Stiekem hoop ik teveel als ik goede gesprekken over internet heb met vrouwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef twi het volgende:
Stiekem ben ik dan ook wel eens via internet verliefd geworden.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef twi het volgende:
Dat klopt en is ook wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Internet en real life zijn zoooooo anders.
Ik nogal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef twi het volgende:
Ik ook. Tot over m'n oren zelfs, heel bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef twi het volgende:
Dat laatste...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
Wacht bedoelen we iemand die wel op het internet hebben leren kennen of echt via het internet?
is dit niet 2x hetzelfde?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
Wacht bedoelen we iemand die wel op het internet hebben leren kennen of echt via het internet?
Oh dan niet, dat kan ik ook niet.quote:
Nou iemand nooit in het echt hebben gezien is anders ja.quote:
Dat komt bekend voor, maar ik had haar een paar keer ontmoet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:17 schreef twi het volgende:
Via internet ja, na tomelozen met elkaar spreken via mic/headset. Maarja, 't was in 't echt noch via internet wederzijds, bleek achteraf.
sex?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt bekend voor, maar ik had haar een paar keer ontmoet.
Maar we hadden vooral toen heel intensief contact.
Nee gewoon intensief contact, elke whatsappen, chatten soms skypen. Ze moest me niet uiteindelijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met daten met iemand die ik via het net heb leren kennen.
Op de een of andere manier is het altijd gezellig en zijn ze handtaselijk & slijmen ze(waarschijnlijk in de hoop op sex) En ja oke soms gebeurd dat maar vaak ook niet en hebben we gewoon leuke gesprekken en wederzijds het op het gemak voelen...maar puntje bij paaltje ben ik nooit leuk genoeg om een serieuze relatie mee aan te gaan
Hoe kan het dat je je zo makkelijk in de man vergist??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met daten met iemand die ik via het net heb leren kennen.
Op de een of andere manier is het altijd gezellig en zijn ze handtaselijk & slijmen ze(waarschijnlijk in de hoop op sex) En ja oke soms gebeurd dat maar vaak ook niet...maar puntje bij paaltje ben ik nooit leuk genoeg om een serieuze relatie mee aan te gaan
Tsss, niet alle mannen op het internet zijn fout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, dat komt niet omdat ze je via internet ontmoeten denk ik Sweetheart..
Hoe bedoel je dat?quote:Hoe kan het dat je je zo makkelijk in de man vergist??
Dat je niet door hebt dat ze de verkeerde intenties hebben denk ik.quote:
Jij date hun toch? Dan moet je ze toch ook leren kennen? Ben je dan niet in staat om het kaf van het koren te scheiden of zo?quote:
Exactquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je niet door hebt dat ze de verkeerde intenties hebben denk ik.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Op die manier, nee nou dat is het nou juist...ze spelen spelletjes en op een gegeven moment geloof je dat ze de beste bedoelingen met je hebben en tonen ze dat ook wel. En op een gegeven moment heb je dan sex en alles lijkt geweldig maar dan toch ben ik het ineens niet voor ze. Maar eerst doen van wel zeg maar. En om nou alle mannen gelijk te wantrouwen daar heb ik mezelf ook weer mee en ook de mannen die wel goede bedoelingen hebben, al zijn die zeldzaam
Paradox all the way.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Er zijn zat mannen met goede bedoelingen, maar die zijn weer te lief.
Perfecte opening richting een date, werkelijk waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Heloef en ik zijn maagd, je kunt ons nog daten?
Eens. Mannen met goede bedoelingen zijn niet gewild.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Er zijn zat mannen met goede bedoelingen, maar die zijn weer te lief.
Onzin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens. Mannen met goede bedoelingen zijn niet gewild.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens. Mannen met goede bedoelingen zijn niet gewild.
Daar ben ik dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Nou te lief heb ik nog niet meegemaakt...wel te nerdy of te verlegenEn dat trekt me dan ook weer niet. Zucht...waar is die middenweg?
Aan een relatie werken in plaats van wachten op mister perfect?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Nou te lief heb ik nog niet meegemaakt...wel te nerdy of te verlegenEn dat trekt me dan ook weer niet. Zucht...waar is die middenweg?
Beter kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Nou te lief heb ik nog niet meegemaakt... misschien wel in combi met te nerdy of te verlegenEn dat trekt me dan ook weer niet. Zucht...waar is die middenweg?
De verpakking er om heen die telt inderdaad.quote:
Ach je hebt wat pech gehad, ik weet niet hoeveel het er waren?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Hm nou sorry maar dat ik hun date(ondanks het bovenstaande) zegt toch al genoeg lijkt mij zo? Achteraf blijkt gewoon altijd: Bij twijfel niet doenWant je wordt toch teleurgesteld. En ik hoef geen mister perfect..ik ben zelf ook verre van perfect maar een middenweg zoals ik al zei...moet kunnen maar niet vindbaar.
Er zijn zat mannen met wie wel een goeie relatie op te bouwen is. Logica dicteert dat je dus iets fout doet (en het dus aan jou ligt).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Hm nou sorry maar dat ik hun date(ondanks het bovenstaande) zegt toch al genoeg lijkt mij zo? Achteraf blijkt gewoon altijd: Bij twijfel niet doenWant je wordt toch teleurgesteld. En ik hoef geen mister perfect..ik ben zelf ook verre van perfect maar een middenweg zoals ik al zei...moet kunnen maar niet vindbaar.
Stomme conclussie, aangezien ik van dames die dezelfde gasten gedate hebben ook op hetzelfde stuk lopen, wil jij dan zeggen dat er aan al die dames wat mankeert?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen met wie wel een goeie relatie op te bouwen is. Logica dicteert dat je dus iets fout doet (en het dus aan jou ligt).
Beloof jij haar te daten met goede intenties?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik zie een single dame? Daten?
Ik ben tot nu toe verbaasd over mezelf dat ik nog geen leuke vrouw heb gevonden om te daten eigenlijk. Het lijkt wel alsof alles grauw en grijze middelmaat is op zijn best.
Tsja, ik weet 't ook niet. Zat leuke kerels die ik op slechts één meeting heb gezien, en ze hebben allemaal problemen met daten. Terwijl ze stuk voor stuk niet het karakter hebben om het alleen maar voor de seks te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik zie een single dame? Daten?
Ik ben tot nu toe verbaasd over mezelf dat ik nog geen leuke vrouw heb gevonden om te daten eigenlijk. Het lijkt wel alsof alles grauw en grijze middelmaat is op zijn best.
Hoe kan het dan dat je steeds aan het kortste eind trekt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Stomme conclussie, aangezien ik van dames die dezelfde gasten gedate hebben ook op hetzelfde stuk lopen, wil jij dan zeggen dat er aan al die dames wat mankeert?
Ik denk trouwens wat hier bovenstaat, dat kan nogwel eens kloppen...maar laten hun mij dan niet ''aanbidden'' in het begin
Maar even he, stel voor ze maken je graag het hof en hopen dat er zich gevoelens gaan ontwikkelen omdat je leuk lijkt. Maar dan blijken die gevoelens er op het eind gewoon niet te zijn. Dat is toch niet zo vreemd, als het zo gaat tenminste?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Stomme conclussie, aangezien ik van dames die dezelfde gasten gedate hebben ook op hetzelfde stuk lopen, wil jij dan zeggen dat er aan al die dames wat mankeert?
Ik denk trouwens wat hier bovenstaat, dat kan nogwel eens kloppen...maar laten hun mij dan niet ''aanbidden'' in het begin
Je kent me goed genoeg, me dunkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Beloof jij haar te daten met goede intenties?
Het is iets dat me al jaren opvalt. Jongens die het niet voor de seks doen, worden overgeslagen. Jongens die zoveel mogelijk vrouwen willen palen, liggen iedere dag met een ander in bed. En dan vervolgens komt er gezeur dat alle mannen zo verschrikkelijk zijn. Puh-lease.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Je houdt van honden, dat is een probleem.
[..]
Tsja, ik weet 't ook niet. Zat leuke kerels die ik op slechts één meeting heb gezien, en ze hebben allemaal problemen met daten. Terwijl ze stuk voor stuk niet het karakter hebben om het alleen maar voor de seks te doen.
Dat zei ik al eerder : al die kerels lijken het tegenwoordig nog maar om 1 ding te doen.En ben ik blijkbaar alleen leuk voor nerdjes en verlegen personen die mij dus weer niet aantreken. Aangetrokken voelen tot iemand is toch wel 1 van de musts! En dat lijkt dan altijd wederzijds te zijn maar achteraf ben je het toch niet ( en nee waarom niet omdat ze weer een ander willen bangen).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je steeds aan het kortste eind trekt?
Trouwens, al dat geslijm over "Hey, single vrouwtje! Daten?" vind ik maar zielig
Just checking.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg, me dunkt.
Sorry Kaneel ze moet je nu al niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder : al die kerels lijken het tegenwoordig nog maar om 1 ding te doen.En ben ik blijkbaar alleen leuk voor nerdjes en verlegen personen die mij dus weer niet aantreken. Aangetrokken voelen tot iemand is toch wel 1 van de musts! En dat lijkt dan altijd wederzijds te zijn maar achteraf ben je het toch niet ( en nee waarom niet omdat ze weer een ander willen bangen).
En ik zei al eerder, misschien moet je eens in een relatie gaan investeren ipv op mister perfect te gokken. Je hebt nu zelf al ontdekt dat je die niet gaat vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder : al die kerels lijken het tegenwoordig nog maar om 1 ding te doen.En ben ik blijkbaar alleen leuk voor nerdjes en verlegen personen die mij dus weer niet aantreken. Aangetrokken voelen tot iemand is toch wel 1 van de musts! En dat lijkt dan altijd wederzijds te zijn maar achteraf ben je het toch niet ( en nee waarom niet omdat ze weer een ander willen bangen).
Nee dat is ook normaal dat kan natuurlijk altijd gebeuren..en dat is ook wat er met mijn laatste "scharrel'' gebeurde,maar daarvoor dus genoeg kerels gehad waarbij dit niet het geval was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar even he, stel voor ze maken je graag het hof en hopen dat er zich gevoelens gaan ontwikkelen omdat je leuk lijkt. Maar dan blijken die gevoelens er op het eind gewoon niet te zijn. Dat is toch niet zo vreemd, als het zo gaat tenminste?
Ja, ik ben vast niet aantrekkelijk voor haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry Kaneel ze moet je nu al niet.
Vast wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast niet aantrekkelijk voor haar.![]()
Vind het ook moeilijk voor te stellen dat ik aantrekkelijk ben voor iemand überhaupt.
Ja, maar 'm al te lang in je mond houden word je niet vrolijk van, zoals al veel mensen hebben aangetoond.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ahh kaneelstokje...jij moet op zijn minst lekker ruiken
Waarom investeren in iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind? Dat is sowieso gedoemt te mislukken man.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zei al eerder, misschien moet je eens in een relatie gaan investeren ipv op mister perfect te gokken. Je hebt nu zelf al ontdekt dat je die niet gaat vinden.
Niet voor niets dat je zoveel vergelijkbare tips krijgt.
Of misschien een andere datingsite proberen??
Oeh loefje toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar die 2005 versie van jou he, die zou ik hard raken als ik homo was.
En ik ben keilief.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ahh kaneelstokje...jij moet op zijn minst lekker ruiken
Er zullen toch best aantrekkelijke nerds zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:20 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Waarom investeren in iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind? Dat is sowieso gedoemt te mislukken man.
Je valt dus gewoon op de verkeerde mannen. Mannen die je alleen maar willen gebruiken vind je aantrekkelijk, lieve jongens niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder : al die kerels lijken het tegenwoordig nog maar om 1 ding te doen.En ben ik blijkbaar alleen leuk voor nerdjes en verlegen personen die mij dus weer niet aantreken.
Iemand die aantrekkelijk is..is meestal geen nerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Er zullen toch best aantrekkelijke nerds zijn?
En Kaneel, jij bent niet chubby man.
Ik gebruik chubby omdat ik mezelf (nog) niet te dik vind. Maar ik zit over het gewicht dat normaal is voor iemand van mijn lengte. Zodra ik weer onder de 75 zit, ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Er zullen toch best aantrekkelijke nerds zijn?
En Kaneel, jij bent niet chubby man.
Wat een onzin zeg, het percentage nerds is vrij hoog en ook die komen allemaal aan een vrouw. Tenzij je echt het stereotype kansloze nerd bedoelt, maar die zie je maar heel weinig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Iemand die aantrekkelijk is..is meestal geen nerd
Mensen vinden alleen de vroegere mij aantrekkelijk. Maar toen ik er zo uitzag, vond niemand mij aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
Zelfs ik was aantrekkelijk voor iemand, zelfs ik.
ER IS HOOP KANEEL, ER IS HOOP!
Ik val zowel op mooi als op normaal..en zelfs die normale mannen gebruiken je soms..maargoed ja tuurlijk het is mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op de verkeerde mannen. Mannen die je alleen maar willen gebruiken vind je aantrekkelijk, lieve jongens niet.
Ik kan daar altijd zo slecht tegen als meisjes daar zo over denken, dan is het gewoon je eigen schuld.
Tuurlijk niet! Dat jij je keer op keer hebt verkeken op de man lag natuurlijk steeds aan de ander!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik val zowel op mooi als op normaal..en zelfs die normale mannen gebruiken je soms..maargoed ja tuurlijk het is mijn eigen schuld
Nee, je ziet er uit als 2 mannen die een biertje drinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Mensen, eerlijk zeggen ben/zie ik er uit als een nerd?
Eerst pics loef.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Laat ik het zo zeggen : iemand die een beetje aantrekkelijk is( wat voor mij goed genoeg is) zal ik ook geen nerd vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:24 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het percentage nerds is vrij hoog en ook die komen allemaal aan een vrouw. Tenzij je echt het stereotype kansloze nerd bedoelt, maar die zie je maar heel weinig.
Iedereen heeft me wel gezien hier op een paar nieuwelingen na.quote:
Heloef, ga anders naar het SC topic hiermeequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen heeft me wel gezien hier op een paar nieuwelingen na.
Laat ook maar, als het zo moet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef, ga anders naar het SC topic hiermee
of post meteen pics!
Ja vaak wel ja, met hun spelletjes en ik die dan niet alle mannen over 1 kam wil scheren trapt er weer in.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dat jij je keer op keer hebt verkeken op de man lag natuurlijk steeds aan de ander!
Als jou keer op keer hetzelfde overkomt terwijl we allemaal weten dat lang niet alle mannen zo zijn, heeft het er wel de schijn van dat het (tenminste deels) aan jezelf ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik val zowel op mooi als op normaal..en zelfs die normale mannen gebruiken je soms..maargoed ja tuurlijk het is mijn eigen schuld
Hmm, niet helemaal. Wel iets nerderigs.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
Hoi, hier ben ik danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Nou te lief heb ik nog niet meegemaakt... misschien wel in combi met te nerdy of te verlegenEn dat trekt me dan ook weer niet. Zucht...waar is die middenweg?
Just keep thinking that. Gaat wel over jouw toekomst. Jij doet blijkbaar iets fout. En als je echt gelooft dat alle mannen zo zijn, is mijn advies:Stop met daten en wees forever alone.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:30 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ja vaak wel ja, met hun spelletjes en ik die dan niet alle mannen over 1 kam wil scheren trapt er weer in.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Goed dan ligt het deels aan mijzelf, dan ben ik benieuwd naar jullie tips, en dan niet de tip ja date is met iemand die je niet aantrekkelijk vind
Tip 1: Gladde babbels zijn verdachtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Goed dan ligt het deels aan mijzelf, dan ben ik benieuwd naar jullie tips, en dan niet de tip ja date is met iemand die je niet aantrekkelijk vind
Nee dan is het goed, ik mik op de quasi nerd-hipsterlook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal. Wel iets nerderigs.
Waarom niet gewoon de heloef look?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, ik mik op de quasi nerd-hipsterlook.
Als jij alleen maar gaat voor een aantrekkelijk uiterlijk, is precies dat wat je zult krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Geeft niet..iemand met "stuitertieten'' als onderschrift neem ik sowieso al niet echt serieusquote:
Dat is ook een verschrikkelijk slechte tip. Settling for less is wel vrij kansloos. Alleen, kom je wel eens mannen tegen die qua uiterlijk best aantrekkelijk zijn, en toch vrij nerderig overkomen? Waar je misschien op afknapt is de nervositeit van zo'n persoon. Natuurlijk is het heel spannend als een man veel initiatief toont, maar deze thread is bijvoorbeeld gemaakt voor mannen die daar ontzettend veel moeite mee hebben. Veel mannen die daar niet goed in zijn, leggen zichzelf een verschrikkelijke druk op, wat dan als onaantrekkelijk over kan komen. Geef je zulke mannen bijvoorbeeld wel een tweede kans, wanneer je uiterlijk misschien wel iets in 'm ziet terwijl het in de omgang niet helemaal overkomt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de heloef look?
Pick me!! Pick me!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij alleen maar gaat voor een aantrekkelijk uiterlijk, is precies dat wat je zult krijgen.
Tip:Probeer ook eens voor een aantrekkelijk innerlijk te gaan zonder zo gefixeerd te zijn op uiterlijk.
En iemand met als onderschrift "Een vrouw is het mooiste wat er is"?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Geeft niet..iemand met "stuitertieten'' als onderschrift neem ik sowieso al niet echt serieus
Dus je leest ook nog eens over de quote van Bill Hicks heen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Geeft niet..iemand met "stuitertieten'' als onderschrift neem ik sowieso al niet echt serieus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij gaat dat echt hand in hand.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij alleen maar gaat voor een aantrekkelijk uiterlijk, is precies dat wat je zult krijgen.
Tip:Probeer ook eens voor een aantrekkelijk innerlijk te gaan zonder zo gefixeerd te zijn op uiterlijk.
Nee. Ik geef gewoon geen reet om de meeste mensen en hun mening. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom hecht ik zo verdomde veel waarde aan andere mensen, dit is wel serieus een issue voor mij... Heeft iemand misschien tips hoe je iemand makkelijker geen waarde kunt ontlenen?
Lezen is een kunst blijkbaar. Of ben je een troll?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk en dat is in mijn ogen ook juist aandoenlijk, en dan zelf de eerste stap nemen is daarbij ook nog wel eens leuk..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook een verschrikkelijk slechte tip. Settling for less is wel vrij kansloos. Alleen, kom je wel eens mannen tegen die qua uiterlijk best aantrekkelijk zijn, en toch vrij nerderig overkomen? Waar je misschien op afknapt is de nervositeit van zo'n persoon. Natuurlijk is het heel spannend als een man veel initiatief toont, maar deze thread is bijvoorbeeld gemaakt voor mannen die daar ontzettend veel moeite mee hebben. Veel mannen die daar niet goed in zijn, leggen zichzelf een verschrikkelijke druk op, wat dan als onaantrekkelijk over kan komen. Geef je zulke mannen bijvoorbeeld wel een tweede kans, wanneer je uiterlijk misschien wel iets in 'm ziet terwijl het in de omgang niet helemaal overkomt?
Oh snap!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lezen is een kunst blijkbaar. Of ben je een troll?
Als je nou gewoon eens dat seks hebben lekker uitstelt, dan haken de meeste abusers snel af. Ga gewoon samen wat leuks doen en kijk of het echt klikt. Leer zijn vrienden en familie kennen, zodat je echt weet waar je mee te maken hebt.
???
Profit!!
Misschien een pijnlijke conclusie, maar zouden ze op de sex afknappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Natuurlijk en dat is in mijn ogen ook juist aandoenlijk, en dan zelf de eerste stap nemen is daarbij ook nog wel eens leuk..ik ben gewoon een teleurgesteld in hoe het de laatste tijd(jaar) gaat en vreet me erover op dat veel mannen die mij aanspreken enkel over 1 ding hebben( die blok ik direct btw) of na een paardates en een paar keer sex afkappen om vervolgens te zien/horen/lezen dat ze na een halve dag alweer opzoek zijn naar wat anders.
Je bent serieus?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Natuurlijk en dat is in mijn ogen ook juist aandoenlijk, en dan zelf de eerste stap nemen is daarbij ook nog wel eens leuk..ik ben gewoon een teleurgesteld in hoe het de laatste tijd(jaar) gaat en vreet me erover op dat veel mannen die mij aanspreken enkel over 1 ding hebben( die blok ik direct btw) of na een paardates en een paar keer sex afkappen om vervolgens te zien/horen/lezen dat ze na een halve dag alweer opzoek zijn naar wat anders.
Well, there's your problem!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een hele goeie tip Sweatheartquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lezen is een kunst blijkbaar. Of ben je een troll?
Als je nou gewoon eens dat seks hebben lekker uitstelt, dan haken de meeste abusers snel af. Ga gewoon samen wat leuks doen en kijk of het echt klikt. Leer zijn vrienden en familie kennen, zodat je echt weet waar je mee te maken hebt.
???
Profit!!
Dit soort vragen kun je ook beter in de SC latenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Krijgen we hier nu ook al van die TT's. Kan dat niet voorbehouden blijven aan de SC?
Goed plan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Krijgen we hier nu ook al van die TT's. Kan dat niet voorbehouden blijven aan de SC?
Raar niet, maar misschien niet zo handig als je keer op keer geneukt wordt en ze daarna weglopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is tegenwoordig toch niet meer zo raar?
Van horen zeggen
Nee dat is het niet , althans lijkt me niet al je ze zo zichtbaar ziet genieten etc .En ook volgens horen zeggen maargoed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een pijnlijke conclusie, maar zouden ze op de sex afknappen?
Ik zit dan ook vol met goede tips.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een hele goeie tip Sweatheart
Nee, is heel gewoon allemaal tegenwoordig. Wat natuurlijk een deel van het probleem is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is tegenwoordig toch niet meer zo raar?
Van horen zeggen
Super leuke meid komt bij je thuis film kijken.. er gaat wat alcohol in.. het wordt laat.. ze blijft slapen.. je hebt sex.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit dan ook vol met goede tips.
[..]
Nee, is heel gewoon allemaal tegenwoordig. Wat natuurlijk een deel van het probleem is.
Als ik iemand zou daten die op de eerste date zou willen batsen, haak ik al af. Niks voor mij, sorry. Ik heb dan ook totaal geen behoefte om spelonkologie te bedrijven op toeristische plekken.
Het gaat anders over dit topic en niet over de SC hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit soort vragen kun je ook beter in de SC laten
Als iemand zo makkelijk is, ja. Dan weet ik dat het niet mijn soort vrouw is, heel simpel gezegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super leuke meid komt bij je thuis film kijken.. er gaat wat alcohol in.. het wordt laat.. ze blijft slapen.. je hebt sex.
Je zou het daarna serieus afkappen?
Nee, ze zegt dat omdat ze dit topic graag serieus wilt houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit soort vragen kun je ook beter in de SC laten
Misschien gaan al die mannen wel weg omdat je zo hard zweet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Trouwens het is Sweetheart en niet zweetheart als we het dan toch over lezen hebben
Er zijn nu alweer 6 posts die niet serieus zijn door die vraagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat omdat ze dit topic graag serieus wilt houden.
Ik zou slingers ophangen dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef twi het volgende:
Tsja, ik zou het hypocriet van me vinden dat als er een goed uitziende meid op de eerste date (of na niet al te veel dates) sex wil hebben, dat ik dan angstig nee zou zeggen. Ik ben een vent, kom op, dan ga ik daar ongetwijfeld echt wel op in. Maar dan zie je gelijk het oppervlakkige erin, dan gaat het om uiterlijk. Terwijl ik uit principe tegen mezelf zeg dat alleen maar te doen bij een hele leuke meid. Principes gaan niet gepaard met een toch vrij aanwezig oppervlakkig gevoel.
Je bedoelt dat typische denkbeeld dat "de vent" altijd op commando hem omhoog moet kunnen krijgen zodra de vrouw dat wilt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef twi het volgende:
Tsja, ik zou het hypocriet van me vinden dat als er een goed uitziende meid op de eerste date (of na niet al te veel dates) sex wil hebben, dat ik dan angstig nee zou zeggen. Ik ben een vent, kom op, dan ga ik daar ongetwijfeld echt wel op in. Maar dan zie je gelijk het oppervlakkige erin, dan gaat het om uiterlijk. Terwijl ik uit principe tegen mezelf zeg dat alleen maar te doen bij een hele leuke meid. Principes gaan niet gepaard met een toch vrij aanwezig oppervlakkig gevoel.
Awsome, misschien na de 7e dat sommige mensen het ook gaan snappen en spontaan alleen nog maar serieus gaan posten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zijn nu alweer 6 posts die niet serieus zijn door die vraag
Hmmmz ok.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iemand zo makkelijk is, ja. Dan weet ik dat het niet mijn soort vrouw is, heel simpel gezegd.
Ja nou dat dus.. alleen snap ik het dikgedrukte niet helemaal. imo gaat het dan niet alleen om uiterlijk hoor.. als iemand heul lekker is maar echt een eikel ( ok ok, ik val op eikels, maar dat even niet meetellen) zou ik er toch geen sex mee willen heur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef twi het volgende:
Nee, ik bedoel dat als er een ontzettend lekker ding naakt voor me staat, dat ik heus wel zin heb in seks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat typische denkbeeld dat "de vent" altijd op commando hem omhoog moet kunnen krijgen zodra de vrouw dat wilt?
Ik pas daar namelijk denk ik voor, als ik geen zin heb in seks, heb ik daar gewoon geen zin in. Omdat m'n hoofd daar niet naar staat of zo.
Tsja, dan moet je het wel ontzettend bont bij me maken hoor, als je er echt heel goed uit ziet, om het dan nog zó te verknallen qua uitstraling om dan nee te zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef Joysa het volgende:
Ja nou dat dus.. alleen snap ik het dikgedrukte niet helemaal. imo gaat het dan niet alleen om uiterlijk hoor.. als iemand heul lekker is maar echt een eikel ( ok ok, ik val op eikels, maar dat even niet meetellen) zou ik er toch geen sex mee willen heur.
Dan is de motivatie wel een enorm stuk hoger. Maar ik kan me van mezelf ook wel voorstellen dat zelfs dan ik nog niet gegarandeerd zin heb in seks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als er een ontzettend lekker ding naakt voor me staat, dat ik heus wel zin heb in seks.
hmja okquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als er een ontzettend lekker ding naakt voor me staat, dat ik heus wel zin heb in seks.
[..]
Tsja, dan moet je het wel ontzettend bont bij me maken hoor, als je er echt heel goed uit ziet, om het dan nog zó te verknallen qua uitstraling om dan nee te zeggen.
Ik heb nog niet in die situatie gezeten, vandaar de opmerking dat ik het hypocriet van mezelf zou vinden om dan "nee" te zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan is de motivatie wel een enorm stuk hoger. Maar ik kan me van mezelf ook wel voorstellen dat zelfs dan ik nog niet gegarandeerd dan ook zin heb in seks.
Hmja daar ben ik ook toe in staat.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is de motivatie wel een enorm stuk hoger. Maar ik kan me van mezelf ook wel voorstellen dat zelfs dan ik nog niet gegarandeerd zin heb in seks.
Wat wil je zeggen Joysa?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent serieus?
Het verbaast je echt?
Nu krijg ik het idee dat jij esperanza bentquote:
11 jan 2012quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu krijg ik het idee dat jij esperanza bent
Mannen met een leuk koppie, vlotte babbel, en die snel beginnen over sex hebben meestal maar 1 doel voor ogen ja.quote:
De meeste mannen hier ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen met een leuk koppie, vlotte babbel, en die snel beginnen over sex hebben meestal maar 1 doel voor ogen ja.
FLikker effe een ent heen met je slow chat gezeik. (en dan doel ik op het versieren slow-chat topic)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu krijg ik het idee dat jij esperanza bent
Het was serieus.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
FLikker effe een ent heen met je slow chat gezeik.
Ik zoek een duurzame relatie, niet een neukertjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mannen hier ook
Tgaat nergens over en het is een kut opmerking.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het was serieus.
Beter tyf jij op met mij te quoten.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mannen hier ook
Als zo'n vraag je al weg jaagtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tgaat nergens over en het is een kut opmerking.
En je jaagt verdomme iemand weg die gewoon om advies vraagt.
Nou nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En daar erger ik me eerlijk gezegd een beetje aan. Maar dat zal wel aan mij liggen of zo.
Seks is meestal wel een van de doelen. Als het maar geen einddoel is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen met een leuk koppie, vlotte babbel, en die snel beginnen over sex hebben meestal maar 1 doel voor ogen ja.
Dat is een mooie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seks is meestal wel een van de doelen. Als het maar geen einddoel is.
Tegelwijsheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke maar 't is vaak het enige doel....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon of je dat serieus dacht? Dat jij het gelijk zo achterlijk opvat kan ik niets aan doen he.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Weet je wat het is?Ik voel me totaal kut en vraag me dat gewoon serieus af en dan daarna vraag ik ook nog eens om tips( enkelen komen met goeien) en voor de rest word ik alleen maar afgezeken en niet serieus genomen.En dan komt er ook nog zo'n portret zeiken dat ik dan iemand anders zou zijn omdat het voor haar waarschijnlijk nep en achterlijk overkomt? Flikker een eind op joh.Ik zelf steek totaal niet zo in elkaar maar blijkbaar moeten velen van jullie hier je Status opkrikken!!
Omdat je heel toevallig op precies diezelfde manier reageert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:08 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Ja dat vroeg je, en ik vroeg je daarna wat je nou precies zeggen wilt. en dan kom je met zo'n zeik antwoord alsof mijn post trolls zouden zijn?
Welkom op FOK!... Ach ja ik stoor me er niet meer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Weet je wat het is?Ik voel me totaal kut en vraag me dat gewoon serieus af en dan daarna vraag ik ook nog eens om tips( enkelen komen met goeien) en voor de rest word ik alleen maar afgezeken en niet serieus genomen.En dan komt er ook nog zo'n portret zeiken dat ik dan iemand anders zou zijn omdat het voor haar waarschijnlijk nep en achterlijk overkomt? Flikker een eind op joh.Ik zelf steek totaal niet zo in elkaar maar blijkbaar moeten velen van jullie hier je Status opkrikken!!
Lees mijn vorige posts nog een keertje heel goed door alsjeblieft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon of je dat serieus dacht? Dat jij het gelijk zo achterlijk opvat kan ik niets aan doen he.
Bij mij geld het toch echt andersom, Seks kun je nog leren... Karakter is toch echt wel gevormd op een punt dunkt me zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:
Eerst seks, dan relatie.
Vlees en kuip enzo.
Had ik het tegen jou? Nee. Hou je bek dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees mijn vorige posts nog een keertje heel goed door alsjeblieft.
Met je termen als achterlijk, dit is het serieuze topic, flikker nou is een keertje op met je gejaag en je machtstrijd. Ik ben het echt stront zat. Dat meisje zegt niks verkeerds.
Zover ik weet heb ik overal op geantwoord en dat naar jou toe was ook een normale serieuze vraag.Maar dat kun jij blijkbaar niet onderscheiden omdat het volgens jou dom over komt?Zeg dan gewoon wat je te zeggen hebt en niet terugkrabbelen en dom ouwehoeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat je heel toevallig op precies diezelfde manier reageert.
Beter geef je gewoon antwoord op die vragen als je hier voor serieuze tips zit ipv me zo'n weirde vraag terug te sturen.
Je beinvloed mijn leven(Niet alleen mijn leven trouwens) negatief door je gedragingen, dus je drukt invloed uit op mij als individu, dus ik voel me genoodzaakt op je te reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? Nee. Hou je bek dan.
Je hoeft na de eerste paar dates dan ook nog niet over een relatie te spreken. Vanwaar de haast?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Dikke bullshit. Als ik voor een serieuze relatie ga, wil ik ook seks. Juist dan, zou ik zeggen.
Dat mag maar ik zie het toch echt anders ik zou ook zoiets nooit doen zomaar met een vage bekende het bed in duikenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Dikke bullshit. Als ik voor een serieuze relatie ga, wil ik ook seks. Juist dan, zou ik zeggen.
Hangt ook een beetje van je leeftijd af lijkt me. De midden 20-begin 30ers die ik 'date' zijn gelukkig meestal niet zo preuts. Preutsheid (een karaktereigenschap) is voor mij een dikke afknapper.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Bij mij geld het toch echt andersom, Seks kun je nog leren... Karakter is toch echt wel gevormd op een punt dunkt me zo.
Niet echt. Verreweg de meesten die een relatie hebben, hebben ook seksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Seks boeit me geen reet, maar dat is logisch neem ik aan.
Als je een goeie date hebt, ben je meer dan vage bekenden...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat mag maar ik zie het toch echt anders ik zou ook zoiets nooit doen zomaar met een vage bekende het bed in duiken![]()
En jij weer wat sneller dan mij, Gelukkig want als iedereen hetzelfde zou zijn... Zou gaan vervelen op termijn.
Ik heb geen geduld. Alles nu, veel en vaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:16 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft na de eerste paar dates dan ook nog niet over een relatie te spreken. Vanwaar de haast?
Maar ik zie het belang van goede seks (nog) niet in, weet toch niet wat het is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt. Verreweg de meesten die een relatie hebben, hebben ook seks
Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geen geduld. Alles nu, veel en vaak.
En juist dat heb ik weer teveel, Geduld ik kan rustig wachten tot in de eeuwigheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld. Alles nu, veel en vaak.
Bedankt twi..dit begreep ik idd ook wel door al eerder geposte reacties.Ik zal mij beterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:12 schreef twi het volgende:
Ja weet je, bij de hitsige macho's trap je er blijkbaar relatief snel in om sex met ze te hebben. Dat is toch vrij naief, daar zijn veel van de mannen blijkbaar op uit. Maar toch blijf je er op in gaan. Als je dan al op zoek bent naar iemand die meer ziet in een serieuzere relatie, dan moet je dat maar iets langer uitstellen? Misschien ben ik wel erg ouderwets ingesteld, of misschien schat ik het gemak waarbij je overgaat tot sex wel wat laag in aan de hand van de posts die je plaatst. Maar mannen die serieuzer zijn, worden meestal afgeschrikt als die drempel niet al te hoog voor je is.
Is wel zo verstandig!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:22 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Maargoed ik zal beter nadenken en mezelf ook niet zomaar weer weggeven aan de eerste de beste!
quote:
Als je een serieuze relatie wil is het misschien beter het anders aan te pakken. Zeker als het verleden niet heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"weggeven"?
"de eerste de beste"?
"verstandig"?
Seks heb je toch omdat je zin in elkaar hebt? Wat zijn dit voor archaische calvinistische opvattingen?
En dat op een jongerenforum...
Juistem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, als een date leuk is en er is seksuele aantrekkingskracht is er toch niet zoveel mis mee om te neuken, heb je allebei gewoon een leuke tijd? Als je er maar niet al te veel belang aan gaat hechten en meteen een toekomst met hem gaat zien enzo, dan kun je teleurgesteld worden.
Maar sweetheart wil juist een duurzame relatie. Dat is tenminste zoals ik het begreep.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, als een date leuk is en er is seksuele aantrekkingskracht is er toch niet zoveel mis mee om te neuken, heb je allebei gewoon een leuke tijd? Als je er maar niet al te veel belang aan gaat hechten en meteen een toekomst met hem gaat zien enzo, dan kun je teleurgesteld worden.
Seks gaat voor mij verder dan een kwakje lozen in de eerste de beste. Ik zoek meer dan een leuk iemand voor een tijdje of voor een paar dates.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"weggeven"?
"de eerste de beste"?
"verstandig"?
Seks heb je toch omdat je zin in elkaar hebt? Wat zijn dit voor archaische calvinistische opvattingen?
En dat op een jongerenforum...
Niet elke date is iets om mee verder te gaan, of je nu hebt geneukt of niet. Je gaat je toch ook niet slecht voelen omdat je met iemand die niets voor jou was naar de film bent geweest of uit eten? Waarom dan wel spijt van het gehad hebben van seks?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een serieuze relatie wil is het misschien beter het anders aan te pakken. Zeker als het verleden niet heeft gewerkt.
Een serieuze relatie bereik je alleen als je daar beiden aan toe bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een serieuze relatie wil is het misschien beter het anders aan te pakken. Zeker als het verleden niet heeft gewerkt.
En seks als je elkaar net kent en op den duur een serieuze relatie krijgen sluiten elkaar niet uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar sweetheart wil juist een duurzame relatie. Dat is tenminste zoals ik het begreep.
Ik heb niet zo snel spijt van dingen. Dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet elke date is iets om mee verder te gaan, of je nu hebt geneukt of niet. Je gaat je toch ook niet slecht voelen omdat je met iemand die niets voor jou was naar de film bent geweest of uit eten? Waarom dan wel spijt van het gehad hebben van seks?
Dat ze zegt dat het is 'fout gegaan' is meer haar probleem, ze dicht het veel teveel belang toe, naar mijn idee. Zo kun je overal wel een probleem van maken hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel spijt van dingen. Dus ik zou het niet weten.
Maar ik kan begrijpen dat als het al een paar keer is fout gegaan je het dit keer anders wil aanpakken.
Ik schaal seks hebben toch wel in een wat andere categorie dan naar de film gaan. Ja, dan ben ik maar calvinistisch ingesteld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet elke date is iets om mee verder te gaan, of je nu hebt geneukt of niet. Je gaat je toch ook niet slecht voelen omdat je met iemand die niets voor jou was naar de film bent geweest of uit eten? Waarom dan wel spijt van het gehad hebben van seks?
Lekkere instelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Seks gaat voor mij verder dan een kwakje lozen in de eerste de beste. Ik zoek meer dan een leuk iemand voor een tijdje of voor een paar dates.
Ik hecht nergens meer belang aan. Vroeger wel toen wou ik alles beleven met een speciaal iemand. Ben ik maar van afgestapt. Mijn maagdelijkheid verlies ik waarschijnlijk aan een dronken slet op een camping ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze zegt dat het is 'fout gegaan' is meer haar probleem, ze dicht het veel teveel belang toe, naar mijn idee. Zo kun je overal wel een probleem van maken hoor.
Dit denkende deed ook mede beslissen om sex te hebben..onderdeel van elkaar nog beter leren kennen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks als je elkaar net kent en op den duur een serieuze relatie krijgen sluiten elkaar niet uit.
Jij kunt mij nog helpen denk ik...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere instelling.
Een relatie, date of ONS versieren is niet anders dan solliciteren.
Probeer es bij een werkgever binnen te stappen; hallo, ik zoek een baan voor het leven.
Jullie maken het jezelf veel te moeilijk. Vandaar dan ook dit topic, dat snap ik ook wel.
Ik moet steeds lachen als jij over je ontmaagding begint.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hecht nergens meer belang aan. Vroeger wel toen wou ik alles beleven met een speciaal iemand. Ben ik maar van afgestapt. Mijn maagdelijkheid verlies ik waarschijnlijk aan een dronken slet op een camping ofzo.
Me 2 hoor. daar ben ik het dus ook niet mee-eens..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schaal seks hebben toch wel in een wat andere categorie dan naar de film gaan. Ja, dan ben ik maar calvinistisch ingesteld.
Juist alles lekker zakelijk zien, Waarom heb ik tot heden bijna altijd voor familie bedrijven gewerkt juist omdat ze met gevoel en hart voor de zaak werken net als mij. En dat hoort ook bij een relatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere instelling.
Een relatie, date of ONS versieren is niet anders dan solliciteren.
Probeer es bij een werkgever binnen te stappen; hallo, ik zoek een baan voor het leven.
Jullie maken het jezelf veel te moeilijk. Vandaar dan ook dit topic, dat snap ik ook wel.
Ik meestal ook, dat wordt echt zo'n ding later waar ik op iedere verjaardag over vertel aan mijn neefjes met als laatste zin "maak je oom trots, doe het beter dan ik toen" zoiets in die richting.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen als jij over je ontmaagding begint.
Zulke ooms lijken me wel tof, de mijne praten vooral over vogels en godquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meestal ook, dat wordt echt zo'n ding later waar ik op iedere verjaardag over vertel aan mijn neefjes met als laatste zin "maak je oom trots, doe het beter dan ik toen" zoiets in die richting.
Ik vind dat het een het ander niet uitsluit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist alles lekker zakelijk zien, Waarom heb ik tot heden bijna altijd voor familie bedrijven gewerkt juist omdat ze met gevoel en hart voor de zaak werken net als mij. En dat hoort ook bij een relatie.
Alle mannen zijn -bewust, dan wel onbewust- veel te zenuwachtig bij een vrouw die ze echt leuk vinden. Probeer dat uit te schakelen. Dan is de stap naar seks (als zij er het type naar is) ook kleiner.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij kunt mij nog helpen denk ik...
Hoe ga je er lichtvoetiger over denken?
Dan bekijk je het heel rationeel, maar ik denk niet dat je het pakken van een filmpje en seks kunt vergelijken als zijnde twee leuke activiteiten zonder eventuele teleurstellingen, tenzij je weinig (emotionele) waarde hecht aan seks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij loopt met een grote boog om preutse vrouwen heen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle mannen zijn -bewust, dan wel onbewust- veel te zenuwachtig bij een vrouw die ze echt leuk vinden. Probeer dat uit te schakelen. Dan is de stap naar seks (als zij er het type naar is) ook kleiner.
Als je op preutse vrouwen valt, dan ligt het anders.
Wat meer vertrouwen in die aanstaande date van je.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hecht nergens meer belang aan. Vroeger wel toen wou ik alles beleven met een speciaal iemand. Ben ik maar van afgestapt. Mijn maagdelijkheid verlies ik waarschijnlijk aan een dronken slet op een camping ofzo.
Die van mij doen altijd of ik heel succesvol ben met vrouwen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zulke ooms lijken me wel tof, de mijne praten vooral over vogels en god
Emotionele waarde hecht je er pas aan wanneer je van iemand gaat houden, tenminste bij mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan bekijk je het heel rationeel, maar ik denk niet dat je het pakken van een filmpje en seks kunt vergelijken als zijnde twee leuke activiteiten zonder eventuele teleurstellingen, tenzij je weinig (emotionele) waarde hecht aan seks.
Die vind ik waarschijnlijk toch niet leuk, maar ik probeer het nog maar een keer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat meer vertrouwen in die aanstaande date van je.
Nee, maar er zit toch wel een behoorlijk gebied tussen het hebben van een ONS en het hebben van een relatie. Mijn drempel qua het hebben van seks zit meer richting de kant van de relatie, dan bij de ONS. Al pretendeer ik niet zo hypocriet te zijn dat ik de kans niet met beide handen aan zou pakken wanneer ik de kans op een ONS krijg met een hele lekkere meid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet een relatie eerst opbouwen. Ik zie het probleem niet met het hebben van seks voordat die band zo sterk is dat er een relatie uit voort zou kunnen komen. Ik zou daar niet per se mee wachten voor ik echt een relatie zou hebben.
Ik gebruik ook termen als hosselen, ik bedoel het niet zoals het overkomt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:45 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Kijk daar ga je al de fout in...Scoren
Onbewust zoekt de man een vrouw om mee te neuken en de vrouw zekerheid voor haarzelf en eventuele kinderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist alles lekker zakelijk zien, Waarom heb ik tot heden bijna altijd voor familie bedrijven gewerkt juist omdat ze met gevoel en hart voor de zaak werken net als mij. En dat hoort ook bij een relatie.
Ach ja, misschien zijn mijn normen ook wel te losbollig. En ondanks dat toch nog maar met één jongen geweest. Ik hoop niet dat dat veel over mij zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar er zit toch wel een behoorlijk gebied tussen het hebben van een ONS en het hebben van een relatie. Mijn drempel qua het hebben van seks zit meer richting de kant van de relatie, dan bij de ONS. Al pretendeer ik niet zo hypocriet te zijn dat ik de kans niet met beide handen aan zou pakken wanneer ik de kans op een ONS krijg met een hele lekkere meid.
Het is dat je bezet bent en niet uitgaat. Maar anders...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, misschien zijn mijn normen ook wel te losbollig. En ondanks dat toch nog maar met één jongen geweest. Ik hoop niet dat dat veel over mij zegt
Nee je wil je daarmee meten aan het algemene FOK!volk dat is wat je probeert toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik ook termen als hosselen, ik bedoel het niet zoals het overkomt.
Ik kan gewoon nog geen leuk meisje vinden voor een relatie, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen.
Of het zegt heel veel over je vriendje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, misschien zijn mijn normen ook wel te losbollig. En ondanks dat toch nog maar met één jongen geweest. Ik hoop niet dat dat veel over mij zegt
Het zijn simpelweg niet mijn types.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jij loopt met een grote boog om preutse vrouwen heen, neem ik aan?
Ik probeer me niet te meten met iemand, niet aan het landelijk gemiddelde, niet aan welk gemiddelde dan ook. Ik ben toch met alles laat ik was 4,5 jaar later met zoenen dan de gemiddelde tiener. Maar dat is wel het laatste waar ik me druk over maak. Dus nee ik probeer me er niet mee te meten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:50 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Nee je wil je daarmee meten aan het algemene FOK!volk dat is wat je probeert toch?
En weer geld dit niet voor iedereen, Misschien voor een groot deel van de populatie op deze aardkloot maar niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbewust zoekt de man een vrouw om mee te neuken en de vrouw zekerheid voor haarzelf en eventuele kinderen.
Kan je mooi lullen wat je wil, maar zo is het.
Een goeie relatie deelt ook de kerneigenschappen van beide karakters; zoek je hetzelfde (in het leven)?
Mijn voorbeeld is niet zakelijk, maar een analogie in het vormen van relaties (in het algemeen dus).
Ik moet wel toegeven dat ik 1 keer gehad heb dat ik na een ONS (zij wilde ook niet meer; een superonafhankelijk mooi hippiemeisje) ineens niet meer verliefd was. Ik word niet snel verliefd, maar zij was wow. Ook hoe we elkaar leerden kennen enzo. De seks was niet slecht, maar ik voelde het gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar er zit toch wel een behoorlijk gebied tussen het hebben van een ONS en het hebben van een relatie. Mijn drempel qua het hebben van seks zit meer richting de kant van de relatie, dan bij de ONS. Al pretendeer ik niet zo hypocriet te zijn dat ik de kans niet met beide handen aan zou pakken wanneer ik de kans op een ONS krijg met een hele lekkere meid.
Ach best...zolang je die termen niet gebruikt naar een dame haal je schade vast nog wel in. staat nogal popi jopie .quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer met niet te meten aan niemand, niet aan het landelijk gemiddelde, niet aan welk gemiddelde dan ook. Ik ben toch met alles laat ik was 4,5 jaar later met zoenen dan de gemiddelde tiener. Maar dat is wel het laatste waar ik me druk over maak. Dus nee ik probeer me er niet mee te meten.
Als het niets was geworden met Newb was ik waarschijnlijk rond gaan sletten, waarschijnlijk veel op internet, toen ik eenmaal wat ervaring had daarmeequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent en niet uitgaat. Maar anders...
Nou ik weet je te vinden als het uitgaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niets was geworden met Newb was ik waarschijnlijk rond gaan sletten, waarschijnlijk veel op internet, toen ik eenmaal wat ervaring had daarmee
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niets was geworden met Newb was ik waarschijnlijk rond gaan sletten, waarschijnlijk veel op internet, toen ik eenmaal wat ervaring had daarmee
Gaat voorlopig niet gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik weet je te vinden als het uitgaat.
Ik hang teveel rond op FOK!, dan sluipt het in je vocabulaire.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:54 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ach best...zolang je die termen niet gebruikt naar een dame haal je schade vast nog wel in. staat nogal popi jopie .
Dat vind ik niet onbegrijpelijk. Ik ben benieuwder of je het wel eens gehad hebt dat je na een ONS wél verliefd was op iemand, en dat je daarna keihard de deksel op de neus hebt gekregen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik 1 keer gehad heb dat ik na een ONS (zij wilde ook niet meer; een superonafhankelijk mooi hippiemeisje) ineens niet meer verliefd was. Ik word niet snel verliefd, maar zij was wow. Ook hoe we elkaar leerden kennen enzo. De seks was niet slecht, maar ik voelde het gewoon niet meer.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren denk ik.
Nu ik eenmaal een beetje ervaring heb met seks zou ik het echt niet meer willen missen, eigenlijkquote:
Ik was pas 21 met mijn eerste keer. Daarna zijn er echter nog veul keren geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer me niet te meten met iemand, niet aan het landelijk gemiddelde, niet aan welk gemiddelde dan ook. Ik ben toch met alles laat ik was 4,5 jaar later met zoenen dan de gemiddelde tiener. Maar dat is wel het laatste waar ik me druk over maak. Dus nee ik probeer me er niet mee te meten.
Ik zet er geen haast achter, als het komt komt het en als het niet komt dan komt het niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was pas 21 met mijn eerste keer. Daarna zijn er echter nog veul keren geweest.
Ik zou je echter aanraden wat relaxeder te denken. Ja, dat kan je trainen.
Haha damn..ik kreeg echt hele andere gedachten over jou, met de vorige posts hierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu ik eenmaal een beetje ervaring heb met seks zou ik het echt niet meer willen missen, eigenlijk
Andere gedachten, hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:57 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Haha damn..ik kreeg echt hele andere gedachten over jou, met de vorige posts hier
Nou vanwege die post dat jij sex en naar de bioscoop vergeleek. Losbolletje dacht ik eerst maar dat valt dus reuze meequote:
Hmm, nu ik er zo over nadenk, nee eigenlijk niet. Ik heb ook geen echte scharrels gehad. Ofwel ONS, TNS ofwel relatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet onbegrijpelijk. Ik ben benieuwder of je het wel eens gehad hebt dat je na een ONS wél verliefd was op iemand, en dat je daarna keihard de deksel op de neus hebt gekregen.
Ik had wel bijna seks op mijn eerste date (het lukte niet, allebei eerste keerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:00 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Nou vanwege die post dat jij sex en naar de bioscoop vergeleek. Losbolletje dacht ik eerst maar dat valt dus reuze mee
Meer in het algemeen. Niet zozeer ontmaagding.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zet er geen haast achter, als het komt komt het en als het niet komt dan komt het niet.
Dat laatste ben ik mezelf ook aan het trainen. Vaak MOET ik scoren. Dat werkt niet en vrouwen zien dar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ey maar el matador, ik wil nog steeds weten hoe je er lichtvoetiger over kunt gaan denken, en er meer naar kunt streven...
Ikzelf in het uitgaansleven zou denken: 'mwah van mij hoeft het niet zo'
Het hangt ook van de tent af. Als je uitgaat op jachtterreindisco's is het zowel makkelijker (meer kans op scoren) als moeilijker (meer concurrentie en meer teleurstelling als het anderen wel lukt).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ey maar el matador, ik wil nog steeds weten hoe je er lichtvoetiger over kunt gaan denken, en er meer naar kunt streven...
Ikzelf in het uitgaansleven zou denken: 'mwah van mij hoeft het niet zo' Al dan niet omdat ik de stap voor mezelf heel zwaar maak, en omdat ik er ook ''weinig'' behoefte (ergens ook weer wel natuurlijk) aan heb.
Ik hoef nooit te scoren, heul geen zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik mezelf ook aan het trainen. Vaak MOET ik scoren. Dat werkt niet en vrouwen zien dar.
Vroeger was het veel erger dan nu trouwens.
Fap dan minder op vieze porno.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te scoren, heul geen zin in
Ook niet als het volzit met mooie vrouwen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te scoren, heul geen zin in
Neuh...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook niet als het volzit met mooie vrouwen?
Je zei toch dat je daar al je testosteron aan kwijtraakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Loka zegt dat het door mijn vieze porno komt.
Die kijk ik ook dagelijks, dat staat versieren toch niet in de weg? (succesvol) versieren is ook gewoon leuk om te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Geen ervaring mee snap je. Ik ben wel een leuke vent verder en ik zou zeker kans maken als ik het gewoon uberhaupt zou proberen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kijk ik ook dagelijks, dat staat versieren toch niet in de weg? (succesvol) versieren is ook gewoon leuk om te doen.
Dat was het bij mij ook denk ik. Nooit gedaan, waarom nu wel? Zo'n instelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee snap je. Ik ben wel een leuke vent verder en ik zou zeker kans maken als ik het gewoon uberhaupt zou proberen. Daar ben ik van overtuigd.
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meer in het algemeen. Niet zozeer ontmaagding.
Opmerkingen als "dit wordt toch niks" zou ik afleren.
Eh, nee dat snap ik niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je hebt nog nooit een meid versierd??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee snap je. Ik ben wel een leuke vent verder en ik zou zeker kans maken als ik het gewoon uberhaupt zou proberen. Daar ben ik van overtuigd.
Ik val stiekem ook op oudere meisjesEn de meeste meisjes vallen op oudere jongens dus dat werkt eigenlijk ook niet mee...
Wie old ben you dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, nee dat snap ik niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je hebt nog nooit een meid versierd??
Onzin. ik heb meiden van 10 jaar jonger en vrouwen van 10 jaar ouder gescoord. En ik zie er minstens 5 jaar jonger uit dan ik ben. Als ik het kan, kan jij het zeker.
Dat vroeg ik jou dus.quote:
Bijwerking van de pillen die je slikt. Als je het daarvoor ook al had, dan kan het ook door depressieve gevoelens komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Ik zou het zelfs om willen draaien straw, de depressieve gevoelens komen door die karaktereigenschap.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijwerking van de pillen die je slikt. Als je het daarvoor ook al had, dan kan het ook door depressieve gevoelens komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Die instelling had ik ook, 8 jaar lang vanaf mijn 18de... totdat ik het besloot op te geven. Ik zag er altijd uit als een gruwelijk lelijke16-18 jarige uit in die periode. Biologisch gezien was ik volledig de lul. ( toch niemand die me wilt geloven hier... maar ik weet dat het de waarheid is) Daarom had ik geen contact met de dames van mijn leeftijd. Echt mega frustrerend. Het is echt heel pijnlijk als je geheel genegeerd wordt zelfs als je je best probeert te doen. En regelmatig zelfs uitgelachen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was het bij mij ook denk ik. Nooit gedaan, waarom nu wel? Zo'n instelling.
Toen ik 18 werd besloot ik er wat aan te doen en was ook bijna gebeurd op mijn verjaardagsnacht als ik niet gedronken had
Maar toen had ik echt zoiets van, en nu wil ik van die laksheid af, ik wil nu weten wat het is en ik ga er mijn best voor doen.
Oh man, nog jaren plezier.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:51 schreef kingtoppie het volgende:
Gelukkig staat alles op internet lekker veilig.
Ah werkelijk dat meeeeen je niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik loop nu ook sinds kort bij een psycholoog en moet zeggen, het gaat harder dan ik eigenlijk hebben kan (qua stress).
jah, ik ben zielug hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:59 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ah werkelijk dat meeeeen je niet?
Ik vond deze post zo zielig dat ik je even een hugg kom gevenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:47 schreef richard_prf het volgende:
Ik vond het wel een relevante vraag om te stellen hier omdat er hier wel meer kansloze mensen posten.
het onderdrukken van seksuele behoeftes kostte me echt verdomd veel moeite... maar ik ben trots dat het me gelukt was en dat ik niet net als andere mensen naar de hoeren ging. Op die manier had ik veel geld gespaard zodat ik onder andere mijn oogoperatie kon betalen.
Ik was overtuigd dat ik een mislukt persoon was dat nooit in staat zou zijn om genen door te geven... en op die manier zakte mijn libido naar het nul punt.
Maar toen ik 10 jaar later G ontmoette veranderde alles... mijn libido begon weer te stijgen... en dat ik mijn genen niet kan doorgeven is dus niet meer de waarheid.... al is het nog steeds onmogelijk omdat ik verre van normaal ben kwa gedrag en omstandigheden.
Daarom moet ik dit probleem zien op te lossen. Maar misschien moet ik het hier ook niet vragen... volgens mij hebben weinig mensen ervaring met dit soort dingen... behalve MLiG en schenkstroop.
AD nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:01 schreef richard_prf het volgende:
Andere tips zijn trouwens ook welkom.
Als iemand een idee weet om het libido te laten dalen zonder dat het ten koste gaat van de gezondheid dan wil ik dat graag weten.
Dit begint een behoorlijk groot probleem te worden en het wordt tijd dat ik actie ga nemen en het probeer op te lossen.
Waarom is dat zielig? Ik zoek gewoon oplossingen voor dit probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:01 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik vond deze post zo zielig dat ik je even een hugg kom geven
Hoezo vind je me zielig dan?quote:
Insgelijks magnestrontkoffiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo vind je me zielig dan?
Maakt niet uit wat je antwoord want het zal me aan m'n reet roesten wat je van me denkt
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:04 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Insgelijks magnestrontkoffieoops ik liet me eventjes gaan
Veel succes met je relaties sweatheartquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:04 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Insgelijks magnestrontkoffie
Antidepressiva bedoel je? Die gebruik ik al 60mg ... 20mg boven het limiet (zonder overleg met psych) maar ik heb het echt nodig.quote:
En dat helpt niet om je libido te verlagen? Bij mij werkte het vrij goed. Maar een ander advies kan ik je niet geven helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Antidepressiva bedoel je? Die gebruik ik al 60mg ... 20mg boven het limiet (zonder overleg met psych) maar ik heb het echt nodig.
Omdat ik natuurlijk geen sex kan krijgen en er niet voor wil betalen. En masturberen zie ik al helemaal niet zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Waarom zou je je libido willen verlagen?
Ja zoiets... denk ik... ik weet niet... maar ik had het de behoefte volledig uitgeschakeld van mijn 18de tot 27 ste of zo.. (ook nooit sex gehad met iemand)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:10 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Omdat die zijn lust op niemand kan botvieren?
Masturberen is vies?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:10 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Omdat die zijn lust op niemand kan botvieren?
Het was mijn schuld met zo'n TT. Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:24 schreef Re het volgende:
er mag minder geslowchat worden anders gaan we weer noten en bannen en sluiten enzovoort, niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |