken wel aardig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Heskeysucks het volgende:
VVV gaat lekker onder nieuwe trainer.
Inb4 de boeck is en kutbelgquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Heskeysucks het volgende:
VVV gaat lekker onder nieuwe trainer.
de boeck is en kutbelgquote:
Klopt, die jongen schiet aardig wat ballen erin.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wildschut speelt de laatste weken wel aardig.
En hierna zal hij straks wel weer wekenlang kut zijn. extreem wisselvallig die kerel..was hij bij Zwolle ook al. Niet voor niets vaker sub dan basisspeler daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wildschut speelt de laatste weken wel aardig.
Hoeveel kostte dit team?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
Hij:
SIF Falcao Torres
IF Ozil
Ronaldo IF Navas
IF Alonso
IF marcelo IF Pepe IF Ramos Alves
Cassilas
Ik:
[ afbeelding ]
Uitslag 2-0 voor mij.Ba en Sow. Terwijl ik gewoon Coundoul op doel had.
Senegal is trouwens echt een aanrader! Echt een heel leuk team!
Oke top manquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
Heb je geld trouwens ontvangen Walxie, thanks
80K ofzo. Echt een aanrader!quote:
Ikquote:
ik ga juve milan kijken. Robinho IF plsquote:
Ga ik nu doen, heb je een headset?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil je mij een inv sturen svp? Wil ook wel
Ik heb donderdag tegen jou gesprokenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik nu doen, heb je een headset?
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb donderdag tegen jou gesproken
Heb r gevraagdquote:
Zit wel nog bij een andere maar er is daar Geen sfeer, enkel prestaties tellen en te egoïstischquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Je heb invite
Jaquote:
Ga ik even pissen en wat te drinken pakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:42 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke even wachten op de rest dan maar..
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is angstvallig stil in de lobby
Niemand?!
quote:
Dacht dat die shit was opgelostquote:
Weet niet of ik welkom benquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht dat die shit was opgelost
Omdat je het zo graag wil horen, je bent welkomquote:
Doe eens je headset aan, is zo stil zoquote:
Op aanwijzing van?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Walxie het volgende:
Vandaag laatste team erbij bouwen, afrika!!
Kom er zo aan dan, lang geleden dat ik een clubwedstrijd speelde.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat je het zo graag wil horen, je bent welkom
Jackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef Walxie het volgende:
[..]
JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://futhead.com/12/squ(...)lters-MAX_NUM_FORMS=.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:24 schreef Walxie het volgende:
Iemand hier die nog een FUThead team heeft liggen over Africa Nations?
Al gekeken, maar ik ga zo teveel door elkaar halen qua formaties.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squ(...)lters-MAX_NUM_FORMS=.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hkqxirYebcYzCquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Al gekeken, maar ik ga zo teveel door elkaar halen qua formaties.
Kijk, daar heb ik meer aan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hkqxirYebcYzC
Is van mij ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik meer aan!
Is die van jou? Zoja, weet je hoeveel dit gekost heeft?
Die prijs ga ik nooit redden, heb rond 100k budget maar ik kan er leuke ideeën uit opdoen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is van mij ja.
Had hem bij mijn andere futhead account zitten zie ik:
http://www.futhead.com/12/squad/34780
Alleen heb ik voor de andere (goedkopere) linksback gekozen. Die is veel beter ook qua stats
Ja, je kan ook makkelijk bezuinigen natuurlijk. Als je alleen al SIF Adebayor eruit haalt en vervangt voor de NIF dan ben je er al. Ook wel andere goede spitsen als alternatief.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Die prijs ga ik nooit redden, heb rond 100k budget maar ik kan er leuke ideeën uit opdoen!
Dankje,.
Daarom, ik ga wel voor UP Ba denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je kan ook makkelijk bezuinigen natuurlijk. Als je alleen al SIF Adebayor eruit haalt en vervangt voor de NIF dan ben je er al. Ook wel andere goede spitsen als alternatief.
Daarom, zo bezuinig je al gauw 50k.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Op dat plaatje in futhead heb ik trouwens IF Cisse op CAM, maar ik speel nu met Taarabt..dat scheelt ook wel 25K volgens mij.
En IF Mandanda kan je vervangen voor de NIF, die is ook goed. Of als je een echte Afrikaan wil: Enyeama
Neequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:08 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit zoveel haat tackles mogen ontvangen in twee potjes![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/100/1479089.page#14062141quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
IF George!
En hij staat volgens mij linksbuiten..die kan de Eredivisie wel gebruiken
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/100/1479089.page#14062141
Je zin klopt niet?quote:He is a LW in the game, but actually plays RW. ---> RW in the game, but actually plays LW
2 great goalsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Was al snel gefixed, maar je had de pagina nog open staan denk ik
Jij snapt ook wel hoe het werktquote:
Si senior.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Was al snel gefixed, maar je had de pagina nog open staan denk ik
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij snapt ook wel hoe het werkt. Scoort nu zijn 3e, maar Goossens moet hem nog net aanraken op de lijn met zijn bloedkop
Die stripteases moeten we er wel in houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Prima opgelost zo. Geen Clubs-gespam meer, gewoon via Skype.
Dan komt Toefjes gluren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die stripteases moeten we er wel in houden
Oh, een wentel naar zolder? Echt eikenhout? Wat aardig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Zo, daar geeft iemand van Bommel een fikse trap.
Die is zo waus dat die het verschil tussen skype en laptop niet weetquote:
Ik werd inderdaad ook spontaan jaloersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, een wentel naar zolder? Echt eikenhout? Wat aardig. [ afbeelding ]
Dat klinkt kutquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
Kunnen jullie als we clubben niet praten over ps3? Ik kan niet op Skype daarom
Ga skypen via je ipodquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik doe dat zo vaak.
Chiellini fight btw
Nope, niet iedereen heeft een headset.quote:
Er is een reden voor dat we op Skype praten.quote:
Ik heb gewoon de standaard xbox headset, goedkoop maar doet het primaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
Moet ik daarom een turtlebeach ear force px21 hebben
Maar ik speelde (speel nu meer FIFA) veel shooters en was een soundwhore.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de standaard xbox headset, goedkoop maar doet het prima
BF = Campfestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar ik speelde (speel nu meer FIFA) veel shooters en was een soundwhore.max level op bf3
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
BF = Campfest
COD = leuke actieshooter (natuurlijk zijn er campers maar minder dan in BF)
Grote mappen zijn campfest. Kleine mappen zijn fast paced gaming.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]cod
Bf3Campen kan daar echt niet omdat maps veel te groot
Cod is echt shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grote mappen zijn campfest. Kleine mappen zijn fast paced gaming.
Black ops Nuketown en Firing range FTWbetere mappen zijn er niet.
En BF is slechter dus BF is Shit^2quote:
Bf is baasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
En BF is slechter dus BF is Shit^2
Neen!quote:
Moetje klappen a zemmeerrrquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
Belgie als jij Nederland vertegenwoordigt.
quote:
c150quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Iemand geïnteresseerd in een 4-1-2-1-2 Serero'tje? Ik heb 'm voor weinig opgepikt, maar hij is niet erg populair in de verkoop. Ik heb er zelf al 1 voor m'n Ajax team, dus voor een leuk prijsje mag ie weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |