http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.htmlquote:Dit heeft Terry Myerson, onlangs benoemd tot hoofd van Microsoft's Windows Phone-afdeling, gezegd tijdens de Mobile World Congress. Business Insider schrijft dat Myerson de aanval opende Apple nadat iemand uit het publiek stelde dat Apple software updates uitbrengt voor bestaande iPhones, waarop de vraag volgde of Microsoft hetzelfde van plan was.
Geen antwoord
Myerson beantwoordde deze vraag niet en verklaardde dat het volgende mobiele platform van Microsoft nog niet eens is aangekondigd. Wel zag het hoofd van de Windows Phone-afdeling de vraag als een kans Apple te grazen te nemen.
Zo zei Myerson: "Je hebt gelijk, je kunt iOS 5 inderdaad downloaden voor de iPhone 3G. Het zal niet bruikbaar zijn, maar het is mogelijk het besturingssysteem te installeren". Aangezien de iPhone 3G niet door iOS 5 wordt ondersteund, bedoelde Myserson waarschijnlijk de iPhone 3GS.
Goede verkooptool
Nadat klanten het nieuwe besturingssysteem op hun oudere iPhone hebben geïnstalleerd, zouden zij tot de ontdekking komen dat hun iPhone aanzienlijk langzamer is geworden. De gebruikers zouden hierdoor worden gestimuleerd een nieuw model iPhone aan te schaffen. Myerson beschrijft de tactiek als 'een goede verkooptool voor hardware'.
Naast Apple's iOS kreeg ook Google's Android het van Myerson te verduren. Zo stelde het hoofd van de Windows Phone-afdeling dat 'Android-toestellen nooit worden geüpgraded'. De apparaten zouden grote bugs, die hierdoor niet worden verholpen.
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Microsoft: 'Apple maakt oudere iPhones doelbewust langzamer'
[..]
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.html
Over projectie gesproken, jeez, als er 1 OS wat iedere keer meer waterhoofd en langzamer is dan is het wel windhoos
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.
gewoon niet upgraden, klaar.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
heb hier een 3GS en werkt gewoon heel normaal hoor, merk geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
Je hebt wel Settlers voor de iPhone maar die schijnt niet geweldig goed te zijn. Naast dat heb ik geen idee eigenlijk en ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Dixons, MediaMarkt. Overal.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Awesome_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een complete oplader kan kopen? Liefst fysieke winkel want ik heb em morgen nodig.
Jij hebt interne memo's waarin staat dat oude telefoons langzamer moeten worden gemaakt?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
leg het eerste eens in ABN uitquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
Heb je zijn email adres wel in je contactenlijst staan? Lijkt me dat hij imessage aan zijn email heeft verbonden ipv zijn telefoonnummerquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
op een Iphone hoef je het alleen maar aan te zetten, hij koppelt dan automatisch aan je apple idquote:Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Reintji het volgende:
iMessage moet op een iPad en iPod touch toch aan een email (apple-id) gekoppeld worden?
Ik heb het contact al uit mijn telefoon gehaald, dit opnieuw erin gezet zonder zijn emailadres en wanneer ik nu een iMessage van hem krijg, krijg ik die gekoppeld aan zijn emailadres, wanneer hij zijn mobiel internet uitzet, krijg ik het als sms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |