abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2012 @ 17:44:13 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108704962
Microsoft: 'Apple maakt oudere iPhones doelbewust langzamer'

quote:
Dit heeft Terry Myerson, onlangs benoemd tot hoofd van Microsoft's Windows Phone-afdeling, gezegd tijdens de Mobile World Congress. Business Insider schrijft dat Myerson de aanval opende Apple nadat iemand uit het publiek stelde dat Apple software updates uitbrengt voor bestaande iPhones, waarop de vraag volgde of Microsoft hetzelfde van plan was.

Geen antwoord
Myerson beantwoordde deze vraag niet en verklaardde dat het volgende mobiele platform van Microsoft nog niet eens is aangekondigd. Wel zag het hoofd van de Windows Phone-afdeling de vraag als een kans Apple te grazen te nemen.

Zo zei Myerson: "Je hebt gelijk, je kunt iOS 5 inderdaad downloaden voor de iPhone 3G. Het zal niet bruikbaar zijn, maar het is mogelijk het besturingssysteem te installeren". Aangezien de iPhone 3G niet door iOS 5 wordt ondersteund, bedoelde Myserson waarschijnlijk de iPhone 3GS.

Goede verkooptool
Nadat klanten het nieuwe besturingssysteem op hun oudere iPhone hebben geïnstalleerd, zouden zij tot de ontdekking komen dat hun iPhone aanzienlijk langzamer is geworden. De gebruikers zouden hierdoor worden gestimuleerd een nieuw model iPhone aan te schaffen. Myerson beschrijft de tactiek als 'een goede verkooptool voor hardware'.

Naast Apple's iOS kreeg ook Google's Android het van Myerson te verduren. Zo stelde het hoofd van de Windows Phone-afdeling dat 'Android-toestellen nooit worden geüpgraded'. De apparaten zouden grote bugs, die hierdoor niet worden verholpen.
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.html
Over projectie gesproken, jeez, als er 1 OS wat iedere keer meer waterhoofd en langzamer is dan is het wel windhoos
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 maart 2012 @ 18:17:23 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108706861
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.

En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.

Suggesties?
  zondag 4 maart 2012 @ 18:35:09 #153
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_108707851
Als ik op spotify een abonnement neem, zodat ik op mijn iphone muziek kan streaken... hoe hard gaat dit met aantal gb ?
pi_108708571
128 kb/s voor een liedje als je lage kwaliteit neemt. Reken zelf maar uit, je kan ze ook gewoon op je interne opslag opslaan hoef je ze niet elke keer te streamen (trouwens meer een vraag voor spotify topic)
pi_108708744
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Microsoft: 'Apple maakt oudere iPhones doelbewust langzamer'

[..]

http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.html
Over projectie gesproken, jeez, als er 1 OS wat iedere keer meer waterhoofd en langzamer is dan is het wel windhoos
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
And remember, respect is everything!
pi_108708833
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.

gewoon niet upgraden, klaar.
pi_108708965
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.

gewoon niet upgraden, klaar.
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.

daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
And remember, respect is everything!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 maart 2012 @ 19:22:52 #158
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108710155
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.

:?
De iphone 3GS op iOS5 die ik hier had werkte anders nog prima.
pi_108711691
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

heb hier een 3GS en werkt gewoon heel normaal hoor, merk geen verschil

ja mijn 4S is ee stuk sneller, logisch
  zondag 4 maart 2012 @ 20:48:40 #160
230788 n8n
Pragmatisch
pi_108715443
Absinthe werkt niet echt voor me, VPN wil niet connecten ;( Is er nog een andere untethered jailbreak voor 5.0.1 voor de 4S?

ghehe gelukt, denk dat de server niet bereikbaar was

[ Bericht 12% gewijzigd door n8n op 04-03-2012 21:30:25 ]
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 5 maart 2012 @ 00:31:24 #161
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_108728012
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.

Suggesties?
Je hebt wel Settlers voor de iPhone maar die schijnt niet geweldig goed te zijn. Naast dat heb ik geen idee eigenlijk en ben zelf ook wel benieuwd.
  maandag 5 maart 2012 @ 00:33:17 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108728068
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:

Suggesties?
Wil ik ook wel weten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 5 maart 2012 @ 00:34:55 #163
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_108728112
Weet iemand waar ik goedkoop een complete oplader kan kopen? Liefst fysieke winkel want ik heb em morgen nodig.
BEASTMODE
  maandag 5 maart 2012 @ 00:37:30 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108728192
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Awesome_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een complete oplader kan kopen? Liefst fysieke winkel want ik heb em morgen nodig.
Dixons, MediaMarkt. Overal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 5 maart 2012 @ 00:40:14 #165
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_108728282
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dixons, MediaMarkt. Overal.
Ben ik dan niet meteen 30euro kwijt?
BEASTMODE
  maandag 5 maart 2012 @ 01:58:38 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_108730153
edit
gevonden...

[ Bericht 91% gewijzigd door KNAK op 05-03-2012 03:23:20 ]
Mai pben rai~!
pi_108731005
blabla...

[ Bericht 17% gewijzigd door David Letterman op 06-03-2012 00:10:32 (Opgelost...) ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 5 maart 2012 @ 08:03:00 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108731452
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Jij hebt interne memo's waarin staat dat oude telefoons langzamer moeten worden gemaakt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108731575
Iemand een idee bij dit gekke probleem?

Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrum blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 05-03-2012 08:57:39 ]
pi_108731624
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:

Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
leg het eerste eens in ABN uit :)

Imessage heeft niks met email te maken

een Imessage bericht lukt alleen wanneer beide iphone's het aan hebben gezet, en ook allebei genoeg internet bereik hebben. Zo niet dan gaat het als normale sms
pi_108731929
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:

Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
Heb je zijn email adres wel in je contactenlijst staan? Lijkt me dat hij imessage aan zijn email heeft verbonden ipv zijn telefoonnummer
pi_108731978
iMessage moet op een iPad en iPod touch toch aan een email (apple-id) gekoppeld worden?

Ik heb het contact al uit mijn telefoon gehaald, dit opnieuw erin gezet zonder zijn emailadres en wanneer ik nu een iMessage van hem krijg, krijg ik die gekoppeld aan zijn emailadres, wanneer hij zijn mobiel internet uitzet, krijg ik het als sms.
pi_108732054
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Reintji het volgende:
iMessage moet op een iPad en iPod touch toch aan een email (apple-id) gekoppeld worden?

Ik heb het contact al uit mijn telefoon gehaald, dit opnieuw erin gezet zonder zijn emailadres en wanneer ik nu een iMessage van hem krijg, krijg ik die gekoppeld aan zijn emailadres, wanneer hij zijn mobiel internet uitzet, krijg ik het als sms.
op een Iphone hoef je het alleen maar aan te zetten, hij koppelt dan automatisch aan je apple id

maar dat heeft verder niks met email te maken bedoel ik

waar zie jij zijn sms dan? in je inbox van mail? of in je sms box
pi_108732134
Zijn smsjes (telefoonnummer) en imessage(email) komen beide in het gewone berichtencentrum. Echter staan ze allebei als losse verzameling. Heb dit bij niemand anders, daar staan wel gewoon smsjes en imessage berichten door elkaar in één verzameling.
pi_108732299
waarom heb je het steeds over imessage als email??

imessage is gewoon een sms via internet ( blauw ), dus als hij jou een sms stuurt, dan zou een imessage erna gewoon in hetzelfde scherm komen

als ik een bericht naar mijn vriendin stuur en ik heb inet, dan is het blauw. Als zij een bericht terug stuurt wanneer ik geen 3G hebt, wordt hij groen ( een echt smsje dus ) maar dit komt gewoon in dezelfde "map" binnen, en niet ineens een nieuw bericht

als dat wel is, dan heeft hij zelf handmatig iets anders ergens ingestelt

immers je bij je settings alleen Imessage aan moet schuiven, en meer niet

op een ipad/mac werkt het idd via een apple id, maar op de iphone niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')