ipv processed zou je ook kunnen zeggen:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit maar even voorgesteld bij mijn manager:
This is an automatically generated response, please do not reply to this e-mail.
Dear sir/madam,
Thank you for your message. Your e-mail has been received properly and will be processed as soon as possible.
With kind regards,
***** B.V.
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
ipv processed zou je ook kunnen zeggen:
All efforts will be made to respond as soon as possible
Nouja, het moet vrij algemeen blijven inderdaad. Want vaak hoeven we niet te antwoorden, maar nemen we gewoon iets ter kennisgeving aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
ipv processed zou je ook kunnen zeggen:
All efforts will be made to respond as soon as possible
*tenzij je niet gaat antwoorden maar enkel de gegevens gaat verwerken
Sterkte.....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef maffemuts het volgende:
Vandaag is het volgens mij nationale nergens zin in hebben dag... En ik moet nog n aantal uur!!!
Ik zit weer achter de laptop en kan weer wat eten, dus gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Thanks! Voel jij je al wat beter btw?
Had jij al vakantieplannen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef Merlijn het volgende:
Iets met een (blijkbaar) nieuw vakantiesysteem en een ex die de verkeerde vakanties doorgeeft....
Jup. nog niet geboekt though.quote:
Die van je baas werkt vast niet mee...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef Egberts het volgende:
* Egberts is de wijzer van de klok een uur vooruit aan het duwen
Je kunt ook niet verwachten dat je text bij 500 pixels breed terug kunt verkleinen naar 60quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Egberts het volgende:
waarom is 60x60 zo klein ...
Elk avatar lijkt onleesbaar
Het ging niet om de tekst maar om die behaarde armen ..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je kunt ook niet verwachten dat je text bij 500 pixels breed terug kunt verkleinen naar 60![]()
[ afbeelding ]
Jij je zin....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het ging niet om de tekst maar om die behaarde armen ..
Aha, vandaar dat het zo langzaam gaat..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef Egberts het volgende:
* Egberts is de wijzer van de klok een uur vooruit aan het duwen
[url=]http://www.anvari.org/db/(...)el_Safe_at_Night.jpg[/url
Ik ben de uitvinger van de Ipod en de smartphone elke dag weer dankbaar =)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat het zo langzaam gaat..
Problem? I think notquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Rucky het volgende:
Ik vind deze ook wel creatief.
[ afbeelding ]
Ze zouden dat ding beter even heen en weer kunnen zwaaien, dan ben je een stuk sneller klaar denk ik. Of een gat naast die schoorsteen graven met dat ding, dan kiepert hij vanzelf om..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef Rucky het volgende:
Ik vind deze ook wel creatief.
[ afbeelding ]
Hmmz.. bij mij klopt 'ie wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:55 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. de frontpage doet wel heul rare suggesties voor me:
[ afbeelding ]
Zo, inderdaad zeg.. What have you been up to?quote:
Zo waar heb jij uitgehangen? De volgende keer zeg je dat je weg bent of laat een briefje achter.Mij een beetje ongerust maken.quote:
Wat denk je nou zelf. Als er wat goeds op tv is wordt het wel onderbroken door gigantische kut reclames.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef JK1982 het volgende:
Nou, avondshift zit er bijna op, zo maar eens naar huis..
Ben benieuwd of er vanavond nog wat op de tv is..
Misschien tot later!
Goede reis...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef JK1982 het volgende:
Nou, avondshift zit er bijna op, zo maar eens naar huis..
Ben benieuwd of er vanavond nog wat op de tv is..
Misschien tot later!
slaapkopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO doet loom één oog open en kijkt omhoog van de bank
tisser?
das wat er gebeurt als ik goed gezelschap heb .. dan ontspan ik dusdanig dat ik in slaap donderquote:
Gezellig ben jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
das wat er gebeurt als ik goed gezelschap heb .. dan ontspan ik dusdanig dat ik in slaap donder
dan moet jij me wat actiever bezig houden!quote:
Ik heb je net al wakker gemaakt omdat je zo ongezellig bent....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet jij me wat actiever bezig houden!
Zelfde reden als die brie en roomkaas: even nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
*schuift glas roosvicee naar voren.
"komt goed schatje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |