1 slaapt,quote:Op zondag 26 februari 2012 12:23 schreef Rucky het volgende:
Kinderen zijn toch handig je hebt altijd een excuus.
* Rucky ook lekker op de bank hangt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:57 schreef JK1982 het volgende:
Hier lekker luieren op de bank, laptop op schoot, voetbal op tv.. Bakkie thee erbij, facebook en wat fora open en verder lekker niks doen. Vanavond misschien even film kijken bij mijn broertje..
Ergens zou ik ook wel willen gaan fitnessen, alleen het nadeel hier is dat die eikels al aan het begin van de middag dicht gaan in het weekend. Oftewel, je moet wel 's morgens gaan, en zondagmorgen kan ik niet. Dus blijft alleen zaterdagmorgen over in het hele weekend..
* Rucky helpt Merlijn bij het opstaan.quote:
Thnx.... * op de luie bank ploftquote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky helpt Merlijn bij het opstaan.
quote:
* Merlijn zet pot bier voor Rucky neer en knalt een film aan...quote:
aan het werk schat.quote:
quote:
In de vaatwasser?quote:
Same here.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
ik heb metalen filters Rucky, kunnen zó de vaatwasser in
Hebben we het over filters of roosters?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
ik heb metalen filters Rucky, kunnen zó de vaatwasser in
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef Merlijn het volgende:
filters en roosters zijn bij mij uit 1 stuk
* maffemuts sjuutje braaf opdrinktquote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn sjuutje inschenkt voor muts...
* Papabear schaal met kluifjes op schoot neemt en gromtquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts schaal met kipkluifjes neerzet
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear schaal met kluifjes op schoot neemt en gromt
* Baknijd *
* frituursnacks op tafel zet. Bon appertiet....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Hallo allemaal..![]()
Zitten jullie gewoon alles op te vreten zonder mij? Mooi is dat..
Jij ook bon flappertiet..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* frituursnacks op tafel zet. Bon appertiet....
wáárom voel ik me aangesprokenquote:
heb je vorige week nog gehad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |