Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
ik heb een probleem met m'n smartietot gisteren kon ik bij 't invoeren van tekst, boven de tekst woordjes uitkiezen van de autocorrectie, maar somehow krijg ik ineens overal een megagroot invoerveld, waardoor die keuzes buiten m'n scherm vallen ofzo
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt hoor..
[ afbeelding ]
Oh lekker.. ik moet ook nog eten, maar ik weet niet wat. Denk dat ik zo maar even een patatje haal..quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf vorm gegeven aan de satésaus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die doordenkt .. smeerlap ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ gooit die satesaus er zo op, ken'k niks aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die doordenkt .. smeerlap ..
Dit kan ook niet onbewust of per ongeluk gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ gooit die satesaus er zo op, ken'k niks aan doen
Ja ja....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:53 schreef DJMO het volgende:
ik zag het pas nav de reactie(s) hier'k ben veel te moe (geestelijk that is) om door te kunnen denken
Ga je dan ook creatief kliederen met satésaus?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dit kan ook niet onbewust of per ongeluk gebeuren.Wel een goed idee om maar weer eens nasi te gaan eten.
Die is niet onpartijdig dus dat teld niet.quote:
en IK ! -_-quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |