Koninginnedag blijft sowieso bestaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Misterven1 het volgende:
Punten:
- Dit jaar kan de Koninginnedag misschien niet doorgaan.
Dat lijkt me op elk moment een goed punt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Misterven1 het volgende:
- Beatrix maakt plaats voor Willem Alexander om koning te worden.
Alexander zal het gezien Friso zijn broer is niet veel makkelijker hebben, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef Misterven1 het volgende:
Tja, ze geeft zichzelf meer tijd voor zeer zeer slechte nieuws te verwerken met veel verdriet. En nadat tot ze weer tot rust is gekomen dat gaat ze, denk ik, dit jaar bekend maken dat ze aftreedt. Ze heeft op dit moment heel erg moeilijk.
zuchtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef Starphus het volgende:
Wat zijn eigenlijk de standaardprocedures bij het overlijden van een uitkeringstrekker ? Gaat het overgebleven geld naar vrouw en kids of terug in de staatskas ?
Misschien eens inlezen of geen dingen blaten waar je geen verstand van hebt. Friso en Mabel krijgen geen toelage maar werken gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef Starphus het volgende:
[..]
De vrouw en kids dus ? Leek me al logischer...
Dat heeft ze de afgelopen 10 jaar ook wel laten zien denk ik. Ik heb niets met het koningshuis van nu maar de kracht die zij moet hebben, daar kan je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef wise het volgende:
ze zal juist aanblijven om te tonen dat ze een krachtige vrouw is
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:14 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Wat krijgen die lui eigenlijk gezamenlijk aan uitkering? En wat leveren ze verder op voor het volk?
Friso is/was topman bij Urenco in Engeland. Daarnaast levert het koningshuis erg veel geld op voor de Nederlandse multinationals.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien eens inlezen of geen dingen blaten waar je geen verstand van hebt. Friso en Mabel krijgen geen toelage maar werken gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |