Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Toevallig is dat het gene wat ik bijna had, team is bijna af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:49 schreef Reemi het volgende:
Je zou zoiets kunnen doen![]()
http://futhead.com/12/squad/78685
Wordt een knap team mienjongquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Okay, dan wordt het toch Sneijder.
Pff, waarom wil niemand IF Medel kopen.:(
Ik hup 't!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt een knap team mienjong
Hoelang nog?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu nog hopen dat ik m'n Ramires binnenhaal voor 4100
Loopt af over 1 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hoelang nog?
Die Tshimanga kost je wel een vermogen hoor.
Huh, Ramires is toch veel goedkoper?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu nog hopen dat ik m'n Ramires binnenhaal voor 4100
Ik speel 4-2-2-2.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Huh, Ramires is toch veel goedkoper?Of is hij in een dure formatie?
Ja, namens mij ook sorry.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-2-2.
Is volgens mij een dure formatie.
Trouwens, sorry van gister man
Kijk, zo houden we het gezelligquote:
FML, heb nu al een bod staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
Er staat trouwens gewoon een 4-2-2-2 Ramires voor 3100 BIN op de markt.
Ja, is ook veruit de goedkoopste op de markt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FML, heb nu al een bod staan
Gister was ik nog goedkoop uit vergeleken met de BINs toen
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:39 schreef Walxie het volgende:
Team is af! 81 rating (kan door boutwissels komen) en 93 teamgeest, wanneer ik een managar koop en VdV koop voor andere CM zal die 100 zijn.
Hij is niet precies hetzelfde, maar ik heb er geprobeerd iets van te maken: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d9qmxfb9bcYdgquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, is ook veruit de goedkoopste op de markt.
[..]
Heb je een linkje?
VdV is veel te sloom als CAM in dit systeem, Sneijder is een betere optie. Netjes verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij is niet precies hetzelfde, maar ik heb er geprobeerd iets van te maken: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d9qmxfb9bcYdg
De Guzman wordt vervangen door VdV.
Maar Sneijder staat er al in hé, thanks!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
VdV is veel te sloom als CAM in dit systeem, Sneijder is een betere optie. Netjes verder.
Die staat er in hoor?quote:
Ik praat gewoon met iemand, niemand die er last van heeft want we waren maar met z'n 3enquote:
Neem die gouden Belgische keeper van Atletico Madrid, betere chemistry en prima stats.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar Sneijder staat er al in hé, thanks!
[..]
Die staat er in hoor?
Ik zal zo kijken voor die keeper, thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Neem die gouden Belgische keeper van Atletico Madrid, betere chemistry en prima stats.
Ik zou De Guzman daar gewoon laten staan, VdV gaat niet werken als CAM in deze formatie.
Ik kom er zo aan, dan invite ik je. (:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Rijst het volgende:
Ja spammen dus. Ach misschien ben ik gewoon aan het zeiken nu.
Walxie potje doen zo? wil mijn team testen
Klinkt vet, hoeveel coins had je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
Ik had trouwens ook gedroomd over FUT.
CMD+SHIFT+4quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen zin om photoshop te openen ;P
Ik heb 6 potjes met dit team gespeeld waarvan 2 verloren. Dat is voor mij al een hele prestatie angezien ik de laatste 20 wedstrijden heb verloren
Klinkt niet vet, eerder triestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klinkt vet, hoeveel coins had je?
Dat klopt maar toch denk ik dat als ik mijn try hard panty's aanheb 3 van de 5 elke keer zou moeten winnen. Ik zal binnenkort wel weer even alleen maar toernooitjes doen. Goedkoop bazen goud maken en met brazilver spelen.quote:
Ik kan er wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klinkt niet vet, eerder triest
Pics or didn't happen.quote:
THE PACE IS HURTING MY EYESquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is hem: http://www.futhead.com/12/squad/74224
Niet super maar goed genoeg voor mij
Ik ben dan ook een echte pacehoerquote:
Geen Welliton?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is hem: http://www.futhead.com/12/squad/74224
Niet super maar goed genoeg voor mij
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen Welliton?Die is nog 100x beter dan Vagner Love.
Mooi team verder! Dat serieus een CB met 79 pace de langzaamste veldspeler is
Ik heb momenteel alleen m'n slechte Franse team, dus je gaat dik winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Potje doen? Wil een beetje kijken of het speelt
Je alvast indekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen m'n slechte Franse team, dus je gaat dik winnen.Vanmiddag een potje is prima.
Ik heb gisteren m'n team verkocht, kan ik verder ook niks aan veranderenquote:
Denk het wel, 4-2-2-2 speelt primaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb alleen met 3 at the back gespeeld met Brazilianen en daar zoog ik in. Hopelijk maakt deze formatie mijn spel beter
Goed dat je het zegt, nog even een paar managers kopen om op 50% te komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Valt me trouwens wel op dat alle managers duurder zijn geworden
Ik moet nog wat MLS Bronze potjes spelen voordat ik een manager kan kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, nog even een paar managers kopen om op 50% te komen.
Ja hiervoor had ik Ramires ipv Lampard staen en Henry ipv Suarez. Het speelde toen ook wat beter. Lijkt wel of er een soort handicap is wanneer ik met betere spelers speel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Walxie het volgende:
Nah Rijst, vond je team wel lekker hoor - maar naar mijn smaak moet je beter kunnen presteren met dit team. Ik was slecht in afmaken vandaag, maar ik kwam redelijk makkelijk door je verdediging heen een aantal keren.
Verder prima team!
Ik merk het ook met IF RvP en IF Chiellini, IF Marchisio, IF Balotelli dat ze niet 100% functioneren. Ik ga daarom denk ik ook maar 5* team ervan maken ipv 4,5*quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hiervoor had ik Ramires ipv Lampard staen en Henry ipv Suarez. Het speelde toen ook wat beter. Lijkt wel of er een soort handicap is wanneer ik met betere spelers speel.
Lampard gaat weer op de TP. SIF Ramires komt erin. Die is behoorlijk afgeprijst
Kun je iets in een kader plaatsen en daarvan maakt ie een screenshot die op je bureaublad terecht komtquote:
Inderdaad, je speelde op sommige fronten zeer matig.. ik was ook de hele wedstrijd niet kansloos.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hiervoor had ik Ramires ipv Lampard staen en Henry ipv Suarez. Het speelde toen ook wat beter. Lijkt wel of er een soort handicap is wanneer ik met betere spelers speel.
Lampard gaat weer op de TP. SIF Ramires komt erin. Die is behoorlijk afgeprijst
Wat is je budget?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:25 schreef forzafct het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ciCckJNXbcYfS
Wat zou een goed alternatief zijn voor Luiz? Vidic misschien?
Hartquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Dit wordt het team
Ik heb 1 miljoen coins daarvoor dus misschien nog IF Lavezzi
Welke trui had hij aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:34 schreef stoereboii het volgende:
Ben net terug van de start van de koers. Sta op de foto met Mart Smeets
Ik houdt ongeveer 150K overquote:
Dan was Ria Visser erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Wie zegt dát hij een trui aan had?..
Houdtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik houdt ongeveer 150K overdaar koop ik El Shaarawy van zodat die bij mijn barsilvers in het team kan hehe.
Ja ik was aan het twijfelen tussen hout en houd omdat ik zometeen nog planken moet zagen daarom maar met dt gedaanquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:37 schreef koenie95 het volgende:
Iemand had laatst een filmpje geplaatst met de Steek die een blunder maakte maar Neuer kan er ook wat van :p
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/115211390
Heb trouwens al 2x gehad dat ik een keeper (1 op 1) zo voorbij speelde en dat ik door de keeper werd neergehaald maar geen penalty kreeg....
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik was aan het twijfelen tussen hout en houd omdat ik zometeen nog planken moet zagen daarom maar met dt gedaan
Ja dat zal ik wel geweest zijn, was deze:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:37 schreef koenie95 het volgende:
Iemand had laatst een filmpje geplaatst met de Steek die een blunder maakte maar Neuer kan er ook wat van :p
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/115211390
Heb trouwens al 2x gehad dat ik een keeper (1 op 1) zo voorbij speelde en dat ik door de keeper werd neergehaald maar geen penalty kreeg....
Had je die niet naar ksi gestuurd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat zal ik wel geweest zijn, was deze:
Hart kan er ook wat van
Ja, kleine kans dat hij er wat mee doet. Kwaliteit is ruk en zo grappig zijn ze ook weer niet. Maar was het proberen waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Had je die niet naar ksi gestuurd?
Wut?quote:
"geen duur team"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja, kleine kans dat hij er wat mee doet. Kwaliteit is ruk en zo grappig zijn ze ook weer niet. Maar was het proberen waard.
Heb de goal van pato die ik hier laatst had geplaatst ook gemaild.
Heb trouwens alweer een tijdje niet mijn B team gepost, zeker geen duur team maar best wel baas!
[ afbeelding ]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"geen duur team"ziet er toch vrij prijzig uit
Volgens Futhead is het 178k. Was even vergeten dat Giovinco nog redelijk aan de prijs was. Hier wil ik echt graag een SIF Miccoli bij, de NIF is echt een held. Moet EA wel een SIF uitbrengen natuurlijk..quote:
is er geen IF dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens Futhead is het 178k. Was even vergeten dat Giovinco nog redelijk aan de prijs was. Hier wil ik echt graag een SIF Miccoli bij, de NIF is echt een held. Moet EA wel een SIF uitbrengen natuurlijk..
Ja maar die is van week 1 en daarom bizar duur. Die gaat 50-75% van z'n waarde verliezen als er een SIF komt.quote:
Omdat Henry niet elke andere speler wilt naaien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef Rijst het volgende:
Waarom speelt Henry 10x beter dan UP Suarez?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat Henry niet elke andere speler wilt naaien?
Dat is niet elke andere spelerquote:
Ik moest hardoplachen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hier nog een filmpje van mij: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/114082953
sorry maar we zijn geen waarzeggers soory hoor maar soorryyyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
Sorry als het stom overkomt maar denken jullie dat IF medel nog goedkoper wordt dan 20k? Kan er een binnenhalen daarom vraag ik het zoveel sorry
als je na 6x vragen nog steeds geen antwoord hebt, moet je jezelf maar eens afvragen of hij het wél weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
Sorry als het stom overkomt maar denken jullie dat IF medel nog goedkoper wordt dan 20k? Kan er een binnenhalen daarom vraag ik het zoveel sorry
Klopt, excuseer me hiervoor, ik wacht ff tot dinsdag met kopen voor zekerheidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
als je na 6x vragen nog steeds geen antwoord hebt, moet je jezelf maar eens afvragen of hij het wél weten.
Ik heb nog een IF Medel die niet weg wil, hij verkoopt best bagger.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Klopt, excuseer me hiervoor, ik wacht ff tot dinsdag met kopen voor zekerheid
Oh Thanks, dan wacht ik ff tot ie goedkoper isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Medel die niet weg wil, hij verkoopt best bagger.
Slim idee, ik wacht nu op de Xbox totdat er iemand met tradeoffer IF Siem de Jong en wat k komt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh Thanks, dan wacht ik ff tot ie goedkoper is
Is ook een goeie prijs voor zo'n speler, ik wacht er al opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
Ik denk geen discard value aangezien hij vrij degelijke stats heeft. 14K bottom prijs?
Toefjes geilt ook gewoon op IF's maar ok. Bijna iedereen wil gewoon de standaard spelerts hebbon.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hij zou eigenlijk gewoon 20+ waard moeten zijn met die stats, maar weinig kennen/gebruiken 'm denk ik. Hij staat zelfs in Toefjes' team.
Ik ga em dinsdag of woensdag kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hij zou eigenlijk gewoon 20+ waard moeten zijn met die stats, maar weinig kennen/gebruiken 'm denk ik. Hij staat zelfs in Toefjes' team.
Het is ook helemaal geen slechte IF, al helemaal niet voor die prijs.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toefjes geilt ook gewoon op IF's maar ok. Bijna iedereen wil gewoon de standaard spelerts hebbon.
Gewoon 15k opzettenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:20 schreef Walxie het volgende:
Als IF Medel na deze TP-beurt niet verkocht wordt, discard ik hem.
Na de wedstrijd stuurde ik 2-1 winstquote:omg...... unlucky me
Hij stuurde schijnbaar nog iets terug maar las het net pas.quote:Whats wrong? Good game though
Er zijn toch nog aardige Britse mensenquote:You are pretty darn good mate, haven't had such a good opponent in a while. Great game and you deserved to win
Inderdaad, FUT is een goede combinatie tussen Speltype Carrière en H2H.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef Reemi het volgende:
Wat een niveauverschil tussen H2H en FUT.Net door dat H2H bekertoernooi heen gefietst, geen enkele wedstrijd uitgespeeld ook.
Stuk voor stuk ragequits. FUT
Nu tegen mijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerste potje met mijn Brazilianen 4-0 gewonnen
invitedquote:
Bij Navas nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Met IF's verkopen moet je sowieso wachten tot ze niet meer uit packs komen, dan zal de prijs nog stijgen.
Of voor belachelijke prijzen in de eerste 2 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Met IF's verkopen moet je sowieso wachten tot ze niet meer uit packs komen, dan zal de prijs nog stijgen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
3-1 verlies tegen een sweaty Brazilianenteam
Ik ga hem als cm gebruiken in een 433quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:54 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat IF Medel zo goedkoop is, enige fatsoenlijke cdm met pace in de liga bbva.
Dit team is pas beast.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:36 schreef Walxie het volgende:
Volgensmij zijn Serie A teams echt beast...![]()
![]()
fap fap fap, maar IF Medel is echt de coins waard hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toefjes geilt ook gewoon op IF's maar ok. Bijna iedereen wil gewoon de standaard spelerts hebbon.
< http://www.futhead.com/12/squad/79435quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit team is pas beast.
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Wij nog een potje vandaag?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
fap fap fap, maar IF Medel is echt de coins waard hoorEerst was Cambiasso mn favoriet, maar IF Medel is net iets beter, en komt ook best vaak in scoringsrijke positie
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
< http://www.futhead.com/12/squad/79435
http://www.futhead.com/12/squad/67982quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
< http://www.futhead.com/12/squad/79435
Ja ik wil vanavond wel, heb voorlopig sahin in m'n team maar wordt IF medelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij nog een potje vandaag?
Heb mijn team af kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |