BOB!!!!!!!! awesomesaucequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar de kapper!
Ik zit nu op zo'n domme tussenlengte dus wat zal ik doen
a. even geduld hebben en laten groeien
b. een bob
Laten groeien, doe ik nu ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar de kapper!
Ik zit nu op zo'n domme tussenlengte dus wat zal ik doen
a. even geduld hebben en laten groeien
b. een bob
Oooh joh, dat is zo weer goed, ff goed etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lichte hoofdpijn en alles is een beetje wobbelig... apart dat ik hier geen posts heb gezet...
Ik vind dat dus ook heel gaaf, ben alleen bang dat ik dan mijn haar elke dag moet gaan stijlen en daar pas ik voor.quote:
Ja dat eten doe ik dadelijk welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oooh joh, dat is zo weer goed, ff goed eten
Neeee laten groeien!quote:
quote:
Iedereen heeft lang haar, bob staat nou eenmaal vetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook heel gaaf, ben alleen bang dat ik dan mijn haar elke dag moet gaan stijlen en daar pas ik voor.
Ik moet eigenlijk een kapsel hebben wat ik door deweeks in een staartje kan vrotten als ik moet werken en waarmee ik in het weekend toffe dingen kan doen.
Als je naar mannen luistert mag je nooit je ahar knippen en heb je straks een dood vogelbosjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit heb ik dus altijd
Vraag ik het aan mannen zeggen ze laten groeien en vrouwen zeggen altijd kort
Haha dan heb je mijn haar nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen heeft lang haar, bob staat nou eenmaal vet![]()
En als je na het wassen je haar laat drogen, dan stylen, dan hoef je het niet meer te stylen tot de volgende wasbeurt
Er zit een verschil in dode puntjes wieken en overstappen naar een 'pittig vlot kapsel'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je naar mannen luistert mag je nooit je ahar knippen en heb je straks een dood vogelbosjeIk heb mijn haar ook weer stuk korter gemaakt, lekker gezond
![]()
Je hebt hetzelfde haar als mij danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dan heb je mijn haar nog niet gezien
Mijn moeder heeft krullen en mijn vader steil haar dus ik fluffende net niet krullend net niet stijl haar wat een rastabos wordt zodra het 3 druppels regent
Met bob is het zo weer aangegroeid, plus vroeger werd een bob heel kort geknipt, tegenwoordig zijn ze veel langerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit een verschil in dode puntjes wieken en overstappen naar een 'pittig vlot kapsel'
De bob is gewoon een gateway haircut, voor je het weet loop je met een pottenkapsel rond![]()
Ik moet met 2 hoofdlettersquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet trouwens niets zeggen, ik durf helemaal niets met mijn haar te doen
Ja, sorry dat ik aan het stereo-type beeld voldoe!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit heb ik dus altijd
Vraag ik het aan mannen zeggen ze laten groeien en vrouwen zeggen altijd kort
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik aan het stereo-type beeld voldoe!
quote:
quote:
Is het permanent of niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn haarkleur is trouwens weer terug naar oudeGing wel sneller dan verwacht
Maar nu heb ik nog wel een halve pot van die haarmasker liggen die mijn haar dus bruin maakte
DM eens een pic van hoe je haar is gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is geen bob geworden.
Kapper merkte terecht op dat het dan allemaal niett meer zo makkelijk in een staart past en dat is wel een vereiste.
Ik kan niet een knie aan het mobiliseren zijn met mijn haren continue in mijn gezicht, staat zo onprofessioneel. En een langere bob ziet er niet uit.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is geen bob geworden.
Kapper merkte terecht op dat het dan allemaal niett meer zo makkelijk in een staart past en dat is wel een vereiste.
Ik kan niet een knie aan het mobiliseren zijn met mijn haren continue in mijn gezicht, staat zo onprofessioneel. En een langere bob ziet er niet uit.
Nee, ik kwam erachter dat er beetje henna door het masker heen zitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is het permanent of niet?
Anders gooi het maar deze kant op, ik heb licht bruin haar!
Kan niet want dan klopt het niet meeer!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lief doen anders krijg je volgende keer twee kleine letters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:55 schreef Reintji het volgende:
'middag!Je verkoopt een ps3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begin ook onderbuikgevoelens te krijgen van de vitaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hij vangt hier stof en ben ik een beetje verliefd op de PS Vita.
Ik moet nog een hoop meer oefenen merk ikquote:
Wat hangt er voor prijskaartje aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hij vangt hier stof en ben ik een beetje verliefd op de PS Vita.
Het is een PS3 "Phat", LBP pack, sixaxis controller, media controller, Killzone 2, LBP, Dirt, Fifa '09 en Soul Calibur 4.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat hangt er voor prijskaartje aan?
Van een oud vrouwtje geweest, alleen voor de boodschappen gebruiktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Reintji het volgende:
En in onberispelijke staat, heeft altijd overdekt gestaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Nebo het volgende:
Toch ook nog maar een keer de SSX-demo gedaan. Ik zat er wat meer in deze keer, wat een gameEven de kont geschopt van Ross en Wessiej op zowel Race It als Trick It! Poit, Shar en Tain, wat zijn jullie XBL-namen, dan voeg ik jullie even toe
Wat is XBL?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Nebo het volgende:
Toch ook nog maar een keer de SSX-demo gedaan. Ik zat er wat meer in deze keer, wat een gameEven de kont geschopt van Ross en Wessiej op zowel Race It als Trick It! Poit, Shar en Tain, wat zijn jullie XBL-namen, dan voeg ik jullie even toe
Wel aardig ja.quote:
Owja, ze hebben alleen een PS3quote:
Doe een gokquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga die SSX-demo ook eens downloaden op me PS3...
Poit.. wat is jouw PS3-tag?
Anderen die ik niet heb (ik vermoed iedereen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |