abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108396716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

Ze is wel erg intelligent ook toch... daar zijn er ook niet zoveel van op FOK!, dus dat valt wel op...
Hoi.
pi_108396813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoi.
Jij bent toch niet intelligent zeker?
I´m back.
pi_108396828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

De zee is geen zwembad, ik zeg het al jaren tegen m'n kinderen. Leuk voor verkoeling, maar niet om te zwemmen.

Er zijn er zat die verzuipen, er zijn er bij die omkomen bij een lawine. Er zijn er bij die omkomen doordat ze de trein willen halen, mensen die door rood rijden omdat ze snel thuis willen zijn, of simpelweg op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip zijn. Mijn opa ging dood omdat hij een tractor inhaalde en de tegenligger niet zag. Geen mens die zei, 'wat een sukkel om dat te doen'.

Ik zou niet weten waarom je dat bij een prins wel zou zeggen.
Jij mag best zeggen dat het dom is van de prins, maar dan moet je ook zo dapper zijn dat je zegt dat je opa een domoor was. Maar dat is helemaal niet interessant meer om achteraf te zeggen.
pi_108396867
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Klopt. Nu voelen we ons veiliger maar toen hielden we ons er totaal niet mee bezig. Je veilig wanen is ook juist het gevaar, je denkt de controle te hebben over alles en als het dan mis gaat dan gaan mensen de schuld zoeken bij de persoon.
Mm, veiligheid betekent ook bepaalde procedures doorlopen.
Geloof me nog steeds vallen er veel doden wereldwijd, omdat men van tevoren opgestelde procedures niet respecteert, zoals die Staube 4...
I´m back.
pi_108396890
En bovendien zijn veel mensen wel eens ontsnapt aan een fatale gebeurtenis. Dat onthouden we ook niet allemaal. Het enige is dat je alleen voor jezelf scherp moet zijn. Je waarschuwt je kinderen, naasten voor gevaren maar iemand die doet wat ie wil of een zweverig type is, die heeft meer kans om ongelukken te krijgen.
pi_108396986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, veiligheid betekent ook bepaalde procedures doorlopen.
Geloof me nog steeds vallen er veel doden wereldwijd, omdat men van tevoren opgestelde procedures niet respecteert, zoals die Staube 4...
Uiteraard. Maar een Staube 4 is geen procedure, het is een waarschuwing?
pi_108397041
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef Estate2 het volgende:

[..]

Het was niet buiten de piste, het is zelfs gebeurd op een geprepareerde baan. Waar zelfs nog was geprobeerd om lawines op te wekken in de ochtend. Wel was het een afgelegen gebied met meer risico.
[ afbeelding ]
Misschien kwamen ze van rechts (op de foto)? Maar volgens mij was ook dat een gewone piste, alleen niet geprepareerd: er stonden wel oranje vlaggen, dacht ik.

Ik denk dat Friso en zijn vriend wel degelijk van plan waren om off piste te gaan skiën, gezien de airbag van de vriend en de pieper van Friso. Die draag je niet als je even een liftje pakt.

Ondanks de reële gevaren van het off piste skiën, blijf ik het zien als een geval van domme pech. Skiën is gewoon een gevaarlijke sport, niet eens zozeer door lawines, maar vooral ook door de vele ongecontroleerde idioten die op snowboards naar beneden denderen zonder überhaupt te weten hoe ze moeten remmen :{

En verder: mensen die paardrijden kunnen eraf vallen, mensen die motorrijden kunnen verongelukken, mensen die diepzeeduiken kunnen verdrinken, enzovoort. Risico van de sport, dat zeker, maar het is onzin om te beweren dat Friso dit aan zichzelf te danken heeft. Hij had ook onder een Londense bus kunnen lopen.
pi_108397079
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:46 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar een Staube 4 is geen procedure, het is een waarschuwing?
Wat leidt tot de procedure dat je bijv. alleen op de piste blijft. Toch?
I´m back.
pi_108397111
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat leidt tot de procedure dat je bijv. alleen op de piste blijft. Toch?
Ja kan.
pi_108397153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ja kan.
Nou ja, ik zou dat soort dingen iig wel respecteren. Waarom niet ook.
I´m back.
pi_108397193
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Misschien kwamen ze van rechts (op de foto)? Maar volgens mij was ook dat een gewone piste, alleen niet geprepareerd: er stonden wel oranje vlaggen, dacht ik.

Ik denk dat Friso en zijn vriend wel degelijk van plan waren om off piste te gaan skiën, gezien de airbag van de vriend en de pieper van Friso. Die draag je niet als je even een liftje pakt.

Ondanks de reële gevaren van het off piste skiën, blijf ik het zien als een geval van domme pech. Skiën is gewoon een gevaarlijke sport, niet eens zozeer door lawines, maar vooral ook door de vele ongecontroleerde idioten die op snowboards naar beneden denderen zonder überhaupt te weten hoe ze moeten remmen :{

En verder: mensen die paardrijden kunnen eraf vallen, mensen die motorrijden kunnen verongelukken, mensen die diepzeeduiken kunnen verdrinken, enzovoort. Risico van de sport, dat zeker, maar het is onzin om te beweren dat Friso dit aan zichzelf te danken heeft. Hij had ook onder een Londense bus kunnen lopen.
We halen hier allerlei voorbeelden aan waaronder ikzelf. Maar een waarschuwing voor lawines is wel wat anders dan motorrijden of paardrijden. En dan bedoel ik dat er een extra waarschuwing is.

Bij gewoon skiën kan je ook je nek breken, dat moet je dan vergelijken met paardrijden.

Als je lawinegevaar erbij haalt dan zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je met onweer in een weiland door Texas gaat lopen.
pi_108397238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

We halen hier allerlei voorbeelden aan waaronder ikzelf. Maar een waarschuwing voor lawines is wel wat anders dan motorrijden of paardrijden. En dan bedoel ik dat er een extra waarschuwing is.

Bij gewoon skiën kan je ook je nek breken, dat moet je dan vergelijken met paardrijden.

Als je lawinegevaar erbij haalt dan zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je met onweer in een weiland door Texas gaat lopen.
Klopt idd.
I´m back.
pi_108397250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou dat soort dingen iig wel respecteren. Waarom niet ook.
Ik ook hoor, maar het is geen zwart/wit verhaal. Net zoals iemand zegt dat als je een pieper bij je hebt je van plan bent off piste te gaan. Van plan is niet bekend. Het was misschien een impulsieve actie en misschien was Friso totaal niet van plan off piste te gaan. Misschien wilde ie een klein stukje doorsteken of zo.

Als je een credit card bij je hebt wil dat ook niet zeggen dat je van plan bent die dag veel geld uit te geven.
pi_108397343
Maar die airbag van die vriend zegt natuurlijk wel wat.
pi_108397401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Nou ja, maar jullie hebben toch ook wel eens geskied? Lawinegevaar is er bijna altijd. Tenminste: waar ik ski wel. Als het hard heeft gesneeuwd: lawingevaar. Is het lang mooi weer geweest: lawinegevaar. In geval van föhnwind: lawinegevaar. In de bergen heb je, als er sneeuw ligt, vrijwel doorlopend lawinegevaar - het hoort dus bij skiën. Zoals een paard bij paardrijden hoort, zeg maar.
pi_108397423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar het is geen zwart/wit verhaal. Net zoals iemand zegt dat als je een pieper bij je hebt je van plan bent off piste te gaan. Van plan is niet bekend. Het was misschien een impulsieve actie en misschien was Friso totaal niet van plan off piste te gaan. Misschien wilde ie een klein stukje doorsteken of zo.

Als je een credit card bij je hebt wil dat ook niet zeggen dat je van plan bent die dag veel geld uit te geven.
Nou ja, misschien dat ik door professie meer een veiligheidsbewustzijn heb... Friso heeft alleen op kantoor gezeten, was ook geen technische man, ik wel, en veiligheid is dan nummertje 1...
I´m back.
pi_108397455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Lagrinta het volgende:
Ja, maar waarom had Friso die niet?
Skiën ze daar staccato met airbag in Lech?
I´m back.
pi_108397468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou ja, maar jullie hebben toch ook wel eens geskied? Lawinegevaar is er bijna altijd. Tenminste: waar ik ski wel. Als het hard heeft gesneeuwd: lawingevaar. Is het lang mooi weer geweest: lawinegevaar. In geval van föhnwind: lawinegevaar. In de bergen heb je, als er sneeuw ligt, vrijwel doorlopend lawinegevaar - het hoort dus bij skiën. Zoals een paard bij paardrijden hoort, zeg maar.
Ja we staan er wellicht niet te veel bij stil. Ik althans niet als ik op normale pistes ski. Ik hoor wel dat er lawinegevaar is maar dat neem je ter kennisgeving aan. Verder kan ik er niks mee. Als ik off piste zou gaan zou ik toch wat bewuster zijn.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:01:39 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108397491
Misschien hadden ze die airbag en pieper vanwege de lawinewaarschuwingen...

Het is natuurlijk niet zo dat een lawine een geprepareerde blauwe piste overslaat omdat daar alleen maar beginners skiën.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108397506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, misschien dat ik door professie meer een veiligheidsbewustzijn heb... Friso heeft alleen op kantoor gezeten, was ook geen technische man, ik wel, en veiligheid is dan nummertje 1...
Hij heeft aan de TU nog wel gestudeerd maar dat zegt ook niet alles. Hij leek me geen persoon die naar Red Bull Extreme eventen gaat.
pi_108397518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:01 schreef Leandra het volgende:

Het is natuurlijk niet zo dat een lawine een geprepareerde blauwe piste overslaat omdat daar alleen maar beginners skiën.
:D
pi_108397525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Jij mag best zeggen dat het dom is van de prins, maar dan moet je ook zo dapper zijn dat je zegt dat je opa een domoor was. Maar dat is helemaal niet interessant meer om achteraf te zeggen.
Ik zeg niet dat het dom is van Friso, ik zou niet weten waarom. Noch hoor je mij zeggen dat het dom was van mijn opa, of iemand die z'n kind in zee laat zwemmen om maar even wat noemen. Overigens droeg hij een gordel wat z'n dood betekende; de bril in z'n borstzakje was dankzij de gordel door z'n huid heengedrukt. Hetgeen z'n dood betekende.

Ik noem niet snel iemand dom. En zeker niet iemand die zijn kinderen nooit op zal zien groeien door een foute beslissing te nemen. Of dat nu mijn opa is of Friso of wie dan ook, dat maakt voor mij weinig uit. Ik vind dat vingertje dat veel mensen wel gebruiken zwaar irritant. Iedereen neemt weleens risico's.
pi_108397556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:01 schreef Leandra het volgende:

Uiteraard niet, ik ben ook geen kenner op dit gebied maar off piste is toch wel meer gelinkt aan lawines.
pi_108397585
Maar ik zou het wel eng vinden als het ongeluk van Friso dus op een doodgewone helling is gebeurd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:05:10 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108397592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij stond op skies toen hij 3 was. Nam een risico waar hij zich waarschijnlijk bewust van was, en het ging mis... 9 van de 10 keer gaat het goed, deze keer had hij pech.

Dit gebeurt regelmatig, maar nu horen we er van omdat het een prins betreft.
pi_108397605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar waarom had Friso die niet?
Skiën ze daar staccato met airbag in Lech?
Sinds vorige week wel - ik hoorde dat alle airbags zijn uitverkocht (hoorde het van een vriendin die er voor de zekerheid ook een wilde kopen nu ze op wintersport ging :) )

Maar in principe: nee, mensen skiën zonder airbags en elektronica, tenzij ze (meestal met een gids) buiten het gebied gaan skiën.
pi_108397619
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
WA is zijn broer kwijt, Beatrix haar zoon, da's best een dillema.
Een dilemma..? het is voor de Oranjes een regelrechte ramp..
Friso was onderhand het brein van de familie..nog daargelaten dat zijn vrouw en kinderen nu in het (onge)wisse smit zit..wat moet je in hemelsnaam doen in zo'n situatie..
Al dat negatieve geneuzel (niet door jou hoor) maakt het alleen maar erger omdat dit nooit voorzien was..
Waarom hij off-piste ging..? geen idee, waarschijnlijk omdat hij zich veilig waande, en het gebied al van kindsafaan als zijn broekzak meende te kennen..
pi_108397655
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij stond op skies toen hij 3 was. Nam een risico waar hij zich waarschijnlijk bewust van was, en het ging mis... 9 van de 10 keer gaat het goed, deze keer had hij pech.

Dit gebeurt regelmatig, maar nu horen we er van omdat het een prins betreft.
Dat vind ik toch wat onnozel. Nederlanders kunnen vaak best aardig skiën, maar als jij een weekje per jaar op de ski's staat dan kan ik je met geen enkele mogelijkheid een door de wol geverfde skiër noemen. Veel Oostenrijkers zullen dat ook niet zijn maar je moet veel vaker achter elkaar gaan.

Het is net als met ons Nederlanders op de Autobahn, Duitsers irriteren zich kapot aan ons gedrag.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:07:08 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108397658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Lagrinta het volgende:
Ach, hij is toch ook lid van het lokale reddingsteam? Wellicht draagt hij zoiets standaard.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108397688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wat onnozel. Nederlanders kunnen vaak best aardig skiën, maar als jij een weekje per jaar op de ski's staat dan kan ik je met geen enkele mogelijkheid een door de wol geverfde skiër noemen. Veel Oostenrijkers zullen dat ook niet zijn maar je moet veel vaker achter elkaar gaan.

Het is net als met ons Nederlanders op de Autobahn, Duitsers irriteren zich kapot aan ons gedrag.
Ik vrees dat Friso wel wat vaker skiede dan een weekje per jaar ;)
pi_108397707
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:05 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Sinds vorige week wel - ik hoorde dat alle airbags zijn uitverkocht (hoorde het van een vriendin die er voor de zekerheid ook een wilde kopen nu ze op wintersport ging :) )

Maar in principe: nee, mensen skiën zonder airbags en elektronica, tenzij ze (meestal met een gids) buiten het gebied gaan skiën.
Met Staube 4? Dan doen ze daar ook in kreiz Lech?
I´m back.
pi_108397719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:08 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Friso wel wat vaker skiede dan een weekje per jaar ;)
Nou vooruit drie week per jaar. Ik weet niet hoe goed ie was maar hij zag er niet snel uit in ieder geval. Was ook geen atleet, wie wel van de Oranjes? WimLex is ook geen sporter.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:10:39 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108397768
quote:

[..]

Ben ik met je eens. Maar er is een verschil tussen wat we denken te kunnen en daadwerkelijk kunnen.

Zoals je voorbeeld, als je 1x per jaar 200km/pu rijdt is het niet zo dat je een formule1 rijder bent.

Maar hoe dan ook. Als je je ergens veilig voelt ga je risico's nemen. En dat kan misgaan, zoals je ziet.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:10:40 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108397770
quote:

[..]

Florian zal als geen ander het gebied, de risico's en de skivaardigheid van Friso kennen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108397792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Nou vooruit drie week per jaar. Ik weet niet hoe goed ie was maar hij zag er niet snel uit in ieder geval. Was ook geen atleet, wie wel van de Oranjes? WimLex is ook geen sporter.
Ik heb Friso uiteraard nooit zien skiën maar mijn intuïtie vertelt me dat hij waanzinnig goed kon skiën, zoals de meeste mensen die vanaf hun derde 3 of 4 keer per jaar op de ski's hebben gestaan (Bea schijnt ook een crack te zijn :o )
pi_108397796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

WA heeft de Elfstedentocht uitgereden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 februari 2012 @ 22:11:31 #137
163650 Greys
pi_108397806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

De moeder van die vriend heeft het (vind ik) prima uitgelegd. Is ook een filmpje van, waar ze het vertelt. Er was die dag 9 keer met die speciale springstof 'gesprongen' daar waar zij gingen skiën. En die 9 keer springen had geen lawine veroorzaakt. Daarbij zagen ze (Friso en vriend, dus) diverse sporen in de sneeuw van mensen die hen waren voor gegaan die dag aldaar, plus dus de kraters die ze zagen van de springstof die geen lawine had opgewekt, dus waanden zij zich 'heel zeker' dat het daar wel kon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108397874
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar er is een verschil tussen wat we denken te kunnen en daadwerkelijk kunnen.

Zoals je voorbeeld, als je 1x per jaar 200km/pu rijdt is het niet zo dat je een formule1 rijder bent.

Maar hoe dan ook. Als je je ergens veilig voelt ga je risico's nemen. En dat kan misgaan, zoals je ziet.
Ja, maar dit heeft toch niks te maken met zelfoverschatting?

Een lawine zit in een klein hoekje - het is niet voor niks natuurlijk dat skigidsen heel vaak het loodje leggen. Door de natuur.
pi_108397898
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Florian zal als geen ander het gebied, de risico's en de skivaardigheid van Friso kennen...
Daar heb je wel een punt. Het is ook niet zo dat iemand die het gebied goed kent dit dus niet kan overkomen. Probleem van ons mensen is dat je grenzen opzoekt. En dat is natuurlijk ook veel leuker dan dat niet te doen. In een Porsche ga je ook harder door een bocht dan met een Fiat Panda.
pi_108397914
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik heb Friso uiteraard nooit zien skiën maar mijn intuïtie vertelt me dat hij waanzinnig goed kon skiën, zoals de meeste mensen die vanaf hun derde 3 of 4 keer per jaar op de ski's hebben gestaan (Bea schijnt ook een crack te zijn :o )
Misschien ook wel.
pi_108397929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

WA heeft de Elfstedentocht uitgereden.
Respect, oprecht. Daar moet je wel enige conditie voor hebben maar een echte atleet is het nooit geweest.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:16:38 #142
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108398001
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, maar dit heeft toch niks te maken met zelfoverschatting?

Een lawine zit in een klein hoekje - het is niet voor niks natuurlijk dat skigidsen heel vaak het loodje leggen. Door de natuur.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik zeg dat het stomme pech is.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:17:04 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108398020
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Het is ook niet zo dat iemand die het gebied goed kent dit dus niet kan overkomen. Probleem van ons mensen is dat je grenzen opzoekt. En dat is natuurlijk ook veel leuker dan dat niet te doen. In een Porsche ga je ook harder door een bocht dan met een Fiat Panda.
Maar die Porsche kan ook op een vrijwel lege A1 crashen... dat wil niet automatisch zeggen dat iemand aan het racen was of de intentie daartoe had, ook niet als hij een 5-puntsgordel draagt en de Porsche voorzien is van airbags.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108398088
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die Porsche kan ook op een vrijwel lege A1 crashen... dat wil niet automatisch zeggen dat iemand aan het racen was of de intentie daartoe had, ook niet als hij een 5-puntsgordel draagt en de Porsche voorzien is van airbags.
Zo is het.
pi_108398094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook nergens? Ik zeg dat het stomme pech is.
Ok, ;) dan begreep ik je autocoureur-vergelijking verkeerd
pi_108399435
Zo dachten Friso en Mabel er een half jaar geleden nog over..
http://gpdhome.typepad.co(...)mabel-ruim-baan.html
pi_108399595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:51 schreef Maron het volgende:
Zo dachten Friso en Mabel er een half jaar geleden nog over..
http://gpdhome.typepad.co(...)mabel-ruim-baan.html
:'( En nu is het gezin geruïneerd....
-
pi_108399911
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

:'( En nu is het gezin geruïneerd....
Het zijn net echte mensen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:06:28 #149
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108399982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Het zijn net echte mensen.
Mwah ik hoop toch dat mij zoiets niet overkomt
My mama didn't raise no fool
pi_108400256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

De zee is geen zwembad, ik zeg het al jaren tegen m'n kinderen. Leuk voor verkoeling, maar niet om te zwemmen.

Pff ben ik blij dat ik niet zo'n neurotische moeder had in die tijd

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Volgens mij is het dragen van die zaken gewoon standaard voor de geroutineerde skiër. Hoeft nog niet eens te betekenen dat ze offpiste gaan, maar hooguit dat ze het als mogelijkheid hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')