Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Toevallig is dat het gene wat ik bijna had, team is bijna af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:49 schreef Reemi het volgende:
Je zou zoiets kunnen doen![]()
http://futhead.com/12/squad/78685
Wordt een knap team mienjongquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Okay, dan wordt het toch Sneijder.
Pff, waarom wil niemand IF Medel kopen.:(
Ik hup 't!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt een knap team mienjong
Hoelang nog?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu nog hopen dat ik m'n Ramires binnenhaal voor 4100
Loopt af over 1 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hoelang nog?
Die Tshimanga kost je wel een vermogen hoor.
Huh, Ramires is toch veel goedkoper?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu nog hopen dat ik m'n Ramires binnenhaal voor 4100
Ik speel 4-2-2-2.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Huh, Ramires is toch veel goedkoper?Of is hij in een dure formatie?
Ja, namens mij ook sorry.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-2-2.
Is volgens mij een dure formatie.
Trouwens, sorry van gister man
Kijk, zo houden we het gezelligquote:
FML, heb nu al een bod staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
Er staat trouwens gewoon een 4-2-2-2 Ramires voor 3100 BIN op de markt.
Ja, is ook veruit de goedkoopste op de markt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FML, heb nu al een bod staan
Gister was ik nog goedkoop uit vergeleken met de BINs toen
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:39 schreef Walxie het volgende:
Team is af! 81 rating (kan door boutwissels komen) en 93 teamgeest, wanneer ik een managar koop en VdV koop voor andere CM zal die 100 zijn.
Hij is niet precies hetzelfde, maar ik heb er geprobeerd iets van te maken: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d9qmxfb9bcYdgquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, is ook veruit de goedkoopste op de markt.
[..]
Heb je een linkje?
VdV is veel te sloom als CAM in dit systeem, Sneijder is een betere optie. Netjes verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij is niet precies hetzelfde, maar ik heb er geprobeerd iets van te maken: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d9qmxfb9bcYdg
De Guzman wordt vervangen door VdV.
Maar Sneijder staat er al in hé, thanks!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
VdV is veel te sloom als CAM in dit systeem, Sneijder is een betere optie. Netjes verder.
Die staat er in hoor?quote:
Ik praat gewoon met iemand, niemand die er last van heeft want we waren maar met z'n 3enquote:
Neem die gouden Belgische keeper van Atletico Madrid, betere chemistry en prima stats.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar Sneijder staat er al in hé, thanks!
[..]
Die staat er in hoor?
Ik zal zo kijken voor die keeper, thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Neem die gouden Belgische keeper van Atletico Madrid, betere chemistry en prima stats.
Ik zou De Guzman daar gewoon laten staan, VdV gaat niet werken als CAM in deze formatie.
Ik kom er zo aan, dan invite ik je. (:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Rijst het volgende:
Ja spammen dus. Ach misschien ben ik gewoon aan het zeiken nu.
Walxie potje doen zo? wil mijn team testen
Klinkt vet, hoeveel coins had je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
Ik had trouwens ook gedroomd over FUT.
CMD+SHIFT+4quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen zin om photoshop te openen ;P
Ik heb 6 potjes met dit team gespeeld waarvan 2 verloren. Dat is voor mij al een hele prestatie angezien ik de laatste 20 wedstrijden heb verloren
Klinkt niet vet, eerder triestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klinkt vet, hoeveel coins had je?
Dat klopt maar toch denk ik dat als ik mijn try hard panty's aanheb 3 van de 5 elke keer zou moeten winnen. Ik zal binnenkort wel weer even alleen maar toernooitjes doen. Goedkoop bazen goud maken en met brazilver spelen.quote:
Ik kan er wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klinkt niet vet, eerder triest
Pics or didn't happen.quote:
THE PACE IS HURTING MY EYESquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is hem: http://www.futhead.com/12/squad/74224
Niet super maar goed genoeg voor mij
Ik ben dan ook een echte pacehoerquote:
Geen Welliton?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is hem: http://www.futhead.com/12/squad/74224
Niet super maar goed genoeg voor mij
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen Welliton?Die is nog 100x beter dan Vagner Love.
Mooi team verder! Dat serieus een CB met 79 pace de langzaamste veldspeler is
Ik heb momenteel alleen m'n slechte Franse team, dus je gaat dik winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Potje doen? Wil een beetje kijken of het speelt
Je alvast indekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen m'n slechte Franse team, dus je gaat dik winnen.Vanmiddag een potje is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |